Додаток 1
до наказу Департаменту
агропромислового розвитку
облдержадміністрації
від 04.04.2018 № 30
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «Б» - начальника управління – головного бухгалтера управління фінансово-кредитного та економіко-правового забезпечення Департаменту агропромислового розвитку Запорізької обласної державної адміністрації
І. Загальні умови
|
||
1. |
Посадові обов’язки. |
Начальник управління – головний бухгалтер управління фінансово-кредитного та економіко-правового забезпечення Департаменту агропромислового розвитку Запорізької обласної державної адміністрації: 1) здійснює керівництво діяльністю управління, розподіляє обов'язки між працівниками, очолює та контролює їх роботу; 2) здійснює організацію роботи з виконання облікової політики Департаменту агропромислового розвитку Запорізької обласної державної адміністрації, внесення змін до обраної облікової політики, вибору форми бухгалтерського обліку з урахуванням діяльності Департаменту і технології оброблення облікових даних; 3) здійснює керівництво щодо розробки та впровадження заходів дотримання державної та фінансової дисципліни; 4) разом з начальником відділу складає штатний розпис Департаменту в межах граничної чисельності та фонду оплати працівників згідно кошторису; 5) слідкує за правильним використанням коштів в межах затвердженого кошторису витрат на утримання Департаменту; 6) здійснює контроль за правильним і економічним використанням грошових коштів і їх призначенням; 7) приймає участь у розробці програм економічного та соціального розвитку з урахуванням визначених обсягів фінансових і матеріальних ресурсів; 8) здійснює контроль за цільовим використанням коштів на фінансування програм та заходів сільськогосподарського виробництва; 9) надає допомогу підприємствам, установам та організаціям, що належать до сфери управління Департаменту, в організації та додержанні правил ведення бухгалтерського обліку і фінансової звітності; проводе якісний аналіз фінансової звітності сільськогосподарських підприємств та надає пропозиції керівництву з питань діяльності галузі; 10) контролює правильність розрахунків з банківськими установами по виплачених пільгах, допомогах та субсидіях; 11) бере участь у проведенні інвентаризації грошових коштів і матеріальних цінностей; здійснює контроль за правильним призначенням і виплатою допомог, пільг та компенсацій;
12) забезпечує якісний внутрішній контроль та внутрішній аудит за фінансово-господарською діяльністю Департаменту для забезпечення дотримання законності та ефективності використання бюджетних коштів по нарахуванню і виплаті заробітної плати працівникам та утримання Департаменту, досягнення результатів відповідно до встановленої мети, завдань, планів і вимог та удосконалення системи управління, запобіганням фактам незаконного, неефективного та не результативного використання бюджетних коштів, виникненню помилок чи інших недоліків у діяльності; 13) виконує функції з підготовки проектів нормативно-правових актів з питань віднесених до компетенції управління; 14) виконує інші доручення керівництва, що стосуються діяльності управління; 15) дотримується правил внутрішнього трудового розпорядку.
|
2. |
Умови оплати праці. |
- посадовий оклад - 7300 гривень, визначається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»; - розмір надбавки до посадового окладу за ранг державного службовця визначається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»; - інші надбавки, доплати та премії визначаються відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»; - додаткові стимулюючі виплати (надбавки за інтенсивність праці та за виконання особливо важливої роботи) встановлюються згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів».
|
3. |
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду.
|
Безстроково.
|
4. |
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання. |
1) копія паспорта громадянина України; 2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади начальника управління – головного бухгалтера управління фінансово-кредитного та економіко-правового забезпечення Департаменту агропромислового розвитку Запорізької обласної державної адміністрації за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, до якої додається резюме у довільній формі; 3) особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, має інвалідність та потребує у зв’язку з цим розумного пристосування, подає заяву за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування; 4) письмова заява, в якій особа повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону, або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки; 5) копія (копії) документа (документів) про освіту; 6) заповнена особова картка встановленого зразка; 7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік (подається в порядку, передбаченому Законом України «Про запобігання корупції»); 8) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.
Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші). Документи приймаються до 17:00 години 03 травня 2018 року.
|
5. |
Місце, час та дата початку проведення конкурсу. |
Конкурс проводиться 10 травня 2018 року о 10:00 годині за адресою: 69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, буд. 164. |
6. |
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу.
|
Мала Ірина Миколаївна, тел.: (061) 239-05-10, e-mail: dapr@zoda.gov.ua.
|
ІІ. Вимоги до осіб, які претендують на зайняття посади директора Департаменту соціального захисту населення Запорізької обласної державної адміністрації
|
||
Кваліфікаційні вимоги
|
||
1. |
Освіта |
Вища; ступінь вищої освіти – магістр (у разі коли особа, яка претендує на зайняття посади державної служби категорії "Б", здобула вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста (повну вищу освіту) відповідно до підпункту 2 пункту 2 розділу XV "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про вищу освіту", така освіта прирівнюється до вищої освіти ступеня магістра).
|
2. |
Досвід роботи.
|
Досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності – не менше двох років.
|
3. |
Володіння мовами. |
Вільне володіння державною мовою.
|
Вимоги до компетентності |
||
Вимога Лідерство |
Компоненти вимоги встановлення цілей, пріоритетів; досягнення кінцевих результатів |
|
2. |
Прийняття ефективних рішень. |
наявність необхідних знань для ефективного розподілу та використання ресурсів (у тому числі людських, фінансових, матеріальних) . |
3. |
Управління організацією роботи. |
організація роботи і контроль. |
|
|
|
4.
5. |
Комунікація та взаємодія. Впровадження змін. |
вміння ефективно викладати свою думку, чітко висловлюватися (усно та письмово), переконувати. оцінка ефективності змін. |
6. |
Особистісні компетенції. |
самоорганізація та орієнтація на розвиток; вміння працювати в стресових ситуаціях. |
Професійні знання |
||
1. |
Знання законодавства.
|
Конституція України; Закон України «Про державну службу»; Закон України «Про запобігання корупції»; Закон України «Про доступ до публічної інформації»; Бюджетний кодекс України; Закон України «Про Державний бюджет України» на відповідний період; Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»; Національні положення (стандарти) бухгалтерського обліку бюджетних установ; Акти Президента України та Кабінету Міністрів України, накази Мінфіну, інші нормативно-правові акти, що регулюють відносини і фінансово-господарську діяльність бюджетних установ та порядок казначейського обслуговування.
|
2. |
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) |
Указ Президента України «Про концепцію державної регіональної політики»; Бюджетний кодекс України; Закон України «Про публічні закупівлі»; Закон України «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України»; Закон України «Про державні цільові програми»; Знання законів,інших актів законодавства з питань регулювання господарської діяльності та ведення бухгалтерського обліку, у тому числі нормативно-правові акти Національного банку. Нормативно-правові акти Мінфіну щодо порядку ведення бухгалтерського обліку, складення фінансової та бюджетної звітності.
|
3. |
Професійні чи технічні знання |
Відповідно до посади Знання законів,інших актів законодавства з питань регулювання господарської діяльності та ведення бухгалтерського обліку, у тому числі нормативно-правові акти Національного банку. Нормативно-правові акти Мінфіну щодо порядку ведення бухгалтерського обліку, складення фінансової та бюджетної звітності,інші знання, необхідні для забезпечення реалізації Департаментом визначених законом повноважень.
|
4. |
Знання сучасних інформаційних технологій. |
Володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point). Навики роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет, знання відповідних програмних засобів.
|