УМОВИ
проведення конкурсу
на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» -
головного спеціаліста - економіста Сектору бухгалтерського обліку та кадрової роботи Департаменту промисловості та розвитку інфраструктури Запорізької обласної державної адміністрації (Запорізька область)
Загальні умови |
|||
Посадові обов’язки |
Головний спеціаліст - економіст Сектору бухгалтерського обліку та кадрової роботи Департаменту промисловості та розвитку інфраструктури Запорізької обласної державної адміністрації: - забезпечує ведення первинного бухгалтерського обліку відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку, в тому числі з використанням уніфікованої автоматизованої системи бухгалтерського обліку та звітності; - забезпечує повне та достовірне відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах надходжень коштів, товарно-матеріальних цінностей та основних засобів, своєчасне відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій, зв’язаних з їх рухом; - виконує роботу з ведення бухгалтерського обліку господарських операцій по руху матеріалів і канцелярських приладів, машин і обладнання та їх списання; - забезпечує дотримання вимог нормативно-правових актів щодо використання фінансових, матеріальних ресурсів під час прийняття та оформлення документів щодо проведення господарських операцій; інвентаризації товаро-матеріальних активів; - здійснення фінансування установ та заходів, які фінансуються з обласного бюджету, відповідно до затверджених призначень; - готує місячну, квартальну та річну звітність державного та іншої інформацію про виконання видатків за бюджетною програмою одержувачами коштів та підготовлює доповіді керівництву щодо результатів виконання бюджетних програм, головним розпорядником яких є Департамент; - забезпечує контроль за цільовим використанням бюджетних коштів одержувачами бюджетних коштів за Програмами з обласного бюджету в межах лімітних призначень. Виконує інші повноваження, передбачені законодавством України та відомчими нормативно-правовими актами. |
||
Умови оплати праці |
Посадовий оклад – 3801 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця (відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 та Закону України «Про державну службу»), за наявності достатнього фонду оплати праці – преміювання у встановленому порядку |
||
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
Безстроково |
||
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
1) копію паспорта громадянина України; 2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі; 3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки; 4) копію (копії) документа (документів) про освіту; 5) заповнену особову картку встановленого зразка; 6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік. Строк подання документів: 29 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби. Документи приймаються до 15:45 години 19 травня 2017 року. |
||
Дата, час і місце проведення конкурсу |
24 травня 2017 року початок о 09.00 за адресою: 69107, Запорізька область, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 164, каб. 500 |
||
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Саченко Катерина Сергіївна (061) 239-92-46, dpri_kadry@zoda.gov.ua
|
||
Вимоги до професійної компетентності |
|
||
Загальні вимоги |
|
||
1 |
Освіта |
вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра |
|
2 |
Досвід роботи |
----------- |
|
3 |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державною мовою |
|
Спеціальні вимоги |
|
||
1 |
Освіта |
Галузь знань «Соціальні та поведінкові науки», спеціальність – «Економіка»; галузь знань «Управління та адміністрування», спеціальність - «Облік і оподаткування», «Фінанси, банківська справа та страхування», «Менеджмент», «Маркетинг», «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» |
|
2 |
Знання законодавства |
Конституція України, Закони України: «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України», «Про державні цільові програми», «Про стимулювання розвитку регіонів», «Про публічні закупівлі», Указ Президента України «Про Концепцію державної регіональної політики», акти Президента України та Кабінету Міністрів України з питань державної політики економічного і соціального розвитку, державної регіональної політики та інші нормативно-правові акти відповідно до спрямування роботи Сектору бухгалтерського обліку та кадрової роботи |
|
3 |
Професійні знання |
відповідно до посади з урахуванням вимог спеціальних законів |
|
4 |
Технічні знання |
1) володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача; 2) досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point); 3) навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет. |
|
5 |
Спеціальний досвід роботи |
Досвід роботи на посадах державної служби категорії «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи за відповідним професійним спрямуванням не менше 1 року |
|
6 |
Якісне виконання поставлених завдань |
1) здатність працювати в декількох проектах одночасно; 2) вміння ефективно використовувати ресурси (у тому числі фінансові і матеріальні) |
|
7 |
Сприйняття змін |
1) здатність приймати зміни та змінюватись. |
|
8 |
Особистісні компетенції |
1) орієнтація на саморозвиток. |
|