ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови
Михайлівської районної
державної адміністрації
01.08.2019 № 33-к
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «Б» – начальника відділу фінансів Михайлівської районної державної адміністрації Запорізької області
Загальні умови |
||
Посадові обов’язки |
Начальник відділу фінансів Михайлівської районної державної адміністрації Запорізької області виконує такі завдання і функції: 1. Здійснює визначені Законом України «Про державну службу» повноваження керівника державної служби у відділі. 2. Представляє за дорученням керівництва районної державної адміністрації інтереси відділу у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами районної державної адміністрації, іншими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями. 3. Здійснює керівництво відділом, забезпечує виконання покладених на нього завдань, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності. 4. Видає у межах своїх повноважень накази, організовує контроль за їх виконанням. 5. Сприяє створенню належних умов праці у відділі. 6. Організовує розроблення та затвердження в установленому порядку положення про відділ, посадових інструкцій його працівників. 7. Планує роботу відділу, вносить пропозиції щодо формування планів роботи районної державної адміністрації. 8. Вживає заходів для удосконалення організації та підвищення ефективності роботи відділу. 9. Звітує перед керівництвом районної державної адміністрації про виконання покладених на відділ завдань та затверджених планів роботи. 10. Вносить керівництву районної державної адміністрації пропозиції з питань, віднесених до компетенції відділу. 11. Подає на затвердження голови районної державної адміністрації проекти кошторису та штатного розпису відділу в межах визначеної граничної чисельності та фонду оплати праці його працівників. 12. Розпоряджається коштами у межах затвердженого головою районної державної адміністрації кошторису відділу. 13. Організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності державних службовців відділу. 14. Проводить особистий прийом громадян, організовує розгляд звернень громадян, запитів на інформацію з питань, що належать до повноважень відділу. 15. Забезпечує дотримання працівниками відділу правил внутрішнього службового розпорядку та виконавської дисципліни. 16. Відповідає за стан діловодства, контрольної діяльності та архівної справи в відділі. 17. Забезпечує реалізацію державної бюджетної політики на території району. 18. Забезпечує розроблення в установленому порядку проекту місцевого бюджету. 19. Забезпечує підготовку розрахунків до проекту місцевого бюджету та прогнозу на наступні за плановим два бюджетні періоди і подання таких документів на розгляд районній державній адміністрації. 20. Забезпечує ефективне і цільове використання бюджетних коштів. 21. Організовує розроблення пропозицій з удосконалення методів фінансового і бюджетного планування та здійснення витрат. 22. Проводить разом з іншими структурними підрозділами районної державної адміністрації аналіз фінансово-економічного стану на території району, перспектив його подальшого розвитку. 23. Здійснює державний контроль за дотриманням підприємствами, установами та організаціями законодавства щодо використання ними бюджетних коштів. 24. Здійснює загальну організацію та управління виконанням районного бюджету в межах території району, координацію в межах своїх повноважень діяльності учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету та ін. |
|
Умови оплати праці |
1. Посадовий оклад 6800 гривень, визначається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів», із змінами. 2. Надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця у розмірі, визначеному постановою Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів», із змінами, згідно з присвоєним рангом. 3. Інші надбавки, доплати та премії визначаються відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу». 4. Додаткові стимулюючі виплати (надбавки за інтенсивність праці та за виконання особливо важливої роботи) встановлюються згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів», із змінами. |
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
Безстроково. |
|
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
Для участі в конкурсі подаються такі документи: 1. Копія паспорта громадянина України. 2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади начальника відділу фінансів Михайлівської районної державної адміністрації Запорізької області за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, із змінами, до якої додається резюме у довільній формі. 3. Письмова заява, в якій особа повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону. Особа, яка претендує на зайняття посади та пройшла перевірку, подає засвідчену копію довідки про результати перевірки, видану органом, в якому така перевірка проводилася. 4. Копія (копії) документа (документів) про освіту. 5. Оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою. 6. Заповнена особова картка встановленого зразка. 7. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2018 рік (подається в порядку, передбаченому статтею 45 Закону України «Про запобігання корупції», із застосуванням електронного цифрового підпису та надається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб-сайті НАЗК). 8. Заява про відсутність заборгованості із сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред’явленого виконавчого документа до примусового виконання, за формою згідно з додатком 21 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, із змінами. Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші). Документи приймаються до 17.00 22 серпня 2019 року. |
|
Додаткові (необов’язкові) документи |
Заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, із змінами. |
|
Місце, час і дата початку проведення конкурсу |
29 серпня 2019 року о 10.00 за адресою: 69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, буд. № 164. |
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Кацай Людмила Вікторівна, тел.: (061) 224-61-98, (061) 224-60-11, (061) 224-66-83, (061) 239-07-03 e-mail: kr@zoda.gov.ua |
|
Кваліфікаційні вимоги |
||
1. |
Освіта |
Вища, ступінь вищої освіти – магістр (у разі коли особа, яка претендує на зайняття посади державної служби категорії «Б», здобула вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста (повну вищу освіту) відповідно до підпункту 2 пункту 2 розділу XV «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про вищу освіту», така освіта прирівнюється до вищої освіти ступеня магістра).
Вища освіта відповідного професійного спрямування:
галузь знань – «Соціальні та поведінкові науки», спеціалізація «Економіка»;
галузь знань – «Управління та адміністрування», спеціальність «Фінанси, банківська справа та страхування»;
галузь знань – «Економіка та підприємництво», спеціальність «Економічна теорія», «Економіка підприємства (за видами економічної діяльності)», «Економічна теорія, фінанси і кредит (за спеціалізованими програмами)», «Фінанси і кредит (за спеціалізованими програмами)», «Банківська справа», «Оподаткування», «Облік і аудит»;
галузь знань – «Фізико-математичні науки», спеціалізація «Математична економіка та економетрика»;
галузь знань – «Специфічні категорії», спеціалізація «Прикладна економіка». |
2. |
Досвід роботи |
Досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року. |
3. |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державною мовою. |
Вимоги до компетентності |
||
Вимога |
Компоненти вимоги |
|
1. |
Лідерство |
1. Організаторські здібності. 2. Встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів. 3. Вміння працювати з великим обсягом інформації та здатність виконувати одночасно декілька завдань. 4. Ведення ділових переговорів. 5. Досягнення кінцевих результатів. |
2. |
Прийняття ефективних рішень |
1. Вміння працювати з великими масивами інформації. 2. Наявність необхідних знань для ефективного розподілу та використання ресурсів (у тому числі людських, фінансових, матеріальних). |
3. |
Комунікація та взаємодія |
1. Вміння здійснювати ефективну комунікацію та проводити публічні виступи. 2. Співпраця та налагодження партнерської взаємодії. |
4. |
Особистісні компетенції |
1. Принциповість, рішучість і вимогливість під час прийняття рішень. 2. Системність. 3. Самоорганізація та саморозвиток. 4. Вміння працювати в стресових ситуаціях. |
5. |
Управління організацією роботи |
Організація роботи і контроль. |
Професійні знання |
||
1. |
Знання законодавства |
Знання: Конституції України; Закону України «Про державну службу»; Закону України «Про запобігання корупції». |
2. |
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) |
Знання: Бюджетного кодексу України; Кодексу законів про працю України; Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік»; Закону України «Про місцеві державні адміністрації»; Закону України «Про доступ до публічної інформації»; Закону України «Про звернення громадян»; Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»; Закону України «Про доступ до публічної інформації»; Закону України «Про захист персональних даних»; інших актів законодавства, що стосуються діяльності місцевих державних адміністрацій, а також питань, вирішення яких належать до компетенції місцевих державних адміністрацій. |
3. |
Професійні чи технічні знання |
Відповідно до посади: 1. Володіння інформацією щодо ключових цілей реалізації державної політики у сфері організації та управління виконання державного та місцевих бюджетів. 2. Знання основних адміністративно-територіальних та соціально-економічних характеристик Михайлівського району. 3. Стратегічне розуміння пріоритетів розвитку Михайлівського району, цілей регіональної політики та спроможність формулювати оперативні завдання для їх реалізації. 4. Забезпечення координації діяльності учасників бюджетного процесу з питань виконання місцевих бюджетів. 5. Інші знання, необхідні для забезпечення реалізації Михайлівською районною державною адміністрацією визначених законом повноважень. |
4. |
Знання сучасних інформаційних технологій |
Володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point). Навики роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет. |