Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Вакансії, конкурси на заміщення вакантних посад

Увага, конкурс!

24 жовтня 2018 - 16:42

 

                                                                                 ЗАТВЕРДЖЕНО

 

Розпорядження голови Токмацької районної                                            державної адміністрації

 

          24.10.2018   № 37-К28-К 

 

 

УМОВИ
проведення конкурсу

на  зайняття вакантної посади державної служби категорії «Б» – начальника відділу агропромислового розвитку Токмацької районної державної адміністрації Запорізької області

 

Загальні умови

 

1

2

Посадові обов’язки

З метою виконання завдань, які стоять перед відділом, начальник відділу агропромислового розвитку Токмацької райдержадміністрації Запорізької області виконує наступні функції:

 

  1. Є керівником державної служби у відділі агропромислового розвитку районної державної адміністрації;

  2. Видає в межах своїх повноважень накази;

  3. Розподіляє обов’язки між працівниками, очолює та контролює їхню роботу;

4. Забезпечує виконання покладених на відділ  завдань щодо реалізації державної політики у сфері, дорученій відділу агропромислового розвитку райдержадміністрації, розподіляє обов’язки між працівниками, очолює та контролює їх роботу;

5. Розробляє структуру та штатний розпис, затверджує посадові інструкції працівників відділу агропромислового розвитку Токмацької районної державної адміністрації;

   6. Керує розробкою проектів складних програм, аналітичних матеріалів, балансових розрахунків, планових показників, комплексів заходів, пропозицій, прогнозів розвитку у сфері відділу агропромислового розвитку райдержадміністрації.

  7. Забезпечує у межах своєї компетенції контроль за станом справ у сфері діяльності відділу агропромислового розвитку, вживає необхідних заходів щодо їх поліпшення.

  8. Вживає заходів щодо вдосконалення співпраці відділу агропромислового розвитку з іншими структурними підрозділами районної державної адміністрації, представницькими органами, органами місцевого самоврядування, державного нагляду та контролю, правоохоронними органами, а також з підприємствами, установами, організаціями, об’єднаннями громадян.

  9. Організовує роботу із захисту державних таємниць у відповідності з чинним законодавством.

  10. Забезпечує роботу з ведення діловодства в відділі агропромислового розвитку райдержадміністрації.

  11. Контролює стан трудової та виконавчої дисципліни в відділі агропромислового розвитку райдержадміністрації.

  12. Організовує виробництво і закупівлю сільськогосподарської продукції та продовольства для регіональних потреб;

  13. Складає економічний аналіз та прогнозування розвитку сільського господарства, харчової та переробної промисловості на рівні району;

  14. Здійснює моніторинг аграрної реформи, сприяє демонополізації виробництва і розвитку конкуренції, розвитку ринкової інфраструктури, створенню рівних умов  для розвитку усіх форм власності та господарювання в агропромисловому виробництві, надає методологічну допомогу сільськогосподарським підприємствам в процесі реформування;

  15. Бере участь у забезпеченні виконання державних і регіональних програм соціального розвитку села.

  16. Вживає необхідних заходів щодо підвищення кваліфікації працівників відділу агропромислового розвитку райдержадміністрації та працівників сільськогосподарських підприємств;

  17. Розробляє на рівні району баланси забезпечення  потреб населення у продовольстві, бере участь у забезпеченні формування державних ресурсів сільськогосподарської продукції;

  18. Готує пропозиції до проектів програм економічного та соціального розвитку району з питань, що відносяться до компетенції відділу агропромислового розвитку райдержадміністрації;

  19. Аналізує тенденції розвитку сільськогосподарського виробництва в районі, готує пропозиції, які спрямовані на поглиблення реформ в аграрному секторі економіки;

  20. Координує роботу сільськогосподарських товаровиробників усіх форм власності та господарювання;

  21. Сприяє забезпеченню сільськогосподарських товаровиробників усіх форм власності та господарювання матеріально-технічними ресурсами;

  22. Здійснює особистий прийом громадян з питань, що стосуються діяльності відділу агропромислового розвитку райдержадміністрації та вживає заходи  щодо своєчасного розгляду їх пропозицій, заяв, скарг.

  23. Виконує інші функції, що випливають з покладених

на відділ завдань.

Умови оплати праці

      посадовий оклад - 6500 гривень, визначається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»;

     розмір надбавки до посадового окладу за ранг державного службовця визначається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»;

     інші надбавки, доплати та премії визначаються  відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»;

    додаткові стимулюючі виплати (надбавки за інтенсивність праці та за виконання особливо важливої роботи) встановлюються згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1) копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади начальника відділу агропромислового розвитку Токмацької районної державної адміністрації Запорізької області за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016    № 246, до якої додається резюме у довільній формі;

3) особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, має інвалідність та потребує у зв’язку з цим розумного пристосування, подає заяву за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування;

4) письмова заява, в якій особа повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону, або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

5) копія (копії) документа (документів) про освіту;

6) заповнена особова картка встановленого зразка;

7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік (подається в порядку, передбаченому Законом України «Про запобігання корупції»);

8) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

9) заява про відсутність заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред’явленого виконавчого документа до примусового виконання.

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).

Документи для участі у конкурсі приймаються до    17 год. 00 хв. 14 листопада 2018 року  

Місце,час та дата початку  проведення конкурсу

Конкурс проводиться 20 листопада 2018 року о 10:00 годині за адресою: 69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, буд. 164.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

  Передненко Вікторія Федорівна,     

  тел.: (061) 224-66-83,                         

  e-mail: kr@zoda.gov.ua.     

Кваліфікаційні вимоги

 

1.

Освіта

Вища; ступінь вищої освіти – магістр (у разі коли особа, яка претендує на зайняття посади державної служби категорії «Б», здобула вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста (повну вищу освіту) відповідно до підпункту 2 пункту 2 розділу XV «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про вищу освіту», така освіта прирівнюється до вищої освіти ступеня магістра).

2.

Досвід роботи

Досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року.

3.

Володіння державною  мовою

Вільне володіння державною мовою.

Вимоги до компетентності

 

                   Вимога                                 Компоненти вимоги

1.

Лідерство

Організаторські здібності; встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів; вміння працювати з великим обсягом інформації та здатність виконувати одночасно декілька завдань; ведення ділових переговорів; досягнення кінцевих результатів.

2.

Прийняття ефективних рішень

Аналіз державної політики; наявність необхідних знань для ефективного розподілу та використання ресурсів (у тому числі людських, фінансових, матеріальних).

3.

Комунікація та

взаємодія

Вміння здійснювати ефективну комунікацію та проводити публічні виступи; співпраця та налагодження партнерської взаємодії.

4.

Особистісні

компетенції

Принциповість, рішучість і вимогливість під час прийняття рішень; системність; самоорганізація та саморозвиток; вміння працювати в стресових ситуаціях.

5.

Управління

організацією роботи

Організація роботи і контроль.

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Знання законодавства

Конституції України;

Закону України «Про державну службу»;

Закону України «Про запобігання корупції»;

Закон України «Про місцеві державні адміністрації».

2.

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданням та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

 

Бюджетний кодекс України;

Земельний кодекс України;

Лісовий кодекс України;

Податковий кодекс України;

Закон України «Про добровільне об'єднання територіальних громад»;

Закон України «Про засади державної регіональної політики»;

Закон України «Про державну підтримку сільського господарства України»;

Закон України «Про тваринництво»;

Закон України «Про тваринний світ»;

Закон України «Про племінну справу у тваринництві»;

Закон України «Про насіння і садивний матеріал»;

Закон України «Про молоко та молочні продукти»;

Закон України «Про колективне сільськогосподарське підприємство;

Закон України «Про ветеринарну медицину»;

Закон України «Про пестициди і агрохімікати»;

Закон України «Про особливості приватизації майна в агропромисловому комплексі»;

Закон України «Про сільськогосподарську кооперацію»;

Закон України «Про державне регулювання імпорту сільськогосподарської продукції»;

Закон України «Про меліорацію земель»;

Закон України «Про оренду землі»;

Закон України «Про захист конституційних прав громадян на землю»;

Закон України «Про фермерське господарство»;

Закон України «Про порядок виділення в натурі (на місцевості) земельних ділянок власникам земельних часток (паїв);

Закон України «Про особисте селянське господарство»;

інші акти законодавства, що стосуються діяльності місцевої державної адміністрації, а також питань, вирішення яких належить до компетенції місцевої державної адміністрації.

3.

Професійні  чи технічні знання

Відповідно до посади:

1. Володіння інформацією щодо процесів реформування агропромислового комплексу і пріоритетних напрямів розвитку на державному та місцевому рівнях;

2. Знання основних адміністративно-територіальних та соціально-економічних характеристик Токмацького району та потенціалу адміністративно-територіальних одиниць на території Токмацького району;

3. Стратегічне розуміння пріоритетів розвитку Запорізької області, цілей регіональної політики та спроможність формулювати оперативні завдання для їх реалізації;

4. Інші знання, необхідні для забезпечення реалізації Токмацькою районною державною адміністрацією визначених законом повноважень.

5. Володіння інформацією щодо ключових цілей реалізації державної політики у сфері державної служби;

6. Знання основних адміністративно-територіальних та соціально-економічних характеристик Токмацького району;

7. Стратегічне розуміння пріоритетів розвитку Токмацького району, цілей регіональної політики та спроможність формулювати оперативні завдання для їх реалізації;

8. Інші знання, необхідні для забезпечення реалізації Токмацькою районною державною адміністрацією визначених законом повноважень.

4.

Знання сучасних інформаційних технологій.

Володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача.

Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point).

Навики роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.

 

       

 

 

 

 

Керівник апарату                                                                         Т. ЗАБАВСЬКА

 

Читайте також

Мінсоцполітики працює над впровадженням нової системи соціального страхування – єПотенціал

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 01.11.2024

Впродовж доби окупанти завдали 287 ударів по 9 населених пунктах Запорізької області

Можливість здобути нову професію: у Запоріжжі з’явиться кулінарний хаб

Підтримка військових, ВПО та постраждалих від війни – пріоритети обласної влади на 2025 рік

Громадяни можуть мобілізуватись до військових частин напряму: в ТЦК та СП розповіли про способи потрапити до війська

Державна підсумкова атестація (ДПА) і вступна кампанія – 2025: Верховна Рада України ухвалила зміни до законодавства

Як отримати лікарняний дистанційно

«Врятувати від забуття»: конкурс для молоді, яка хоче дослідити українську історію

Нові вимоги до публічних закупівель: прозорість будівництва за законом № 3988

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 31.10.2024

Впродовж доби окупанти завдали 384 удари по 11 населених пунктах Запорізької області