Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Вакансії, конкурси на заміщення вакантних посад

Увага, конкурс!

23 квітня 2019 - 11:00

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказом директора Департаменту
промисловості та розвитку інфраструктури
Запорізької обласної державної
адміністрації
22.04.2019         № 43-осн.


УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби 
категорії «В» - головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку  
Департаменту промисловості та розвитку інфраструктури Запорізької обласної державної адміністрації

 

І. Загальні умови

 

1.

Посадові обов’язки.

Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку Департаменту промисловості та розвитку інфраструктури Запорізької обласної державної адміністрації:

1)  Забезпечує ведення первинного бухгалтерського обліку відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку, в тому числі з використанням уніфікованої автоматизованої системи бухгалтерського обліку та звітності.

2) Забезпечує повне та достовірне відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах надходжень коштів, товарно-матеріальних цінностей та основних засобів, своєчасне відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій, зв’язаних з їх рухом.

3) Оприлюднює інформацію на єдиному веб-порталі використання публічних коштів про укладені за звітний період договори, укладені у попередні звітні періоди з усіма додатками щодо закупленого товару, робіт, послуг, проведену процедуру закупівлі або обґрунтування її відсутності з посиланням на закон, обсяг платежів за договором у звітному періоді, строк дії договору тощо.

4) Виконує роботу з ведення бухгалтерського обліку господарських операцій по руху матеріалів і канцелярських приладів, машин і обладнання та їх списання.

5) Обробляє первинні бухгалтерські і касові документи та веде облікові бухгалтерські регістри згідно з наказом МФУ "Про затвердження типових форм меморіальних ордерів, інших облікових регістрів суб'єктів державного сектору та порядку їх складання" від 08.09.2017 р. № 755.

6) Бере участь у проведенні інвентаризації необоротних активів та запасів  Департаменту та оформлює документи на передачу та списання основних засобів, малоцінних необоротних матеріальних активів, малоцінного інвентарю відповідно до чинного законодавства

7) Готує місячну, квартальну та річну звітність державного бюджету та іншу інформацію про виконання видатків за бюджетними програмами.

8) Аналізує витрати Департаменту на заробітну плату, соцвиплати, енергоносії, житлово-комунальні послуги і надає звіт станом на 1 число кожного місяця до Департаменту фінансів облдержадміністрації.

9) Бере участь у проведені  розрахунків до бюджетного запиту по видаткам на оплату послуг, робіт та придбання товаро-матеріальних цінностей.

10) Здійснює облік дебіторської та кредиторської заборгованості Департаменту.

11) Забезпечує дотримання вимог нормативно-правових актів щодо використання фінансових, матеріальних ресурсів під час прийняття та оформлення документів щодо проведення господарських операцій; інвентаризації товарно-матеріальних активів.

12) Виконує роботи з формування, ведення та зберігання даних бухгалтерського обліку, вносить зміни у довідкову та нормативну  інформацію, що використовується  при обробленні даних, стежить за зберіганням бухгалтерських документів, оформлює їх згідно з номенклатурою справ та «Інструкцією з діловодства» та передає до архіву.

13)  Готує за дорученням керівництва відповідну інформацію та відповіді на запити підприємств, установ з питань, що стосується компетенції відділу, бере участь у розробці проектів розпоряджень з питань фінансово – економічної діяльності Департаменту.

14) Виконує інші функції згідно з покладеними на нього завданнями.

 

2.

Умови оплати праці.

- Посадовий оклад – 5 110 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця (відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (зі змінами) та Закону України «Про державну службу»), за наявності достатнього фонду оплати праці – преміювання у встановленому порядку.

 

3.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду.

 

Безстроково.

4.

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання.

1) копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за формою, згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, зі змінами, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмова заява, в якій особа повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

4) копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

6) заповнена особова картка встановленого зразка;

7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік (надається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції).

 

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).

Документи приймаються до 17:00 години 07 травня       2019 року.

 

5.

Місце, час та дата початку  проведення конкурсу.

Конкурс проводиться 14 травня  2019 року о 09:00 годині за адресою: 69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 164, каб. 501

 

6.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу.

 

Шкурко Марина Володимирівна,

Рєзанова Юлія Валентинівна

тел.: (061) 239-92-54,

dpri_kadry@zoda.gov.ua

 

ІІ. Кваліфікаційні вимоги 

 

1.

Освіта.

Вища; не нижче ступеня молодшого бакалавра, бакалавра, галузь знань «Економіка та підприємництво», «Управління та адміністрування», спеціалізація «Економіка підприємства», «Облік і аудит», «Облік і оподаткування», «Фінанси, банківська справа та страхування»

 

2.

Досвід роботи.

Не потребує 

 

3.

Володіння державною мовою.

 

Вільне володіння державною мовою.

 

 ІІІ. Вимоги до компетентності

 

Вимога

 

Компоненти вимоги

1.

Знання сучасних інформаційних технологій

Володіння комп’ютером на рівні впевненого користувача (Microsoft Office та Інтернет).

 

2.

Ділові якості

 

1)     аналітичне мислення

2)     вміння визначати пріоритети;

3)     діалогове спілкування (письмове і усне)

 

3.

Особистісні якості

 

1)      відповідальність;

2)      дисциплінованість;

3)      комунікабельність;

 

Професійні знання

 

1.

Знання законодавства.

 

Конституція України;

Закон України «Про державну службу»;

Закон України «Про запобігання корупції»;

 

2.

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи  державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

 Закони України: «Про місцеві державні адміністрації», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян»; «Про доступ до публічної інформації».

Законодавство у сфері фінансово-господарської діяльності та бухгалтерського обліку, зокрема Закони України «Про Державний бюджет України» (на відповідний період), «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»; «Про стимулювання розвитку регіонів» (зі змінами), «Про публічні закупівлі»; Бюджетний кодекс України; Кодекс України про адміністративні правопорушення; Указ Президента України «Про Концепцію державної регіональної політики»; План рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі (затверджений наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2013 №1203 (зі змінами); наказ Міністерства фінансів України від 12.10.2010 №1202 (зі змінами) «Про затвердження національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі» (зі змінами); наказ Міністерства фінансів України від 29.12.2015 №1219 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з бухгалтерського обліку в державному секторі» (зі змінами);

акти Президента України та Кабінету Міністрів України, накази Міністерства фінансів України, інші нормативно-правові акти, що регулюють відносини і фінансово-господарську діяльність бюджетних установ та порядок казначейського обслуговування у т.ч. порядок ведення бухгалтерського обліку, складення фінансової та бюджетної звітності.

Читайте також

Можливість здобути нову професію: у Запоріжжі з’явиться кулінарний хаб

Підтримка військових, ВПО та постраждалих від війни – пріоритети обласної влади на 2025 рік

Громадяни можуть мобілізуватись до військових частин напряму: в ТЦК та СП розповіли про способи потрапити до війська

Державна підсумкова атестація (ДПА) і вступна кампанія – 2025: Верховна Рада України ухвалила зміни до законодавства

Як отримати лікарняний дистанційно

«Врятувати від забуття»: конкурс для молоді, яка хоче дослідити українську історію

Нові вимоги до публічних закупівель: прозорість будівництва за законом № 3988

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 31.10.2024

Впродовж доби окупанти завдали 384 удари по 11 населених пунктах Запорізької області

Запорізька міська рада закликала міста-побратими підтримати План Перемоги України

Як отримати пенсію ВПО, біженцям та людям з ТОТ: роз’яснення від Пенсійного фонду

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 980-го дня війни