Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Вакансії, конкурси на заміщення вакантних посад

Увага, конкурс!

2 листопада 2018 - 14:45

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

Наказ керівника апарату

обласної державної

адміністрації

 

02.11.2018         № 119-к

 

 

 

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби      категорії «Б» - завідувача сектору документообігу загального відділу апарату Запорізької обласної державної адміністрації

 

 

І. Загальні умови

 

1.

Посадові обов’язки.

Завідувач сектору документообігу загального відділу апарату Запорізької обласної державної адміністрації:

1) забезпечує виконання Конституції України та законів України, актів Президента України і Кабінету Міністрів України, центральних органів виконавчої влади, розпоряджень голови Запорізької обласної державної адміністрації, наказів керівника апарату Запорізької обласної державної адміністрації, рішень  Запорізької обласної ради, реалізацію повноважень Запорізької обласної державної адміністрації у відповідних напрямах діяльності;

2) представляє Запорізьку обласну державну адміністрацію у відносинах з іншими державними органами та органами місцевого самоврядування, політичними партіями, громадськими і релігійними організаціями, підприємствами, установами та організаціями, громадянами та іншими особами як в Україні, так і за її межами;

3) здійснює приймання, попередній розгляд, реєстрацію, передавання за призначенням, облік, зберігання, інформаційно-довідкову роботу з документами, відправлення  кореспонденції;

4) здійснює облік, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію;

5) забезпечує дотримання правил роботи з документами в апараті, структурних підрозділах облдержадміністрації та місцевих органів виконавчої влади відповідно до чинного законодавства;

6) здійснює надсилання адресатам вихідних документів з використанням засобів поштового зв’язку, електрозв’язку, системи електронної взаємодії органів виконавчої влади, а також доставляння кур’єрською та фельд’єгерською службами;

7) бере участь в організації підвищення кваліфікації працівників апарату, структурних підрозділів облдержадміністрації та місцевих органів виконавчої влади з питань організації діловодства;

8) здійснює аналіз інформації про документообіг, стан контролю за термінами виконання документів;

9) веде облік  бланків  листів облдержадміністрації, періодично здійснює списання пошкоджених бланків;

10) бере участь у щорічному перегляді зведеної  номенклатури  справ апарату облдержадміністрації, аналізує й уточнює її;

11) забезпечує  належне  формування  і зберігання справ документів, які передаються до архіву;

12) сприяє покращенню культури діловодства, бере участь в організації й проведенні семінарів з питань організації діловодства;

13) забезпечує оприлюднення публічної інформації відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» на веб-сайті Запорізької облдержадміністрації;

14) бере участь у комплексних та цільових перевірках стану організації діловодства у структурних підрозділах облдержадміністрації та місцевих органах виконавчої влади;

15) організовує роботу Архіву апарату Запорізької обласної державної адміністрації, проводить експертизу наукової і практичної цінності документів, що утворилися в діловодстві облдержадміністрації, забезпечує правильність формування, оформлення і зберігання справ, що підлягають передаванню  до Державного архіву Запорізької області.

 

2.

Умови оплати праці.

- посадовий оклад -  5400 гривень, визначається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»;

- розмір  надбавки до посадового окладу за ранг державного службовця визначається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України                             від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»;

-  інші надбавки, доплати та премії визначаються  відповідно до статті 52 Закону України                     «Про державну службу»;

- додаткові стимулюючі виплати (надбавки за інтенсивність праці та за виконання особливо важливої роботи) встановлюються згідно з постановою Кабінету Міністрів України                             від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів».

 

3.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення

на посаду.

 

 

Безстроково.

4.

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання.

1) копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади завідувача сектору документообігу загального відділу апарату Запорізької обласної державної адміністрації за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України                       від 25.03.2016 № 246, до якої додається резюме у довільній формі;

3) особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, має інвалідність та потребує у зв’язку з цим розумного пристосування, подає заяву за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України                        від 25.03.2016 № 246, про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування;

4) письмова заява, в якій особа повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону, або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

5) копія (копії) документа (документів) про освіту;

6) заповнена особова картка встановленого зразка;

7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування,           за 2017 рік (подається в порядку, передбаченому Законом України «Про запобігання корупції»);

8) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

9) заява про відсутність заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред’явленого виконавчого документа до примусового виконання.

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).

Документи приймаються до 17:00 години 27 листопада 2018 року.

 

5.

Місце, час та дата початку  проведення конкурсу.

Конкурс проводиться 03 грудня 2018 року о 09:00 годині за адресою: 69107, м. Запоріжжя,                      пр. Соборний, буд. 164.

 

6.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу.

 

Скляренко Юлія Олександрівна, тел.: (061) 224-60-11,

e-mail: kr@zoda.gov.ua.

 

ІІ. Вимоги до осіб, які претендують на зайняття посади завідувача сектору документообігу загального відділу апарату Запорізької обласної державної адміністрації 

 

Кваліфікаційні  вимоги

 

1.

Освіта.

Вища; ступінь вищої освіти – магістр

(у разі коли особа, яка претендує на зайняття посади державної служби категорії "Б", здобула вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста (повну вищу освіту) відповідно до підпункту 2 пункту 2 розділу XV "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про вищу освіту", така освіта прирівнюється до вищої освіти ступеня магістра).

 

2.

Досвід роботи.

Досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності – не менше двох років.

 

3.

Володіння державною мовою.

Вільне володіння державною мовою.

 

 

Вимоги до компетентності

 

Вимога

 

Компоненти вимоги

1.

Лідерство.

Встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів; стратегічне планування; вміння працювати з великим обсягом інформації та здатність виконувати одночасно декілька завдань; ведення ділових переговорів; досягнення кінцевих результатів.

 

2.

Прийняття ефективних рішень.

Аналіз державної політики; наявність необхідних знань для ефективного розподілу та використання ресурсів (у тому числі людських, фінансових, матеріальних).

 

3.

Комунікація та

взаємодія

Вміння здійснювати ефективну комунікацію та проводити публічні виступи; співпраця та налагодження партнерської взаємодії.

 

4.

Впровадження змін

Формування плану змін та покращень; управління змінами та реакцією на них; оцінка ефективності змін.

 

5.

Особистісні

компетенції

Принциповість, рішучість і вимогливість під час прийняття рішень; спрямованість на служіння суспільству, системність; інноваційність та неупередженість; самоорганізація та саморозвиток; вміння працювати в стресових ситуаціях.

 

6.

Управління

організацією роботи.

 

Організація роботи і контроль.

Професійні знання

 

1.

Знання законодавства.

 

Конституція України;

Закон України «Про державну службу»;

Закон України «Про запобігання корупції»;

Закон України «Про місцеві державні адміністрації»;

Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»;

Закон України «Про очищення влади».

 

2.

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи  державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

Закон України «Про доступ до публічної інформації»;

Закон України «Про звернення громадян»;

Указ Президента України №547/2011 від 05.05.2011 «Питання забезпечення  органами виконавчої влади доступу  до публічної інформації»;

постанова Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаних громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації»;

постанова Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 № 55 «Деякі питання документування управлінської діяльності»;

розпорядження голови Запорізької обласної державної адміністрації від 06.06.2018 № 306             «Про затвердження Інструкції з діловодства в апараті Запорізької обласної державної адміністрації»;

розпорядження голови Запорізької обласної державної адміністрації від 03.01.2017 №1                  «Про затвердження Інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію в апараті Запорізької обласної державної адміністрації»;

розпорядження голови Запорізької обласної державної адміністрації від 27.04.2017 №195             «Про затвердження Переліку відомостей, що становлять службову інформацію в Запорізькій обласній державній адміністрації»;

розпорядження голови Запорізької обласної державної адміністрації від 7.07.2015 №121               «Про порядок здійснення контролю і перевірки виконання документів у Запорізькій обласній державній  адміністрації»;

розпорядження голови Запорізької обласної державної адміністрації від 30.08.2017 №455              «Про затвердження Регламенту Запорізької обласної державної адміністрації»;

розпорядження голови Запорізької обласної державної адміністрації від 16.06.2016 №337           «Про затвердження Положення про експертну комісію Запорізької обласної державної адміністрації та її склад»;

розпорядження голови Запорізької обласної державної адміністрації від 29.04.2011 № 169              «Про затвердження Порядку опрацювання та розгляду запитів щодо надання публічної інформації в апараті Запорізької облдержадміністрації»;

інші акти законодавства, що стосуються діяльності місцевих державних адміністрацій, а також питань, вирішення яких належить до компетенції місцевих державних адміністрацій.

 

3.

Професійні  чи технічні знання

Відповідно до посади:

1) володіння інформацією стосовно ключових цілей реалізації державної політики у сфері документування управлінської діяльності, бачення шляхів їх досягнення на місцевому рівні;

2) знання основних адміністративно-територіальних характеристик районів Запорізької області;

3) стратегічне розуміння пріоритетів розвитку Запорізької області;

4) інші знання, необхідні для забезпечення реалізації Запорізькою обласною державною адміністрацією визначених законом повноважень.

 

4.

Знання сучасних інформаційних технологій.

Володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point).

Навики роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.

 

 

 

Читайте також

Мінсоцполітики працює над впровадженням нової системи соціального страхування – єПотенціал

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 01.11.2024

Впродовж доби окупанти завдали 287 ударів по 9 населених пунктах Запорізької області

Можливість здобути нову професію: у Запоріжжі з’явиться кулінарний хаб

Підтримка військових, ВПО та постраждалих від війни – пріоритети обласної влади на 2025 рік

Громадяни можуть мобілізуватись до військових частин напряму: в ТЦК та СП розповіли про способи потрапити до війська

Державна підсумкова атестація (ДПА) і вступна кампанія – 2025: Верховна Рада України ухвалила зміни до законодавства

Як отримати лікарняний дистанційно

«Врятувати від забуття»: конкурс для молоді, яка хоче дослідити українську історію

Нові вимоги до публічних закупівель: прозорість будівництва за законом № 3988

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 31.10.2024

Впродовж доби окупанти завдали 384 удари по 11 населених пунктах Запорізької області