За ініціативи Асоціації спортивних організацій у центрі “Edison Space Coworking” відбувся круглий стіл «Ярмарок спорту: сьогодення й перспективи», у якому взяли участь представники майже півсотні спортивних клубів та організацій.
Від імені обласної влади привітав спортивний актив заступник начальника Управління молоді, фізкультури і спорту облдержадміністрації Владислав Ковпак: «Ярмарок спорту» зарекомендував себе як масштабний захід, який позитивно позначається на розвитку фізичної культури і спорту в нашому регіоні. Думаю, і цього року, і наступного він має право на існування і буде успішно проводитися для підтримки дитячого, молодіжного спорту в нашій області. Перше, що ми бачимо - збільшення кількості дітей у секціях, тому що це відмінна реклама. Плюс ще й батьки почали займатися разом із дітьми. «Ярмарок» охоплює всі верстви населення, всі вікові категорії задіяні»..
Керівник центру Антон Карнаух підкреслив, наскільки важливою на сьогодні є популяризація спорту і здорового способу життя.
- За три «Ярмарку спорту» в ньому взяли участь близько 80 спортивних клубів і з кожним роком додаються приєднуються нові учасники. Завдяки «Ярмарку спорту» з'явилася Асоціація спортивних організацій. Це стало базою, яка дозволяє нам об'єднуватися, вирішувати нагальні питання, - зазначив Антон Карнаух.
Минулого року «Ярмарок спорту» вперше відбувся в рамках Фестивалю сім'ї. Таке об'єднання стало взаємовигідним для обох заходів - у спортсменів збільшилася аудиторія, а Фестиваль сім'ї розширив свої локації і контингент відвідувачів. За словами керівника Фестивалю сім'ї Дмитра Матюхіна, спортивні локації залучили більше молоді і підлітків. Крім цього, «Ярмарок спорту» став родзинкою запорізького «Фестивалю сім'ї», такого майданчика немає на жодному подібному фестивалі в Україні.
Дмитро Матюхін також повідомив дату проведення Фестивалю сім’ї, а відповідно і «Ярмарку спорту» 2018 року: 2 червня у парку культури «Дубовий гай».
Про помітний рекламний ефект для спорту зазначила ще одна представниця правління центру Інна Пенчук.
- На сьогодні Асоціація спортивних організацій об’єднує 70 видів спорту, і кожен може знайти на «Ярмарку» той вид спорту, який йому більше підходить. З кожним роком кількість відвідувачів «Ярмарку спорту» збільшується. У 2017 році вона склала близько 20 тисяч. Цього року ми плануємо, що буде ще більше гостей. Але це не головне завдання. У нас два головні напрямки – спортивна комунікація між собою федерацій, спортивних клубів, тренерів, спортсменів. Другий - залучення молоді, підлітків до спорту, до здорового способу життя. У нас з’явилася така традиція як «Похресники Ярмарку спорту» і ми бачимо, що є діти, які завдяки ярмарку познайомилися з якимись видами спорту і мають певні результати, - розповіла Інна Пенчук.
Всі учасники «Ярмарку спорту 2017» отримали дипломи-подяки від організаторів.
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю