У Запорізькому обласному контактному центрі відбулася пряма телефонна лінія у рамках проекту «Влада на зв’язку з громадськістю», під час якої з жителями області спілкувалася перший заступник голови облдержадміністрації Елла Слепян.
За відведений час до посадовця надійшло 13 дзвінків від жителів міст Запоріжжя, Бердянськ та Більмацького, Кам’янсько-Дніпровського, Михайлівського, Бердянського, Василівського та Запорізького районів.
Більшість звернень стосувалися проблемних питань житлово-комунального господарства, а саме: старту опалювального сезону і відсутністю у зв’язку з цим водопостачання. Традиційно не втрачають актуальності і питання соціального характеру: виплати матеріальної допомоги, субсидій, пенсійного забезпечення.
Наявність опалення більше турбує жителів обласного центру, адже стовпчики термометра вже фіксують мінусові показники. Крім цього, запоріжці виражають невдоволення роботою міського контактного центру 15-80, адже наразі просто неможливо залишити будь-яку заявку у зв’язку з перевантаженням ліній. Турбує жителів міста і діяльність обслуговуючих компаній, які, на думку запоріжців, не виконують своїх обов’язків.
Від жителів області продовжують надходити звернення щодо оформлення земельних паїв, а також вкотре порушено питання відмови у субсидії відповідно до нових правил нарахування.
На «гарячу лінію» надійшов дзвінок від директора Кам’янської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату з проханням посприяти вирішенню питання щодо придбання газового котла.
У ході проведення прямої лінії Елла Слепян надала консультації та роз’яснення громадянам, а також запевнила заявників, що буде вжито відповідних заходів реагування на порушені питання та надано офіційні відповіді.
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю