ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказом директора Департаменту
промисловості та розвитку інфраструктури
Запорізької обласної державної адміністрації
22.04.2019 № 43-осн.
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «Б» - начальника відділу-головного бухгалтера відділу бухгалтерського обліку Департаменту промисловості та розвитку інфраструктури Запорізької обласної державної адміністрації
І. Загальні умови
|
||
1. |
Посадові обов’язки. |
Начальник відділу-головний бухгалтер відділу бухгалтерського обліку Департаменту промисловості та розвитку інфраструктури Запорізької обласної державної адміністрації: 1) Забезпечує ведення бухгалтерського обліку відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку, в тому числі з використанням уніфікованої автоматизованої системи бухгалтерського обліку та звітності. 2) Забезпечує складання на підставі даних бухгалтерського обліку фінансової та бюджетної звітності, а також державну статистичну, зведену та іншу звітність (декларації) в порядку, встановленому законодавством. 3) Здійснює поточний контроль за: дотриманням бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань, їх реєстрації в органах Казначейства та здійсненням платежів відповідно до взятих бюджетних зобов’язань; веденням бухгалтерського обліку, складенням фінансової та бюджетної звітності, дотриманням бюджетного законодавства та національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно - правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку бухгалтерськими службами бюджетних установ, які підпорядковані бюджетній установі. 4) Забезпечує своєчасне та у повному обсязі перерахування податків і зборів (обов’язкових платежів) до відповідних бюджетів. 5) Забезпечує дотримання вимог нормативно-правових актів щодо: використання фінансових, матеріальних (нематеріальних) та інформаційних ресурсів під час прийняття та оформлення документів щодо проведення господарських операцій; інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів, розрахунків та інших статей балансу. 6) Поводить аналіз даних бухгалтерського обліку та звітності, у тому числі зведеної звітності, щодо причин зростання дебіторської та кредиторської заборгованості, розробляє та здійснює заходи щодо стягнення дебіторської та погашення кредиторської заборгованості, організовує та проводить роботу з її списання відповідно до законодавства. 7) Організовує складання кошторису та плану асигнувань на утримання Департаменту, змін до нього та розрахунків на підставі затвердженої структури Департаменту, кошторисів та планів асигнувань по обласних фондах, установам та організаціям, для яких Департамент є головним розпорядником бюджетних коштів. 8) Забезпечує: дотримання порядку проведення розрахунків за товари, роботи та послуги, що закуповуються за бюджетні кошти; достовірність та правильність оформлення інформації, включеної до реєстрів бюджетних зобов’язань та бюджетних фінансових зобов’язань; повноту та достовірність даних підтверджених документів, які формуються та подаються в процесі казначейського обслуговування. 9) Бере участь у роботі з оформлення матеріалів щодо нестачі, крадіжки грошових коштів та майна, псування активів. 10) Здійснює заходи щодо усунення порушень і недоліків, виявлених під час контрольних заходів, проведених державними органами та підрозділами бюджетної установи, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства. 11) Контролює виконання посадової інструкції підлеглих працівників, забезпечує дотримання ними правил внутрішнього трудового розпорядку. 12) Організовує роботу, пов'язану з укладенням договорів (контрактів). 13) Виконує інші функції згідно з покладеними на нього завданнями.
|
2. |
Умови оплати праці. |
- Посадовий оклад – 6 480 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця (відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (зі змінами) та Закону України «Про державну службу»), за наявності достатнього фонду оплати праці – преміювання у встановленому порядку.
|
3. |
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду.
|
Безстроково. |
4. |
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання. |
1) копія паспорта громадянина України; 2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за формою, згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, зі змінами, до якої додається резюме у довільній формі; 3) письмова заява, в якій особа повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону; 4) копія (копії) документа (документів) про освіту; 5) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою; 6) заповнена особова картка встановленого зразка; 7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік (надається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції); 8) письмова заява про відсутність заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред’явлення виконавчого документа до примусового виконання.
Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші). Документи приймаються до 17:00 години 07 травня 2019 року.
|
5. |
Місце, час та дата початку проведення конкурсу. |
Конкурс проводиться 14 травня 2019 року о 09:00 годині за адресою: 69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 164, каб. 501
|
6. |
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу.
|
Шкурко Марина Володимирівна, Рєзанова Юлія Валентинівна тел.: (061) 239-92-54, dpri_kadry@zoda.gov.ua
|
ІІ. Кваліфікаційні вимоги |
||
|
||
1. |
Освіта. |
Вища, не нижче ступеня магістра (у разі коли особа, яка претендує на зайняття посади державної служби категорії «Б», здобула вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста (повну вищу освіту) відповідно до підпункту 2 пункту 2 розділу XV «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про вищу освіту», така освіта прирівнюється до вищої освіти ступеня магістра) галузь знань «Економіка та підприємництво», «Управління та адміністрування», спеціалізація «Оподаткування», «Облік і аудит», «Облік і оподаткування», «Фінанси, банківська справа та страхування»
|
2. |
Досвід роботи. |
досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років
|
3. |
Володіння державною мовою.
|
Вільне володіння державною мовою.
|
ІІІ. Вимоги до компетентності
|
||
Вимога
|
Компоненти вимоги |
|
1. |
Знання сучасних інформаційних технологій |
Володіння комп’ютером на рівні впевненого користувача (Microsoft Office та Інтернет).
|
2. |
Ділові якості
|
1) аналітичне мислення; 2) навички контролю; 3) лідерські якості.
|
3. |
Особистісні якості
|
1) автономність; 2) відповідальність; 3) комунікабельність.
|
Професійні знання
|
||
1. |
Знання законодавства.
|
Конституція України; Закон України «Про державну службу»; Закон України «Про запобігання корупції»;
|
2. |
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) |
Закони України: «Про місцеві державні адміністрації», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян»; «Про доступ до публічної інформації». Законодавство у сфері фінансово-господарської діяльності та бухгалтерського обліку, зокрема Закони України «Про Державний бюджет України» (на відповідний період), «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»; «Про стимулювання розвитку регіонів» (зі змінами), «Про публічні закупівлі»; Бюджетний кодекс України; Кодекс України про адміністративні правопорушення; Указ Президента України «Про Концепцію державної регіональної політики»; постанову Кабінету Міністрів України від 21.09.1998 № 1482 «Про передачу об’єктів права державної та комунальної власності», План рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі (затверджений наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2013 №1203 (зі змінами); наказ Міністерства фінансів України від 12.10.2010 №1202 (зі змінами) «Про затвердження національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі» (зі змінами); наказ Міністерства фінансів України від 29.12.2015 №1219 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з бухгалтерського обліку в державному секторі» (зі змінами), наказ Міністерства фінансів України від 02.09.2014 № 879 «Про затвердження Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань» (зі змінами); акти Президента України та Кабінету Міністрів України, накази Міністерства фінансів України, інші нормативно-правові акти, що регулюють відносини і фінансово-господарську діяльність бюджетних установ та порядок казначейського обслуговування у т.ч. порядок ведення бухгалтерського обліку, складення фінансової та бюджетної звітності. |