В обласному контактному центрі відбулася чергова «пряма лінія» у рамках проекту «Влада на зв’язку з громадськістю», під час якої на запитання жителів області відповідав заступник голови обласної державної адміністрації Едуард Гугнін.
Протягом години на «гарячу лінію» надійшло 12 дзвінків від жителів міст Запоріжжя, Енергодара та Більмацького, Розівського, Запорізького, Гуляйпільського, Василівського та Кам’янсько-Дніпровського районів.
Порушені ними питання стосувалися в основному традиційних проблемних тем: забезпечення твердим паливом, ремонту доріг, надання матеріальної допомоги на лікування, забезпечення пенсіонерів, інвалідів послугами соціальних працівників територіальних центрів у новостворених об’єднаних територіальних громадах, відмови у субсидії, неякісних послуг перевізників на територіях.
Як завжди, активними були представники Більмацького району, які продовжують боротися за перейменування селища Більмак у Кам’янку. Втім, наразі у місцевих жителів викликає занепокоєння публікація в газеті, в якій йдеться про утворення Більмацької громади. Як пояснили в Управлінні містобудування та архітектури облдержадміністрації, на сьогодні на території Більмацького району фактично є чотири громади: Комиш-Зорянська, Смирновська, Новоукраїнська та Більмацька. Вибори у Більмацькій об’єднаній територіальній громаді були призначені на 23 грудня, але не відбулися у зв’язку із введенням воєнного стану.
На «гарячу лінію» також зателефонували жителі Василівського, Гуляйпільського та Запорізького районів, які звернулися з приводу газових лічильників та нарахування кубів газу. Місцеві впевнені, що облік газу ведеться неправомірно.
Енергодарці висловили занепокоєння щодо діяльності компанії «Місто для людей», що надає послуги з обслуговування будинків.
З усіх порушених питань були надані вичерпні роз’яснення та консультації, за окремими зверненнями після детального опрацювання буде вжито відповідні заходи реагування. Як відзначив заступник голови облдержадміністрації Едуард Гугнін, обласна влада буде сприяти позитивному вирішенню кожного з порушених питань, а надання матеріальної допомоги, як завжди, знаходитиметься на особливому контролі.
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю