На обласній селекторній нараді, яка відбулася під керівництвом заступника голови облдержадміністрації Віктора Скоблікова, розглянуто стан розрахунків у житлово-комунальному господарстві області і заборгованості населення за послуги галузі.
- Рівень розрахунків населення за житлово-комунальні послуги значно впливає на роботу підприємств галузі. У зв’язку з існуючою проблемою з відшкодуванням державою пільг та субсидій особливу увагу необхідно звернути на рівень розрахунків населення, який останнім часом знижується, - зазначив Віктор Скобліков.
Як доповів директор Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва облдержадміністрації Віталій Литвиненко, загалом ситуація з розрахунками населення за послуги ЖКГ у квітні дещо покращилась - на 5,8 % більше у порівнянні з березнем цього року. Борг населення на кінець звітного місяця становить 2,191 млрд. грн.
Так, рівень розрахунків населення області за послугу з централізованого опалення та гарячого водопостачання становить 69,7 %, що на 7,2 % вище у порівнянні з березнем поточного року. Заборгованість населення на кінець звітного місяця сягнула 936 млн. грн.
За послугу водопостачання та водовідведення розрахувались на 95,2 %, проте заборгованість залишилася в сумі 108,7 млн. грн.
Розрахунки населення за послугу з утримання будинків та прибудинкових територій на рівні 83,2 %, що на 3,5 % вище у порівнянні з березнем 2018 року, а заборгованість населення накопичилася на суму 174,7 млн. грн.
Найвищий рівень розрахунків населення - за послугу з вивезення побутових відходів, що становить 91,2 %, а борг складає 26,8 млн. грн.
За даними ПАТ «Запоріжгаз», рівень розрахунків населення області за спожитий природний газ за станом на квітень 2018 року сягає лише 56 %, заборгованість – 281,2 млн. грн. За інформацією ДП «Газ Мелітополь», населення м. Мелітополь та Мелітопольського, Веселівського, Приазовського районів розрахувалося на 75,1%, заборгувавши 22 млн. грн.
Підбиваючи підсумки, заступник голови облдержадміністрації Віктор Скобліков наголосив, що на сьогодні ситуація з розрахунками населення за житлово-комунальні послуги є негативна, тому керівники територій мусять вжити заходів щодо активізації підприємствами житлово-комунального господарства роботи з покращення стану розрахунків, а саме: укласти з боржниками договори на реструктуризацію боргу; провести з ними роз’яснювальну роботу, а також позовну роботу щодо стягнення заборгованості у судовому порядку.
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю