У дні сприятливих погодних умов дорожники області почали проводити роботи з ліквідації аварійної ямковості. Як наголосили у Службі автомобільних доріг у Запорізькій області, йдеться не про плановий ремонт, а саме про аварійний, який переважно виконується взимку. Адже тріщини та вибоїни величиною, що перевищує допустимі норми, утворюються впродовж усього року й після завершення будівельного сезону зокрема.
Для забезпечення безпечного проїзду в холодну пору року ямковий ремонт на таких ділянках виконується гарячими асфальтобетонними сумішами.
Так, з початку року роботи з аварійної ліквідації ямковості виконували три філї «Запорізького облавтодору», а саме: Мелітопольска, Бердянська та Запорізька дорожньо-експлуатаційні дільниці.
Роботи на автомобільних дорогах загального користування державного значення проводилися за допомогою ремонтерів та методом просочення.
На автодорогах державного значення М-18 Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта та М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ (на Тагонрог) ремонтні роботи виконувались із застосуванням спецмашин «Ремонтер». Застосування цього механізму дозволяє виконувати якісний ямковий ремонт навіть при низьких температурах повітря. Виконання ямкового ремонту із застосуванням цієї спецтехніки забезпечує якість та довготривалість.
На автодорозі державного значення Н-30 Василівка-Бердянськ роботи виконувала бригада філії «Бердянська дорожньо-експлуатаційна дільниця».
Загалом з початку відновлення дорожніх робіт на дорогах загального користування державного значення було ліквідовано 247 кв. м аварійної ямковості.
Аварійна ямковість найчастіше утворюється при частих перепадах температури з «+» на «-» і є потенційно небезпечною для учасників дорожнього руху. У зв’язку з цим та зважаючи на мінливість погодних умов, Служба автомобільних доріг у Запорізькій області закликає водіїв бути уважними на дорогах, не виконувати ризикованих маневрів, дотримуватися дистанції і не розвивати високу швидкість.
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю