Нові можливості та перспективи підвищення рівня безпеки руху надає підписаний 24 вересня поточного року Президентом України Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення регулювання відносин у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху». Діяти він почне після 17 листопада.
- О собливої уваги потребує питання безпеки пасажирських перевезень автомобільним транспортом загального користування. Тому метою сьогоднішньої наради є обговорення та визначення основних завдань та подальших дій щодо забезпечення безпеки перевезень , - зазначив Олександр Старух.
Керівник регіону навів факти і цифри, які свідчать про стан справ на дорогах.
З а 9 місяців поточного року на території Запорізької області сталося 396 дорожньо-транспортних пригод за участю водіїв автобусів. О бласть за кількістю ДТП за участю водіїв пасажирських автобусів за да ний період посід ає 7 місце серед регіонів країни. Кількість ДТП за участю водіїв автобусів зі смертельними наслідками – 15.
Наведені цифри сигналізують про необхідність вжиття дієвих заходів, і долучитися до цієї роботи мають не лише працівники ДАІ, але й органи виконавчо ї влади та м і сцевого сам о врядування.
- На ДА І зараз лягає великий обсяг роботи, впевнений, що вони до цього готові, але й виконавча влада має надати допомогу, особливо в тому, що стосується матеріально-технічного оснащення державної автоінспекції.
Серед інших питань була розглянута й проблема зі стихійними ринками уздовж обласних доріг, де постійно виникають несанкціоновані стоянки автомобілів, створюючи аварійно-небезпечні ситуації.
- Це питання – в першу чергу до органів місцевого самоврядування та місцевої виконавчої влади, сфера відповідальності керівників територій, - наголосив глава регіону.
Говорячи про проблему створення та розвитку інфраструктури доріг – належним чином обладнані стоянки, дороговкази, місця для відпочинку водіїв - Олександр Старух запропонував створити робочу групу, яка б комплексно вивчила питання та виробила пропозиції щодо його розв'язання.
Учасники зібрання розглянули й проблему компенсації на державному рівні витрат на перевезення пільгових категорій громадян.
Як повідомив начальник головного фінансового управління Сергій Медвідь, пільга ця чітко не обрахована, тому цього року область отримала коштів лише 45,5% від реальної потреби. Ця сума навіть менша, ніж минулого року. При цьому «живими» грішми отримано лише 32,4%; решта розрахунків проводиться за кліринговою системою. Автоперевізників такі схеми не задовольняють.
- Проблема може бути вирішена шляхом монетаризації максимальної кількості пільг, у тому числі, й пільг на перевезення. Тоді і принцип соціальної справедливості буде дотриманий, і перевізники матимуть «живі» гроші, - переконаний голова облдержадміністрації.
Підбиваючи підсумки наради, Олександр Старух закликав усіх учасників процесу активно долучитися до забезпечення порядку на дорогах області.
Управління у справах преси та інформації