|
|
ЗАТВЕРДЖЕНО |
|
|
|
|
|
Розпорядження голови Вільнянської районної |
|
|
державної адміністрації |
|
|
|
|
|
01.11.2018 № 469 |
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії "Б" - начальника відділу агропромислового розвитку Вільнянської районної державної адміністрації Запорізької області
Загальні умови |
||
1. |
Посадові обов’язки. |
Начальник відділу агропромислового розвитку: 1) організує роботу відділу на виконання завдань, визначених Положенням про відділ; 2) здійснює повноваження з питань державної служби та організації роботи інших працівників: здійснює добір кадрів; організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності державних службовців відділу; призначає на посаду та звільняє з посади у порядку передбаченому законодавством про державну службу, державних службовців відділу; присвоює ранги державним службовцям; заохочує та притягає їх до дисциплінарної відповідальності; здійснює інші повноваження, визначені законодавством; 3) розробляє, систематизує та забезпечує обґрунтування пропозицій щодо вдосконалення роботи відділу; 4) розробляє структуру та штатний розпис, затверджує посадові інструкції; 5) організовує та контролює ведення кадрового і загального діловодства, складання звітності; 6) забезпечує планування роботи відділу, організує виконання планів та підготовку звітів, контролює та координує процеси прогнозування основних показників економічного і соціального розвитку галузей рослинництва і тваринництва, перспективних і поточних планів роботи; 7) забезпечує моніторинг по вдосконаленню роботи галузей агропромислового комплексу, вносить пропозиції щодо його ефективності; 8) створює належні умови для організації виробництва і збуту сільськогосподарської продукції та продовольства, сприяє розвитку ринкової інфраструктури та проведенню моніторингу агропромислового ринку; 9) бере участь у вирішенні питань, пов’язаних з збереженням меліоративних систем, сприяє освоєнню енергозберігаючих технологій; 10) забезпечує у межах своїх повноважень виконання завдань мобілізаційної підготовки, цивільного захисту населення і сільських територій; 11) аналізує стан справ у галузях сільського господарства, вивчає та узагальнює тенденцію змін розвитку сільського господарства в агропромисловому комплексі, контролює підготовку до проведення нарад, семінарів, інформацій, довідок, надає методичну допомогу з питань роботи агропромислового розвитку, вносить пропозиції щодо її удосконалення; 12) координує роботу сільськогосподарських підприємств по загальним положенням рослинництва і тваринництва, забезпечує міжгалузеві зв’язки в сільгосппідприємствах в цілях послідовного збільшення родючості землі та продуктивності сільськогосподарських тварин; 13) видає у межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання. Розпоряджається коштами у межах затвердженого кошторису доходів і видатків на утримання відділу; 14) разом з керівниками, спеціалістами господарств розробляє і впроваджує заходи по ефективному використанню та збереженню ґрунтів, охорони навколишнього природного середовища, щодо освоєння земель, цільового використання та надходження коштів від втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва, поліпшення угідь і охорону земель; 15) приймає участь у виконанні заходів з розвитку водного господарства та екологічного оздоровлення басейну річки Дніпро; 16) запроваджує заходи по створенню, відновленню і збереженню полезахисних смуг та захисних лісонасаджень, родовищ корисних копалин; 17) приймає участь у впровадженні нової сільськогосподарської техніки; 18) надає консультації керівникам і спеціалістам сільгосппідприємств по раціональному веденню галузей рослинництва і тваринництва, забезпеченню здорових та безпечних умов праці, додержанню діючих норм і правил з пожежної безпеки, охорони праці та безпеки дорожнього руху; 19) проводить аналіз, організовує контроль за виконанням прийнятих рішень, розглядає результати перевірок і приймає відповідні ухвали; 20) забезпечує дотримання працівниками правил внутрішнього службового розпорядку, здійснює контроль за веденням діловодства, збереженням документів, організовує роботу відділу з документами у відповідності з чинним законодавством; 21) контролює стан виконання вимог з питань державної служби, боротьби з корупцією та виконавської дисципліни; 22) виконує доручення голови, заступників голови райдержадміністрації. |
2. |
Умови оплати праці: |
- посадовий оклад - 6500 гривень; - надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця визначається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 "Питання оплати праці працівників державних органів", зі змінами та доповненнями; - інші надбавки, доплати та премії визначаються відповідно до статті 52 Закону України "Про державну службу", зі змінами. |
3. |
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду. |
Безстроково |
4. |
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання. |
Для участі в конкурсі подаються такі документи: 1) копія паспорта громадянина України; 2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади начальника відділу агропромислового розвитку Вільнянської районної державної адміністрації Запорізької області за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, зі змінами та доповненнями, до якої додається резюме у довільній формі; 3) особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, має інвалідність та потребує у зв’язку з цим розумного пристосування, подає заяву за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, зі змінами та доповненнями, про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування; 4) письмова заява, в якій особа повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону, або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки; 5) копія (копії) документа (документів) про освіту; 6) заповнена особова картка встановленого зразка; 7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік (подається в порядку, передбаченому Законом України "Про запобігання корупції"; 8) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою; 9) заява про відсутність заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред'явлення виконавчого документа до примусового виконання.
Документи приймаються до 17:00 години 21 листопада 2018 року. |
5. |
Місце, час та дата початку проведення конкурсу. |
Конкурс проводиться за адресою: 69107 м. Запоріжжя, пр. Соборний, буд. 164, о 9-00 годині 27 листопада 2018 року. |
6. |
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу. |
Передненко Вікторія Федорівна,
тел.: (061) 224-66-83,
e-mail: kr@zoda.gov.ua. |
Кваліфікаційні вимоги |
||
1. |
Освіта |
вища: ступінь вищої освіти не нижче магістра ( у разі коли особа, яка претендує на зайняття посади державної служби категорії "Б", здобула вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста (повну вищу освіту) відповідно до підпункту 2 пункту 2 розділу ХV "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про вищу освіту", така освіта прирівнюється до вищої освіти ступеня магістра). |
2. |
Досвід роботи |
досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ чи організацій незалежно від форми власності не менше одного року |
3. |
Володіння державною мовою |
вільне володіння державною мовою |
Вимоги до компетентності |
||
Вимога |
Компоненти вимоги |
|
1. |
Лідерство |
ведення ділових переговорів, вміння обґрунтувати власну позицію, досягнення кінцевих результатів |
2. |
Прийняття ефективних рішень |
аналіз державної політики, ефективний розподіл та використання ресурсів (людських, фінансових, матеріальних) |
3. |
Комунікація та взаємодія |
вміння здійснювати ефективну комунікацію та проводити публічні виступи, співпраця та налагодження партнерської взаємодії |
4. |
Особистісні компетенції |
принциповість, рішучість і вимогливість під час прийняття рішень, системність, самоорганізація та саморозвиток, вміння працювати в стресових ситуаціях |
5. |
Управління організацією роботи |
організація роботи і контроль |
Професійні знання |
||
Вимога |
Компоненти вимоги |
|
1. |
Знання законодавства |
Закон України "Про державну службу"; Закон України "Про запобігання корупції" Закон України: "Про місцеві державні адміністрації" Закон України "Про очищення влади" |
2. |
Знання спеціального законодавства, що пов'язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) |
Земельний кодексу України; Закон України "Про місцеве самоврядування в Україні"; Закон України "Про засади державної регіональної політики"; Закон України "Про державну підтримку сільського господарства України"; Закон України "Про оренду землі"; Закон України "Про меліорацію земель"; Закон України "Про фермерське господарство"; Закон України "Про особисте селянське господарство"; Закон України "Про колективне сільськогосподарське підприємство"; Закон України "Про сільськогосподарську кооперацію"; Закон України "Про тваринний світ"; Закон України "Про молоко та молочні продукти"; Закон України "Про ветеринарну медицину"; Закон України "Про насіння і садівний матеріал"; Закон України "Про пестициди і агрохімікати"; Закон України "Про доступ до публічної інформації"; Закон України "Про звернення громадян"; Закон України "Про захист конституційних прав громадян на землю"; Закон України "Про державне регулювання імпорту сільськогосподарської продукції";
інші нормативно-правові актів, що регламентують діяльність відділу агропромислового розвитку райдержадміністрації. |
3. |
Професійні чи технічні знання |
Відповідно до посади: 1) володіння інформацією щодо процесів реформування агропромислового комплексу і пріоритетних напрямків розвитку на державному та місцевому рівнях; 2) знання основних адміністративно-територіальних та соціально-економічних характеристик Вільнянського району та потенціалу адміністративно-територіальних одиниць на території району; 3) інші знання для забезпечення реалізації на території району основних делегованих повноважень в галузі агропромислового розвитку.
|
4. |
Знання сучасних інформаційних технологій |
володіння комп'ютером на рівні досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Мicrosoft Office (Word, Excel, Power Point).
Навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет. |