ЗАТВЕРДЖЕНО
до наказу начальника Відділу внутрішнього аудиту Запорізької
обласної державної адміністрації
30.10.2018 № 47 -к
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» - головного спеціаліста – економіста Відділу внутрішнього аудиту Запорізької обласної державної адміністрації
І. Загальні умови
|
||
1. |
Посадові обов’язки. |
Головний спеціаліст – економіст Відділу внурішнього аудиту Запорізької обласної державної адміністрації (далі – Відділ): 1) веде бухгалтерських облік фінансово-господарської діяльності Відділу та складає звітність з використанням автоматизованої системи бухгалтерського обліку та звітності; 2) складає на підставі даних бухгалтерського обліку фінансову та бюджетну звітність, а також державну статистичну, зведену та іншу звітність (декларації) в порядку, встановленому законодавством; 3) забезпечує дотримання бюджетного законодавства при взятті своєчасного подання на реєстрацію бюджетних зобов’язань; 4) дотримується вимог нормативно-правових актів щодо: - використання фінансових, матеріальних (нематеріальних) та інформаційних ресурсів під час прийняття та оформленя документв щодо проведення господарської діяльності; - інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів, розрахунків та інших статей балансу; 5) проводить аналіз даних бухгалтерського обліку та звітності, у тому числі зведеної звітності, щодо причин зростання дебіторської а кредиторської заборгованості, розробляє та здійснює заходи щодо стягнення дебіторської та погашення кредиторської заборгованості, організовує та проводить роботу з її списання відповідно до законодавства; 6) проводить нарахування заробітної плати працівникам Відділу, погоджує документи, пов’язані з витрачанням фонду заробітної плати, встановленням посадових окладів і надбавок працівникам; 7) оголює або бере участь у проведенні планових та позапланових внутрішніх аудитів на об’єктах внутрішнього аудиту за напрямами, що визначені у Стандартах, документує їх результати, готує аудиторські звіти, висновки та рекомендації за результатами проведених внутрішніх аудитів, здійснює контроль за станом їх реалізації, формує та зберігає матеріали внутрішніх аудитів згідно з порядком, встановленим законодавством та внутрішніми розпорядчими документами Запорізької обласної державної адміністрації; 8) бере участь у: - формування піврічних планів діяльності з внутрішнього аудиту, внесенні змін до них, а також забезпеченні погодженя їх з відповідними органами у встановлені законом терміни; - складанні та веденні бази даних щодо об’єктів внутрішнього аудиту, своєчасного її оновлення; - підготовці звітності про результати діяльності Відділу відповідно до вимог Стандартів внутрішнього аудиту, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 04.10.2011 № 1247, зареєстровані в Міністерстві юстиції України 20 жовтня 2011 року за № 1219/19957 (із змінами) та постанови Кабінету Міністрів України від 28.09.2011 № 1001 «Деякі питання утворення структурних підрозділів внутрішнього аудиту та проведення такого аудиту в міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, їх територіальних органах та бюджетних установах, які належать до сфери управління міністерств, інших центральних органів виконавчої влади» (із змінами); 9) подає начальнику Відділу проекти аудиторських звітів і рекомендації з метою наданя ним зауважень щодо якості офіційної документації,, дотримання термінів проведення внутрішніх аудитів, рекомендацій щодо усунення недоліків по матеріалам аудиторських справ, а також завдань щодо реалізації аудиторських звітів; 10) здійснює роботи з формування, зберігання, передачі до архіву та знищення справ внутрішнього аудиту відповідно до законодавства; 11) забезпечує розгляд звернень громадян, державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ иа організацій, запитів народних депутатів з питань, що належать до повноважень Відділу та за результатами їх розгляду вносить начальнику Відділу пропозиції щодо вжиття заходів згідно з законодавством; 12) забезпечеує повне, достовірне та своєчасне розміщення інформації на єдиному веб-порталі використаня публічних закупівель; 13) забезпечує проведення допорогових закупівель через систему електронних державних закупівель «ProZorro»
|
2. |
Умови оплати праці. |
- посадовий оклад - 4800 гривень, визначається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (зі змінами); - розмір надбавки до посадового окладу за ранг державного службовця визначається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (зі змінами); - інші надбавки, доплати та премії визначаються відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу» (зі змінами); - додаткові стимулюючі виплати (надбавки за інтенсивність праці та за виконання особливо важливої роботи) встановлюються згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (зі змінами)
|
3. |
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду.
|
Строково, на період відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку основного працівника по 09.09.2021 |
4. |
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання. |
1) копія паспорта громадянина України; 2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади головного спеціаліста – економіста Відділу внутрішнього аудиту Запорізької обласної державної адміністрації за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, до якої додається резюме у довільній формі; 3) особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, має інвалідність та потребує у зв’язку з цим розумного пристосування, подає заяву за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування; 4) письмова заява, в якій особа повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону, або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки; 5) копія (копії) документа (документів) про освіту; 6) заповнена особова картка встановленого зразка; 7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік (подається в порядку, передбаченому Законом України «Про запобігання корупції»); 8) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.
Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).
Документи приймаються до 17:00 години 19 листопада 2018 року |
5. |
Місце, час та дата початку проведення конкурсу. |
Конкурс проводиться 22 листопада 2018 року о 09:00 годині за адресою: 69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, буд. 164
|
6. |
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу.
|
Скляренко Юлія Олександрівна, тел.: (061) 224-60-11, e-mail: kr@zoda.gov.ua
|
ІІ. Вимоги до осіб, які претендують на зайняття посади головного спеціаліста - економіста Відділу внутрішнього аудиту Запорізької обласної державної адміністрації
|
||
Кваліфікаційні вимоги
|
||
1. |
Освіта. |
Вища; ступінь вищої освіти не нижче – бакалавра, молодшого бакалавра
|
2. |
Досвід роботи. |
Без вимог до стажу роботи
|
3. |
Володіння державною мовою. |
Вільне володіння державною мовою
|
Вимоги до компетентності |
||
Вимога
|
Компоненти вимоги |
|
1. |
Лідерство. |
Встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів; вміння працювати з великим обсягом інформації та здатність виконувати одночасно декілька завдань; досягнення кінцевих результатів
|
2. |
Комунікація та взаємодія |
Вміння здійснювати ефективну комунікацію та проводити публічні виступи; співпраця та налагодження партнерської взаємодії
|
3. |
Особистісні компетенції |
Принциповість, рішучість і вимогливість під час прийняття рішень; системність; самоорганізація та саморозвиток; вміння працювати в стресових ситуаціях
|
4. |
Управління організацією роботи.
|
Організація роботи і контроль |
Професійні знання
|
||
1. |
Освіта.
|
Вища освіта економічного спрямування: галузь знань – «Економіка і/та підприємництво», «Управління та адміністрування»; спеціалізація – «Облік і аудит»
|
2. |
Знання законодавства.
|
Конституція України; Закон України «Про державну службу»; Закон України «Про запобігання корупції»; Закон України «Про місцеві державні адміністрації»; Закон України «Про доступ до публічної інформації»; Закон України «Про звернення громадян»; Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»; Закон України «Про очищення влади»
|
3. |
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) |
Бюджетний кодекс України; Кодекс етики працівників внутрішнього аудиту, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2011 № 1217, який зареєстровано у Міністерстві юстиції України від 17.10.2011 за № 1195/19933; Постанова Кабінету Міністрів України від 28.09.2011 № 1001 «Деякі питання утворення структурних підрозділів внутрішнього аудиту та проведення такого аудиту в міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, їх територіальних органах та бюджетних установах, які належать до сфери управління міністерств, інших центральних органів виконавчої влади» (із змінами); Стандарти внутрішнього аудиту, затверджені наказом Міністерства фінансів України від 04.10.2011 № 1247, зареєстровані в Міністерстві юстиції України 20 жовтня 2011 року за № 1219/19957 (із змінами)
|
4. |
Професійні чи технічні знання |
Відповідно до посади: 1) володіння інформацією з питань регулювання господарської діяльності та ведення бухгалтерського обліку, у тому числі нормативно-правові акти Національного банку, національні положення (стандарти) бухгалтерського обліку в державному секторі, нормативно-правові акти Мінфіну щодо порядку ведення бухгалтерського обліку, складання фінансової та бюджетної звітності; 2) знання нормативно-правових актів міністерств та інших центральних органів виконавчої вади щодо галузевих особливостей застосування національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі; 3) обізнаність щодо порядів: - оформлення операцій і організації документообігу за розділами обліку, форми; - проведення розрахунків; - приймання, передачі товарно-матеріальних та інших цінностей; - зберігання і витрачання коштів |
5. |
Знання сучасних інформаційних технологій. |
Володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point). Навики роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.
|
Начальник Відділу О. БАРАНОВА