Затверджено
Наказ Департаменту освіти і науки облдержадміністрації
від 30.05.2018 № 383
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття посади державної служби категорії «В» - головного спеціаліста відділу планово-економічної роботи, фінансового та документального забезпечення управління координації діяльності навчальних закладів та аналітичної, планово-економічної, кадрової роботи Департаменту освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації (Запорізька область)
Загальні умови |
||
Посадові обов’язки |
1) узагальнює планові показники бюджетних коштів по закладах і установах освіти, підпорядкованих (підвідомчих) Департаменту, відповідно до затверджених призначень; 2) здійснює розроблення показників прогнозного обсягу бюджетних ресурсів за джерелами надходження; 3) здійснює аналіз та контролює повноту використання бюджетних коштів по підвідомчих закладах та установах; 4) здійснює аналіз та оцінку стану справ по плануванню і виконанню кошторисів видатків та доходів закладів та установ освіти, які підпорядковані (підвідомчі) Департаменту, відповідно до затверджених асигнувань; 5) здійснює експертизу кошторисів, планів асигнувань, розрахунків до кошторисів, довідок при внесенні змін до кошторисів, штатних розписів і тарифікацій, наданих на затвердження закладами і установами освіти, які фінансуються за рахунок коштів обласного бюджету (державного бюджету у разі їх наявності); 6) здійснює збір та узагальнення бюджетних запитів на наступний бюджетних період від розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня, підвідомчих Департаменту; 7) приймає участь у розробці лімітних довідок, які доводяться до керівників закладів і установ освіти, підпорядкованих (підвідомчих) Департаменту; 8) розглядає пропозиції, звернення, заяви, скарги, що надходять від органів державної влади, громадян, громадських об’єднань, підприємств та організацій незалежно від форм власності, готує відповідні матеріали та подає їх керівництву Департаменту з питань, які веде; 9 )бере участь в організаційному забезпеченні нарад, семінарів, конференцій з питань планування видатків; 10) приймає участь у складанні статистичної звітності по галузі «Освіта» разом із структурними підрозділами комунальної установи «Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів» Запорізької обласної ради; 11) за потреби бере участь у підготовці проектів нормативних та організаційно-методичних документів на виконання доручень керівництва; 12) забезпечує координацію роботи з питань формування штатних розписів, тарифікацій закладів освіти обласного підпорядкування. 13) готує по закладах і установах освіти, підпорядкованих (підвідомчих) Департаменту: - звіти по мережі, штатах і контингентах; - графіки виплати заробітної плати; - розподіли виділених бюджетних асигнувань; - розподіли показників зведених кошторисів та зведених планів асигнувань загального та спеціального фонду місцевого бюджету, а також реєстри змін до них; - реєстри змін до мережі розпорядників і одержувачів коштів місцевого бюджету. 14) здійснює контроль за своєчасною виплатою заробітної плати з нарахуваннями на неї, проведенням у повному обсязі розрахунків за спожиті енергоносії та комунальні послуги, та інших захищених статей видатків, по закладах і установах освіти, підпорядкованих (підвідомчих) Департаменту. 15) готує та подає до органів Державної казначейської служби України: - реєстри бюджетних зобов’язань; - реєстри бюджетних фінансових зобов’язань; - платіжні документи для перерахування обов’язкових платежів до бюджету та державних позабюджетних фондів, перерахування заробітної плати працівників Департаменту, а також здійснення розрахунків із іншими кредиторами відповідно до договірних зобов'язань; 16) бере участь у проведенні інвентаризації активів і зобов'язань, оформленні матеріалів, пов'язаних з нестачею та відшкодуванням втрат від нестачі, крадіжки й псування активів підприємства, у перевірках стану бухгалтерського обліку; 17) готує дані для включення їх до фінансової звітності, здійснює складання окремих її форм, а також форм іншої періодичної звітності, яка ґрунтується на даних бухгалтерського обліку; 18) забезпечує підготовку оброблених документів, реєстрів і звітності для зберігання їх протягом установленого терміну, оформлює їх відповідно до встановленого порядку для передачі в архів; 19) бере участь у проведенні допорогових закупівель в системі електронних закупівель для потреб Департаменту; 20) в повному обсязі веде облік необоротних активів, запасів, коштів, розрахунків та інших активів, власного капіталу та зобов'язань, доходів та витрат згідно бухгалтерського обліку; 21) забезпечує повне та достовірне відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку; 22) здійснює прийом, аналіз і контроль табелів обліку робочого часу і готує їх до лічильної обробки; 23) здійснює нарахування заробітної плати працівникам Департаменту, інших виплат та платежів, та єдиного соціального внеску; 24) готує періодичну звітність по ЄСВ у встановлені терміни, стежить за збереженням бухгалтерських документів, оформлює їх відповідно до встановленого порядку для передачі в архів; 25) приймає і контролює правильність оформлення листків про тимчасову непрацездатність, довідок з догляду за хворими та інших документів, що підтверджують право на відсутність працівника на роботі, готує їх до лічильної обробки, а також для складання встановленої бухгалтерської звітності; 26) приймає від підзвітних осіб та перевіряє правильність заповнення звітів про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт, та веде журнал реєстрації відряджень працівників Департаменту; 27) розробляє пропозиції, комплекси заходів, плани тощо, що стосуються ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності; 28) бере участь у розробці і впровадженні раціональної планової й облікової документації, прогресивних форм і методів ведення бухгалтерського обліку на основі застосування сучасних засобів обчислювальної техніки та інформаційних технологій. |
|
Умови оплати праці |
Посадовий оклад – 4800 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця (відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 р. |
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
На період відсутності працівника, що перебуває у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку |
|
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
1) копія паспорта громадянина України; 2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі; 3) письмова заява, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки; 4) копія (копії) документа (документів) про освіту; 5) посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою; 6) заповнена особова картка встановленого зразка; 7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік. Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби |
|
Місце, час та дата початку проведення конкурсу |
18.06.2018 початок о 10.00 за адресою: 69107, Запорізька область, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 164, каб. 601 |
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Бистрицька Оксана Вікторівна (061) 239 01 59, kadry-osvita@i.ua |
|
Кваліфікаційні вимоги |
||
1 |
Освіта |
вища освіта ступеня не нижче молодшого бакалавра або бакалавра, галузь знань – «Економіка та підприємництво» |
2 |
Досвід роботи |
не потребує |
3 |
Володіння державною мовою |
вільне володіння державною мовою
|
Вимоги до компетентності |
||
Вимога |
Компоненти вимоги |
|
1 |
Якісне виконання поставлених завдань |
1) вміння працювати з інформацією; 2) здатність працювати в декількох проектах одночасно |
2 |
Технічні вміння |
1) вміння використовувати комп'ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку |
3 |
Особистісні компетенції |
1) уважність до деталей; 2) системність і самостійність в роботі; 3) вміння працювати в стресових ситуаціях |
Професійні знання |
||
Вимога |
Компоненти вимоги |
|
1 |
Знання законодавства |
Знання: 1) Конституції України; 2) Закону України «Про державну службу»; 3) Закону України «Про запобігання корупції» |
2 |
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) |
1) Бюджетний кодекс України; 2) Закон України «Про освіту»; 3) Закон України «Про дошкільну освіту»; 4) Закон України «Про загальну середню освіту»; 5) Закон України «Про вищу освіту»; 6) Закон України «Про професійно-технічну освіту»; 7) Закон України «Про позашкільну освіту»; 8) Закон України «Про звернення громадян»; |