ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови Токмацької районної державної адміністрації
24.10.2018 № 37-К28-К
УМОВИ
проведення конкурсу
на зайняття вакантної посади державної служби категорії «Б» – начальника відділу агропромислового розвитку Токмацької районної державної адміністрації Запорізької області
Загальні умови
|
|||
1 |
2 |
||
Посадові обов’язки |
З метою виконання завдань, які стоять перед відділом, начальник відділу агропромислового розвитку Токмацької райдержадміністрації Запорізької області виконує наступні функції:
1. Є керівником державної служби у відділі агропромислового розвитку районної державної адміністрації; 2. Видає в межах своїх повноважень накази; 3. Розподіляє обов’язки між працівниками, очолює та контролює їхню роботу; 4. Забезпечує виконання покладених на відділ завдань щодо реалізації державної політики у сфері, дорученій відділу агропромислового розвитку райдержадміністрації, розподіляє обов’язки між працівниками, очолює та контролює їх роботу; 5. Розробляє структуру та штатний розпис, затверджує посадові інструкції працівників відділу агропромислового розвитку Токмацької районної державної адміністрації; 6. Керує розробкою проектів складних програм, аналітичних матеріалів, балансових розрахунків, планових показників, комплексів заходів, пропозицій, прогнозів розвитку у сфері відділу агропромислового розвитку райдержадміністрації. 7. Забезпечує у межах своєї компетенції контроль за станом справ у сфері діяльності відділу агропромислового розвитку, вживає необхідних заходів щодо їх поліпшення. 8. Вживає заходів щодо вдосконалення співпраці відділу агропромислового розвитку з іншими структурними підрозділами районної державної адміністрації, представницькими органами, органами місцевого самоврядування, державного нагляду та контролю, правоохоронними органами, а також з підприємствами, установами, організаціями, об’єднаннями громадян. 9. Організовує роботу із захисту державних таємниць у відповідності з чинним законодавством. 10. Забезпечує роботу з ведення діловодства в відділі агропромислового розвитку райдержадміністрації. 11. Контролює стан трудової та виконавчої дисципліни в відділі агропромислового розвитку райдержадміністрації. 12. Організовує виробництво і закупівлю сільськогосподарської продукції та продовольства для регіональних потреб; 13. Складає економічний аналіз та прогнозування розвитку сільського господарства, харчової та переробної промисловості на рівні району; 14. Здійснює моніторинг аграрної реформи, сприяє демонополізації виробництва і розвитку конкуренції, розвитку ринкової інфраструктури, створенню рівних умов для розвитку усіх форм власності та господарювання в агропромисловому виробництві, надає методологічну допомогу сільськогосподарським підприємствам в процесі реформування; 15. Бере участь у забезпеченні виконання державних і регіональних програм соціального розвитку села. 16. Вживає необхідних заходів щодо підвищення кваліфікації працівників відділу агропромислового розвитку райдержадміністрації та працівників сільськогосподарських підприємств; 17. Розробляє на рівні району баланси забезпечення потреб населення у продовольстві, бере участь у забезпеченні формування державних ресурсів сільськогосподарської продукції; 18. Готує пропозиції до проектів програм економічного та соціального розвитку району з питань, що відносяться до компетенції відділу агропромислового розвитку райдержадміністрації; 19. Аналізує тенденції розвитку сільськогосподарського виробництва в районі, готує пропозиції, які спрямовані на поглиблення реформ в аграрному секторі економіки; 20. Координує роботу сільськогосподарських товаровиробників усіх форм власності та господарювання; 21. Сприяє забезпеченню сільськогосподарських товаровиробників усіх форм власності та господарювання матеріально-технічними ресурсами; 22. Здійснює особистий прийом громадян з питань, що стосуються діяльності відділу агропромислового розвитку райдержадміністрації та вживає заходи щодо своєчасного розгляду їх пропозицій, заяв, скарг. 23. Виконує інші функції, що випливають з покладених на відділ завдань. |
||
Умови оплати праці |
посадовий оклад - 6500 гривень, визначається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»; розмір надбавки до посадового окладу за ранг державного службовця визначається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»; інші надбавки, доплати та премії визначаються відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»; додаткові стимулюючі виплати (надбавки за інтенсивність праці та за виконання особливо важливої роботи) встановлюються згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» |
||
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
Безстроково |
||
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
1) копія паспорта громадянина України; 2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади начальника відділу агропромислового розвитку Токмацької районної державної адміністрації Запорізької області за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, до якої додається резюме у довільній формі; 3) особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, має інвалідність та потребує у зв’язку з цим розумного пристосування, подає заяву за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування; 4) письмова заява, в якій особа повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону, або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки; 5) копія (копії) документа (документів) про освіту; 6) заповнена особова картка встановленого зразка; 7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік (подається в порядку, передбаченому Законом України «Про запобігання корупції»); 8) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою; 9) заява про відсутність заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред’явленого виконавчого документа до примусового виконання. Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші). Документи для участі у конкурсі приймаються до 17 год. 00 хв. 14 листопада 2018 року |
||
Місце,час та дата початку проведення конкурсу |
Конкурс проводиться 20 листопада 2018 року о 10:00 годині за адресою: 69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, буд. 164. |
||
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Передненко Вікторія Федорівна, тел.: (061) 224-66-83, e-mail: kr@zoda.gov.ua. |
||
Кваліфікаційні вимоги
|
|||
1. |
Освіта |
Вища; ступінь вищої освіти – магістр (у разі коли особа, яка претендує на зайняття посади державної служби категорії «Б», здобула вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста (повну вищу освіту) відповідно до підпункту 2 пункту 2 розділу XV «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про вищу освіту», така освіта прирівнюється до вищої освіти ступеня магістра). |
|
2. |
Досвід роботи |
Досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року. |
|
3. |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державною мовою. |
|
Вимоги до компетентності
|
|||
Вимога Компоненти вимоги |
|||
1. |
Лідерство |
Організаторські здібності; встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів; вміння працювати з великим обсягом інформації та здатність виконувати одночасно декілька завдань; ведення ділових переговорів; досягнення кінцевих результатів. |
|
2. |
Прийняття ефективних рішень |
Аналіз державної політики; наявність необхідних знань для ефективного розподілу та використання ресурсів (у тому числі людських, фінансових, матеріальних). |
|
3. |
Комунікація та взаємодія |
Вміння здійснювати ефективну комунікацію та проводити публічні виступи; співпраця та налагодження партнерської взаємодії. |
|
4. |
Особистісні компетенції |
Принциповість, рішучість і вимогливість під час прийняття рішень; системність; самоорганізація та саморозвиток; вміння працювати в стресових ситуаціях. |
|
5. |
Управління організацією роботи |
Організація роботи і контроль. |
|
Професійні знання |
|||
Вимога |
Компоненти вимоги |
||
1. |
Знання законодавства |
Конституції України; Закону України «Про державну службу»; Закону України «Про запобігання корупції»; Закон України «Про місцеві державні адміністрації». |
|
2. |
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданням та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)
|
Бюджетний кодекс України; Земельний кодекс України; Лісовий кодекс України; Податковий кодекс України; Закон України «Про добровільне об'єднання територіальних громад»; Закон України «Про засади державної регіональної політики»; Закон України «Про державну підтримку сільського господарства України»; Закон України «Про тваринництво»; Закон України «Про тваринний світ»; Закон України «Про племінну справу у тваринництві»; Закон України «Про насіння і садивний матеріал»; Закон України «Про молоко та молочні продукти»; Закон України «Про колективне сільськогосподарське підприємство; Закон України «Про ветеринарну медицину»; Закон України «Про пестициди і агрохімікати»; Закон України «Про особливості приватизації майна в агропромисловому комплексі»; Закон України «Про сільськогосподарську кооперацію»; Закон України «Про державне регулювання імпорту сільськогосподарської продукції»; Закон України «Про меліорацію земель»; Закон України «Про оренду землі»; Закон України «Про захист конституційних прав громадян на землю»; Закон України «Про фермерське господарство»; Закон України «Про порядок виділення в натурі (на місцевості) земельних ділянок власникам земельних часток (паїв); Закон України «Про особисте селянське господарство»; інші акти законодавства, що стосуються діяльності місцевої державної адміністрації, а також питань, вирішення яких належить до компетенції місцевої державної адміністрації. |
|
3. |
Професійні чи технічні знання |
Відповідно до посади: 1. Володіння інформацією щодо процесів реформування агропромислового комплексу і пріоритетних напрямів розвитку на державному та місцевому рівнях; 2. Знання основних адміністративно-територіальних та соціально-економічних характеристик Токмацького району та потенціалу адміністративно-територіальних одиниць на території Токмацького району; 3. Стратегічне розуміння пріоритетів розвитку Запорізької області, цілей регіональної політики та спроможність формулювати оперативні завдання для їх реалізації; 4. Інші знання, необхідні для забезпечення реалізації Токмацькою районною державною адміністрацією визначених законом повноважень. 5. Володіння інформацією щодо ключових цілей реалізації державної політики у сфері державної служби; 6. Знання основних адміністративно-територіальних та соціально-економічних характеристик Токмацького району; 7. Стратегічне розуміння пріоритетів розвитку Токмацького району, цілей регіональної політики та спроможність формулювати оперативні завдання для їх реалізації; 8. Інші знання, необхідні для забезпечення реалізації Токмацькою районною державною адміністрацією визначених законом повноважень. |
|
4. |
Знання сучасних інформаційних технологій. |
Володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point). Навики роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.
|
|
Керівник апарату Т. ЗАБАВСЬКА