Запорізький обласний контактний центр, який працює при облдержадміністрації, підбив підсумки прийому звернень, які надходили від громадян та фізичних осіб-підприємців за єдиним телефонним номером обласної «гарячої» лінії», електронних звернень, а також звернень з Урядової «гарячої лінії» протягом 2018 року.
Упродовж 2018 року центром опрацьовано 36 142 звернення із заявами, скаргами та пропозиціями громадян. За телефоном 0 800 503 508 та через мережу інтернет до центру надійшло 13 791 звернення, що на 2007 більше, ніж за аналогічний період 2017 року (11 784 звернення). З них на обласну гарячу лінію надійшло: 5596 заяв, 479 скарг, 7593 консультацій, 109 подяк та 14 пропозицій.
Пріоритетним для жителів області залишився комплекс питань, пов’язаних з проблемами комунального та дорожнього господарства – 4 303 (31,2%) та соціального захисту населення – 1 453 (10,5%), які разом становлять майже половину всіх порушених питань. У структурі питань житлового господарства - 1408 звернень (10,24%), діяльністю місцевих органів влади та управління цікавилися 747 громадян (5,4%), зв’язком – 736 (5,3%), охороною здоров’я – 684 (5,0%).
Протягом 2018 року з Урядової «гарячої лінії» отримано 21 621 звернення, з яких: 21 333 заяви, 114 скарг та 174 подяки.
Домінуючими у тематичній структурі звернень на Урядову «гарячу лінію» залишаються питання соціального захисту населення, що свідчить про невдоволення людей наявним рівнем соціальної захищеності. Так, упродовж року на Урядову лінію від запоріжців надійшло 8 698 (40,2%) таких звернень. Найбільш численними були скарги стосовно надання житлової субсидії - 5767 (26,7%), вони були викликані переважно не проведенням її автоматичного перерахування на неопалювальний період, не наданням компенсації частини зекономленої субсидії, невиплати коштів готівкою для придбання побутового палива, відмови у наданні субсидії через заборгованість з оплати комунальних послуг. Варто відзначити, що на обласну «гарячу лінію» надійшло всього 495 (3,6%) звернень, пов’язаних із темою субсидій.
Чимало заявників порушували питання, пов’язані з комунальним та дорожнім господарством – 4 928 (22,8%) та житловим господарством – 3 564 (16,5%).
У Запорізькому обласному контактному центрі також діє пряма телефонна лінія у рамках проекту «Влада на зв’язку з громадськістю», під час якої з жителями області спілкуються посадові особи виконавчої та законодавчої влади. Упродовж року у рамках проекту надійшло 730 звернень від жителів усіх районів області. Більшість звернень стосувались питань соціально захисту населення – 233 (31,9%), комунального та дорожнього господарства – 122 (16,7%) та житлового господарства – 91(12,5%).
За підсумками розгляду органами влади звернень вирішено позитивно 12,4% порушених питань. На 87,1% звернень заявникам надано письмові відповіді із роз’ясненням норм законодавства або повідомлено про необхідність вжиття певних дій для подальшого вирішення питання. Жодному заявнику не було відмовлено у задоволенні звернення.
На сьогодні у роботі залишається 3083 звернення, з них 2 471, що надійшли на Урядову «гарячу лінію», 605 - на обласну та сім звернень - у рамках проекту «Влада на зв’язку з громадськістю».
Керівництвом обласної державної адміністрації та обласної ради приділяється постійна увага роботі зі зверненнями громадян, що надходять за телефоном обласної «гарячої» лінії, через мережу інтернет, а також з Урядової гарячої лінії.
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю