Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Вакансії, конкурси на заміщення вакантних посад

Увага, конкурс!

5 квітня 2018 - 14:27

Додаток 1

до наказу Департаменту

 агропромислового розвитку

 облдержадміністрації

 від 04.04.2018 № 30

 

УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «Б» - начальника управління – головного бухгалтера управління фінансово-кредитного та економіко-правового забезпечення Департаменту агропромислового розвитку Запорізької обласної державної адміністрації

 

І. Загальні умови

 

1.

Посадові обов’язки.

Начальник управління – головний бухгалтер управління фінансово-кредитного та економіко-правового забезпечення Департаменту агропромислового розвитку Запорізької обласної державної адміністрації:

1) здійснює керівництво діяльністю управління, розподіляє обов'язки між працівниками, очолює та контролює їх роботу;

2) здійснює організацію роботи з виконання облікової політики Департаменту агропромислового розвитку Запорізької обласної державної адміністрації, внесення змін до обраної облікової політики, вибору форми бухгалтерського обліку з урахуванням діяльності Департаменту і технології оброблення облікових даних;

3) здійснює керівництво щодо розробки та впровадження заходів дотримання державної та фінансової дисципліни;

4) разом з начальником відділу складає штатний розпис Департаменту в межах граничної чисельності та фонду оплати працівників згідно кошторису;

5) слідкує за правильним використанням коштів в межах затвердженого кошторису витрат на утримання Департаменту;

6) здійснює контроль за правильним і економічним використанням грошових коштів і їх призначенням;

7) приймає участь у розробці програм економічного та соціального розвитку з урахуванням визначених обсягів фінансових і матеріальних ресурсів;

8) здійснює контроль за цільовим використанням коштів на фінансування програм та заходів сільськогосподарського виробництва;

9) надає допомогу підприємствам, установам та організаціям, що належать до сфери управління Департаменту, в організації та додержанні правил ведення бухгалтерського обліку і фінансової звітності; проводе якісний аналіз фінансової звітності сільськогосподарських підприємств та надає пропозиції керівництву з питань діяльності галузі;

10) контролює правильність розрахунків з банківськими установами по виплачених пільгах, допомогах та субсидіях;

11) бере участь у проведенні інвентаризації грошових коштів і матеріальних цінностей; здійснює контроль за правильним призначенням і виплатою допомог, пільг та компенсацій;

 

12) забезпечує якісний внутрішній контроль та внутрішній аудит за фінансово-господарською діяльністю Департаменту для забезпечення дотримання законності та ефективності використання бюджетних коштів по нарахуванню і виплаті заробітної плати працівникам та утримання Департаменту, досягнення результатів відповідно до встановленої мети, завдань, планів і вимог та удосконалення системи управління, запобіганням фактам незаконного, неефективного та не результативного використання бюджетних коштів, виникненню помилок чи інших недоліків у діяльності;

13) виконує функції з підготовки проектів нормативно-правових актів з питань віднесених до компетенції управління;

14) виконує інші доручення керівництва, що стосуються діяльності управління;

15) дотримується правил внутрішнього трудового розпорядку.

 

2.

Умови оплати праці.

- посадовий оклад - 7300 гривень, визначається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»;

- розмір надбавки до посадового окладу за ранг державного службовця визначається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»;

- інші надбавки, доплати та премії визначаються відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»;

- додаткові стимулюючі виплати (надбавки за інтенсивність праці та за виконання особливо важливої роботи) встановлюються згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів».

 

3.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення

на посаду.

 

Безстроково.

 

4.

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання.

1) копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади начальника управління – головного бухгалтера управління фінансово-кредитного та економіко-правового забезпечення Департаменту агропромислового розвитку Запорізької обласної державної адміністрації за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, до якої додається резюме у довільній формі;

3) особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, має інвалідність та потребує у зв’язку з цим розумного пристосування, подає заяву за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування;

4) письмова заява, в якій особа повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону, або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

5) копія (копії) документа (документів) про освіту;

6) заповнена особова картка встановленого зразка;

7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік (подається в порядку, передбаченому Законом України «Про запобігання корупції»);

8) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.

 

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).

Документи приймаються до 17:00 години 03 травня 2018 року.

 

5.

Місце, час та дата початку проведення конкурсу.

Конкурс проводиться 10 травня 2018 року о 10:00 годині за адресою: 69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, буд. 164.

6.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу.

 

Мала Ірина Миколаївна, тел.: (061) 239-05-10,

e-mail: dapr@zoda.gov.ua.

 

ІІ. Вимоги до осіб, які претендують на зайняття посади директора Департаменту соціального захисту населення Запорізької обласної державної адміністрації

 

Кваліфікаційні вимоги

 

1.

Освіта

Вища; ступінь вищої освіти – магістр

(у разі коли особа, яка претендує на зайняття посади державної служби категорії "Б", здобула вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста (повну вищу освіту) відповідно до підпункту 2 пункту 2 розділу XV "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про вищу освіту", така освіта прирівнюється до вищої освіти ступеня магістра).

 

2.

Досвід роботи.

 

Досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності – не менше двох років.

 

3.

Володіння мовами.

Вільне володіння державною мовою.

 

Вимоги до компетентності

Вимога

Лідерство

Компоненти вимоги

встановлення цілей, пріоритетів; досягнення кінцевих результатів

2.

Прийняття ефективних рішень.

наявність необхідних знань для ефективного розподілу та використання ресурсів (у тому числі

людських, фінансових, матеріальних) .

3.

Управління організацією роботи.

організація роботи і контроль.

 

 

 

4.

 

 

5.

Комунікація та взаємодія.

Впровадження змін.

вміння ефективно викладати свою думку, чітко висловлюватися (усно та письмово), переконувати.

оцінка ефективності змін.

6.

Особистісні

компетенції.

самоорганізація та орієнтація на розвиток;

вміння працювати в стресових ситуаціях.

Професійні знання

1.

Знання законодавства.

 

Конституція України;

Закон України «Про державну службу»;

Закон України «Про запобігання корупції»;

Закон України «Про доступ до публічної інформації»;

Бюджетний кодекс України;

Закон України «Про Державний бюджет України» на відповідний період;

Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»;

Національні положення (стандарти) бухгалтерського обліку бюджетних установ;

 Акти Президента України та Кабінету Міністрів України, накази Мінфіну, інші нормативно-правові акти, що регулюють відносини і фінансово-господарську діяльність бюджетних установ та порядок казначейського обслуговування.

 

2.

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

Указ Президента України «Про концепцію державної регіональної політики»;

Бюджетний кодекс України;

Закон України «Про публічні закупівлі»;

Закон України «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України»;

Закон України «Про державні цільові програми»;

Знання законів,інших актів законодавства з питань

регулювання господарської діяльності та ведення бухгалтерського обліку, у тому числі нормативно-правові акти Національного банку. Нормативно-правові акти Мінфіну щодо порядку ведення бухгалтерського обліку, складення фінансової та бюджетної звітності.

 

3.

Професійні чи технічні знання

Відповідно до посади

Знання законів,інших актів законодавства з питань регулювання господарської діяльності та ведення бухгалтерського обліку, у тому числі нормативно-правові акти Національного банку. Нормативно-правові акти Мінфіну щодо порядку ведення бухгалтерського обліку, складення фінансової та бюджетної звітності,інші знання, необхідні для забезпечення реалізації Департаментом визначених законом повноважень.

 

4.

Знання сучасних інформаційних технологій.

Володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point).

Навики роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет, знання відповідних програмних засобів.

 

Читайте також

Діалог влади та бізнесу: на порядку денному – енергонезалежність в умовах воєнного часу

Гранти для ветеранів на відкриття та розвиток власної справи у Запорізькій області: оголошено конкурс

Мелітопольська міська рада підтримала президентський План Перемоги

Гаряча лінія Запорізької ОДА: громадяни отримали відповіді на свої питання

Мінсоцполітики працює над впровадженням нової системи соціального страхування – єПотенціал

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 01.11.2024

Впродовж доби окупанти завдали 287 ударів по 9 населених пунктах Запорізької області

Можливість здобути нову професію: у Запоріжжі з’явиться кулінарний хаб

Підтримка військових, ВПО та постраждалих від війни – пріоритети обласної влади на 2025 рік

Громадяни можуть мобілізуватись до військових частин напряму: в ТЦК та СП розповіли про способи потрапити до війська

Державна підсумкова атестація (ДПА) і вступна кампанія – 2025: Верховна Рада України ухвалила зміни до законодавства

Як отримати лікарняний дистанційно