Як подавати інформацію через різні джерела, вчилися представники громад під час тренінгу «Робота з внутрішніми комунікаціями в ОТГ: сайти, Facebook-сторінки, бюлетені», що відбувся в Запорізькому центрі розвитку місцевого самоврядування.
- Комунікація – важлива складова діяльності органів місцевого самоврядування. Ви можете багато робити: ремонтувати дороги, освітлювати вулиці, встановлювати дитячі майданчики, але якщо про це не говорити, не писати, не поширювати цю інформацію, то ці зміни залишаються непомітними. А це потрібно як для жителів об’єднаної територіальної громади, так і для інвесторів, які йдуть на ті території, про які щось відомо, - пояснила важливість теми керівник апарату облдержадміністрації Зінаїда Бойко.
Комунікація влади і жителів громад потрібна і для пояснення тих змін, які відбуваються, щоб знімати напругу при прийнятті рішень, і для вироблення спільних дій щодо розвитку ОТГ.
- Сьогодні, коли відбуваються секторальні реформи, в освіті, охороні здоров’я, які торкаються якщо не кожного, то переважної більшості, дуже важливо, щоб люди розуміли, що відбувається і навіщо. Треба пояснювати, аргументувати. Будь-які оптимізації, звісно, сприймаються одразу не дуже позитивно, бо людям треба змінити свій уклад життя. Але якщо ви зможете показати реальні позитивні приклади інших громад, покажете переваги і зможете довести готовність до змін, то не буде спротиву, - зазначила радник з комунікації Запорізького ЦРМС Наталя Селюкова.
Яка інформація має бути на офіційному сайті ОТГ, що розміщувати на сторінках у соцмережах, як реагувати на коментарі – про це говорили під час навчання. Особливу увагу було приділено випуску інформаційних вісників, мета яких - не агітація і реклама представників органів місцевого самоврядування, а оповіщення жителів про те, що відбувається в громаді.
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю