ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови Бердянської
районної державної адміністрації
08.07. 2019 № 28 - к
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії "Б" – начальника відділу фінансів Бердянської районної державної адміністрації Запорізької області
Загальні умови |
||
Посадові обов’язки |
Начальник відділу фінансів Бердянської районної державної адміністрації Запорізької області виконує наступні функції: 1 є керівником державної служби у відділі фінансів районної державної адміністрації; 2. представляє Бердянську районну державну адміністрацію Запорізької області у відносинах з іншими державними органами та органами місцевого самоврядування, політичними партіями, громадськими і релігійними організаціями, підприємствами, установами та організаціями, громадянами та іншими особами як в Україні, так і за її межами; 3.здійснює безпосереднє керівництво діяльністю відділом та персонально відповідає за виконання покладених на відділ завдань; 4. забезпечує реалізацію державної бюджетної політики на території району; 5. здійснює складання розрахунків до проекту районного бюджету та подання їх на розгляд районної державної адміністрації та районної ради; 6. готує пропозиції щодо удосконалення методів фінансового та бюджетного планування та фінансування витрат; 7. проводить на будь-якому етапі складання і розгляд проекту районного бюджету аналіз бюджетного запиту, поданого головним розпорядником коштів щодо відповідності його мети, пріоритетності, а також дієвості та ефективності використання бюджетних коштів; 8. здійснює фінансування підприємств, установ та організацій, переданих у встановленому порядку законом в управління районній державній адміністрації, а також заходи, пов’язані з розвитком житлово-комунального господарства, охороною довкілля та громадського порядку, інших заходів, передбачених законодавством; 9. готує та подає Бердянській районній раді офіційні висновки про перевиконання чи недовиконання доходної частини загального фонду районного бюджету для прийняття рішення про внесення змін. |
|
Умови оплати праці |
- посадовий оклад - 6800 гривень, визначається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» зі змінами; - розмір надбавки до посадового окладу за ранг державного службовця визначається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»; - інші надбавки, доплати та премії визначаються відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»; - додаткові стимулюючі виплати (надбавки за інтенсивність праці та за виконання особливо важливої роботи) встановлюються згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів. |
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
безстроково |
|
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
1) копія паспорта громадянина України; 2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади начальника відділу фінансів Бердянської районної державної адміністрації Запорізької області за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, зі змінами, до якої додається резюме у довільній формі; 3) письмова заява, в якій особа повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону, або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки; 4) копія (копії) документа (документів) про освіту; 5) заповнена особова картка встановленого зразка; 6) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2018 рік (подається в порядку, передбаченому Законом України «Про запобігання корупції»); 7) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою; 8) заява про відсутність заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред’явленого виконавчого документа до примусового виконання. Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).
Документи приймаються до 17-00 години 31 липня 2019 року.
|
|
Додаткові (необов’язкові) документи |
Заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, зі змінами
|
|
Місце, час та дата проведення конкурсу |
Конкурс проводиться 6 серпня 2019 року о 10-00 годині за адресою: 69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, буд. 164. |
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Кацай Людмила Вікторівна, тел.: (061) 224-61-98, (061) 224-60-11, (061) 224-66-83, (061) 239-07-03 e-mail: e-mail: kr@zoda.gov.ua
|
|
Кваліфікаційні вимоги |
||
1. |
Освіта |
Вища, ступінь вищої освіти – магістр (у разі коли особа, яка претендує на зайняття посади державної служби категорії "Б", здобула вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста (повну вищу освіту) відповідно до підпункту 2 пункту 2 розділу XV "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про вищу освіту", така освіта прирівнюється до вищої освіти ступеня магістра).
Вища освіта відповідного професійного спрямування:
галузь знань - «Соціальні та поведінкові науки», спеціалізація «Економіка»;
галузь знань - «Управління та адміністрування», спеціальність «Фінанси, банківська справа та страхування»;
галузь знань - «Економіка та підприємництво», спеціальність «Економічна теорія», «Економіка підприємства (за видами економічної діяльності)», «Економічна теорія, фінанси і кредит (за спеціалізованими програмами), «Фінанси і кредит (за спеціалізованими програмами)», «Банківська справа», «Оподаткування», «Облік і аудит»;
галузь знань - «Фізико-математичні науки», спеціалізація «Математична економіка та економетрика»;
галузь знань – «Специфічні категорії», спеціалізація «Прикладна економіка». |
2. |
Досвід роботи |
Досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року, вільне володіння державною мовою. |
3. |
Володіння державною мовою |
вільне володіння державною мовою |
Вимоги до компетентності
|
||
Вимога
|
Компоненти вимоги |
|
1. |
Лідерство |
1. Організаторські здібності; 2. Встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів; 3.Вміння працювати з великим обсягом інформації та здатність виконувати одночасно декілька завдань; 4. Ведення ділових переговорів; 5. Досягнення кінцевих результатів. |
2. |
Прийняття ефективних рішень |
1. Вміння працювати з великими масивами інформації ; 2. Наявність необхідних знань для ефективного розподілу та використання ресурсів (у тому числі людських, фінансових, матеріальних). |
3. |
Комунікація та взаємодія |
1. Вміння здійснювати ефективну комунікацію та проводити публічні виступи; 2. Співпраця та налагодження партнерської взаємодії. |
4. |
Особистісні компетенції |
1. Принциповість, рішучість і вимогливість під час прийняття рішень; 2. Системність; 3. Самоорганізація та саморозвиток; 4. Вміння працювати в стресових ситуаціях. |
5. |
Управління організацією роботи |
Організація роботи і контроль. |
|
Професійні знання
|
|
1. |
Знання законодавства |
Конституція України; Закон України «Про державну службу»; Закон України «Про запобігання корупції».
|
2. |
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданням та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)
|
Бюджетний кодекс України; Закон України про Державний бюджет; Кодекс законів про працю; Закон України «Про місцеві державні адміністрації»; Закон України «Про доступ до публічної інформації»; Закон України «Про звернення громадян»; Закон України « Про місцеве самоврядування в Україні»; Закон України «Про доступ до публічної інформації»; Закон України «Про захист персональних даних» інші акти законодавства, що стосуються діяльності місцевих державних адміністрацій, а також питань, вирішення яких належать до компетенції місцевих державних адміністрацій. |
3. |
Професійні чи технічні знання |
Відповідно до посади: 1) володіння інформацією щодо ключових цілей реалізації державної політики у сфері організації та управління виконання державного та місцевих бюджетів; 2) знання основних адміністративно-територіальних та соціально-економічних характеристик Бердянського району; 3) стратегічне розуміння пріоритетів розвитку Бердянського району, цілей регіональної політики та спроможність формулювати оперативні завдання для їх реалізації; 4) забезпечення координації діяльності учасників бюджетного процесу з питань виконання місцевих бюджетів; 5) інші знання, необхідні для забезпечення реалізації Бердянською районною державною адміністрацією визначених законом повноважень. |
4. |
Знання сучасних інформаційних технологій. |
Володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point). Навики роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет. |
Начальник відділу кадрової
роботи апарату райдержадміністрації І.В. БАБАК