У м. Київ відбувся ІІ Національний форум фахівців органів виконавчої влади з питань комунікації з громадськістю «Інновації для участі громадськості у прийнятті рішень» за підтримки Секретаріату Кабінету Міністрів України та офісу Координатора проектів ОБСЄ.
У форумі взяли участь представники Запорізької облдержадміністрації та громадськості.
Як розповіла заступник начальника управління комунікацій з громадськістю Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації Марія Горідько, учасники форуму поділилися своїми поглядами на сучасні виклики у роботі з громадськістю, досвідом вирішення проблемних питань, отримали нові знання про ефективні інструменти комунікацій з громадськістю.
У рамках форуму було проведено «Відкритий простір: як зробити більш результативною співпрацю між органами виконавчої влади та громадськістю в процесі прийняття рішень?».
«Відкритий простір» - це інноваційний інструмент проведення неформальних публічних обговорень, який дозволив усім присутнім представникам органів виконавчої влади та організацій громадянського суспільства отримати рівні можливості для представлення свого досвіду та ідей, а також взяти активну участь у виробленні спільних рекомендацій і для влади, і для громадського сектору.
Учасники «відкритого простору» самостійно обрали теми для обговорення під час дискусійних сесій. Серед них: як удосконалити інструмент громадських рад, як забезпечити кожному можливість впливати на прийняття рішень, як зробити взаємодію з громадськістю пріоритетом для органу виконавчої влади, як подолати емоційне протистояння між держслужбовцями та громадськістю, які показники результативності співпраці органу влади з громадськістю, як забезпечити врахування пропозицій громадськості, як пройти шлях від бюрократії до творчості та інновацій, як використовувати соцмережі для комунікацій з громадськими активістами, як досягати консенсусу в діалозі тощо.
Пропозиції, які були надані учасниками заходу в ході дискусії щодо удосконалення співпраці між органами виконавчої влади та організаціями громадянського суспільства, будуть узагальнені та рекомендовані для використання в роботі та підготовці відповідних законодавчих актів.
Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю