Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Вакансії, конкурси на заміщення вакантних посад

Увага, конкурс!

31 січня 2018 - 09:36

Затверджено

Наказ Департаменту освіти і науки облдержадміністрації
від 29.01.2018 р. № 75

 

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії
«В» - 
провідного спеціаліста відділу планово-економічної роботи, фінансового та документального забезпечення управління координації діяльності навчальних закладів та аналітичної, планово-економічної, кадрової роботи Департаменту освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації (Запорізька область)

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

- організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та здійснює контроль за їх реалізацією в межах своєї компетенції;

- забезпечує збір та узагальнення інформації від територіальних органів управління освітою області щодо планування, розподілу та використання коштів місцевих та державного бюджету по галузі «Освіта», в тому числі  щодо  використання місцевими бюджетами коштів освітньої субвенції та інших міжбюджетних трансфертів;

- забезпечує збір та узагальнення інформації від закладів та установ освіти, підвідомчих Департаменту, щодо використання коштів спеціального фонду обласного бюджету в частині власних надходжень бюджетних установ;

- забезпечує моніторинг  здійснення обласними закладами освіти капітальних видатків, які здійснюються за рахунок бюджету розвитку;

- забезпечує ведення діловодства, є відповідальним за отримання та зберігання бланків листів та розпоряджень облдержадміністрації;

- здійснює ведення обліку звернень громадян, що надійшли до Департаменту;

- забезпечує надання звітів про роботу зі зверненнями громадян до відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації;

- приймає участь в організації та ведення обліку особистого прийому громадян керівництвом Департаменту;

- здійснює контроль за своєчасним та належним виконанням документів, в яких встановлено конкретні завдання або які містять питання, що потребують вирішення та виконання яких підлягає обов’язковому контролю.

Забезпечує:

- формування архіву Департаменту;

- приймання від структурних підрозділів Департаменту та зберігання архівних документів з різними видами матеріальних носіїв інформації;

- контроль за станом зберігання та правильністю оформлення документів у структурних підрозділах організації;

- організацію користування архівними документами, надання архівних довідок, копій, витягів з документів;

- проведення попередньої експертизи цінності документів, що знаходяться на зберіганні, складання та подання на розгляд експертної комісії відповідних матеріалів;

- підготовку, передавання та транспортування (за рахунок організації) архівних документів до відповідної державної архівної установи.

Приймає участь у складанні та погодженні зведеної номенклатури справ організації, здійснює перевірку відповідності формування документів у справи згідно із затвердженою номенклатурою.

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 4400 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця (відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 р. № 15 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 25.01.2018 № 24) та Закону України від 10.12.2015
№ 889-VIII «Про державну службу») та за наявності достатнього фонду оплати праці – преміювання у встановленому порядку

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

На період відсутності працівника, що перебуває у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

6) заповнену особову картку встановленого зразка;

7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік.

Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби.

Місце, час та дата початку проведення конкурсу

15.02.2018 року початок об 11.00

за адресою: 69107, Запорізька область, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 164, каб. 601

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Мартинова Анфіса Сергіївна

(061) 239 01 59,

kadry-don@i.ua

Кваліфікаційні вимоги 

1

Освіта 

вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра

2

Досвід роботи

-----

3

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності 

Вимога

Компоненти вимоги

1

Спеціальний досвід роботи

-----

2

Знання сучасних інформаційних технологій

1) володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача;

2) досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel);

3) навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет;

4) знання сучасних технологій з електронного урядування.

3

Якісне виконання поставлених завдань

1) вміння працювати з інформацією;

2) здатність працювати в декількох проектах одночасно;

3) вміння вирішувати комплексні завдання

4

Командна робота та взаємодія

1) вміння працювати в команді;

2) вміння ефективної координації з іншими;

3) вміння надавати зворотний зв'язок.

5

Особистісні якості

1) відповідальність;

2) системність і самостійність в роботі;

3) уважність до деталей;

4) орієнтація на обслуговування;

5) вміння працювати в стресових ситуаціях

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1

Знання законодавства

1) Конституція України;

2) Закон України «Про державну службу»;

3) Закон України «Про запобігання корупції»

2

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

Бюджетний кодекс України, Закон України «Про освіту», Закон України «Про дошкільну освіту», Закон України «Про загальну середню освіту», Закон України «Про вищу освіту», Закон України «Про професійно-технічну освіту», Закон України «Про позашкільну освіту», Закон України «Про звернення громадян», правила організації діловодства та архівного зберігання документів, та інші нормативні акти з питань бюджетного законодавства

Читайте також

Діалог влади та бізнесу: на порядку денному – енергонезалежність в умовах воєнного часу

Гранти для ветеранів на відкриття та розвиток власної справи у Запорізькій області: оголошено конкурс

Мелітопольська міська рада підтримала президентський План Перемоги

Гаряча лінія Запорізької ОДА: громадяни отримали відповіді на свої питання

Мінсоцполітики працює над впровадженням нової системи соціального страхування – єПотенціал

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 01.11.2024

Впродовж доби окупанти завдали 287 ударів по 9 населених пунктах Запорізької області

Можливість здобути нову професію: у Запоріжжі з’явиться кулінарний хаб

Підтримка військових, ВПО та постраждалих від війни – пріоритети обласної влади на 2025 рік

Громадяни можуть мобілізуватись до військових частин напряму: в ТЦК та СП розповіли про способи потрапити до війська

Державна підсумкова атестація (ДПА) і вступна кампанія – 2025: Верховна Рада України ухвалила зміни до законодавства

Як отримати лікарняний дистанційно