Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, яке є партнером Програми ЄС для України з розширення прав і можливостей на місцевому рівні, підзвітності та розвитку «U-LEAD з Європою», що спільно фінансується Європейським Союзом та його державами-членами (Данією, Естонією, Німеччиною, Польщею та Швецією) й виконується Німецьким товариством міжнародного співробітництва (GIZ) ГмбХ та Шведським агентством з питань міжнародного співробітництва і розвитку (Sida), оголошує конкурсний відбір радників з питань управління місцевими фінансами.
Для підтримки координації заходів з місцевої децентралізації у всіх 24 областях України Програма «U-LEAD з Європою» проводить загальнонаціональний конкурс з відбору висококваліфікованих фахівців до групи експертів. Ретельно відібрані експерти/радники працюватимуть за призначенням у різних регіонах, надаючи консультаційну й експертну підтримку впровадженню реформи місцевого самоврядування, адміністративно-територіальної реформи, децентралізації повноважень центральних органів виконавчої влади та реформи державної регіональної політики.
Заявки на участь у конкурсі необхідно подати до 23 квітня 2017.
Основні обов’язки: дорадча та методологічна підтримка органів місцевого самоврядування з питань формування та виконання місцевих бюджетів і бюджетів об’єднаних територіальних громад, а також створення фінансово спроможних громад.
Радники повинні:
- Надавати посадовцям органів місцевого самоврядування, депутатам місцевих рад та представникам громадянського суспільства консультативну та дорадчу підтримку з питань проведення реформи місцевого самоврядування на засадах певних принципів, зокрема, принципу децентралізації владних повноважень, принципу створення фінансово спроможних територіальних громад та перерозподілу бюджетних ресурсів і владних повноважень до таких громад;
- Надавати органам місцевого самоврядування та місцевим органам виконавчої влади дорадчу підтримку з бюджетних питань;
- Надавати об’єднаним територіальним громадам методологічну та дорадчу підтримку з питань складання бюджетних пропозицій, формування та виконання доходної та видаткової частин місцевих бюджетів;
- Слідкувати за змінами у бюджетному та податковому законодавстві, аналізувати нормативні акти органів місцевого самоврядування щодо місцевих бюджетів, в тому числі, стосовно їхньої відповідності діючому законодавству;
- На звернення громад, які планують об’єднатися на добровільних засадах, розраховувати фінансові можливості територіальних громад з урахуванням основних положень діючого законодавства;
- Збирати, систематизувати й аналізувати показники доходної та видаткової частин місцевих бюджетів, аналізувати фінансовий стан територіальних громад, надавати аналітичні звіти та пропозиції щодо покращення фінансового стану громад у відповідності до основних рекомендацій, що видаються Центральним офісом реформ/Мінрегіоном;
- Брати участь у заходах, що організуються Центральним офісом реформ/Мінрегіоном та/чи регіональними центрами Центру розвитку місцевого самоврядування (ЦРМС) для посадовців органів місцевого самоврядування й депутатів місцевих рад з питань виконання бюджетного законодавства,
- Налагоджувати співпрацю та діалог між регіональними центрами, обласними державними адміністраціями та органами місцевого самоврядування (в тому числі, у форматі робочих груп з питань місцевих фінансів);
- Звітувати перед директором регіонального центру ЦРМС про заходи та результати їх здійснення, а також брати участь у складанні звітності, моніторингу та оцінці діяльності відповідного регіонального центру.
Кваліфікаційні вимоги:
Основні загальні вимоги
- Диплом про вищу освіту (диплом бакалавра) у галузі економіки, фінансів чи іншій відповідній сфері;
- Відповідний досвід роботи з виконання аналітичних та фінансових завдань;
Професійний досвід:
- Досвід роботи не менше 2 років на державній службі або в органах місцевого самоврядування, на посадах, пов’язаних із фінансами і бюджетом (досвід співпраці з територіальними органами Казначейства), громадських організаціях або інших установах приватного сектора, що взаємодіють із системою державних фінансів України;
Спеціальні вимоги (бажано):
- Досвід роботи у сфері фінансового забезпечення місцевого самоврядування;
Необхідні знання:
- Бюджетного та податкового законодавства України;
- Загальних принципів бюджетної системи, принципів формування та виконання місцевих бюджетів, місцевої бази оподаткування та видаткових повноважень;
- Принципів та умов добровільного об’єднання громад та їхньої діяльності;
- Основних факторів економічного зростання на місцевому та регіональному рівні;
- Добре знання принципів казначейського обслуговування місцевих бюджетів;
Необхідні навички:
- Організацій та комунікаційні;
- Вміння працювати в колективі;
- Чудове знання української мови;
- Добрі навички володінням комп’ютером (MS Office Suite, Excel, Powerpoint тощо)
Додаткові навички/вміння: знання англійської/німецької мови та, робота з програмним забезпечення для статистичного аналізу будуть перевагою;
Інші вимоги:
- Відсутність конфлікту інтересів щодо зазначених вище завдань;
- Відсутність судимостей чи залучення до корупційних скандалів;
- Згода на часті відрядження для надання практичної підтримки процесам розвитку в регіоні призначення.
Компетенції:
- Орієнтованість на державотворення: свідомо активне ставлення до досягнення визначений цілей в інтересах держави, про-демократична та про-європейська позиція;
- Стратегічне бачення: здатність думати наперед, бачити ширший контекст проблем, здатність прогнозувати наслідки та результати проблем і подій;
- Творчий потенціал: вміння розробляти нові, інноваційні та реалістичні стратегії залучення та використання додаткових фінансових ресурсів органами місцевого самоврядування;
- Вміння визначати стратегічні пріоритети й конкретні цілі, здатність мотивувати людей з питань необхідності та сенсу змін;
- Вміння працювати в колективі.
Зацікавлені кандидати мають надіслати свої заявки разом з повним резюме, у якому зазначено відповідність вказаним кваліфікаційним вимогам в електронному форматі на адресу ел. пошти: expertpool@u-lead.org.ua. Кінцевий термін подання: до 18.00 за київським часом 23.04.2017.
Відбір кандидатів проводитиметься Конкурсною комісією у складі представників Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, ЄС, GIZ, залученого експерта з кадрового забезпечення, а також галузевого/технічного експерта за фаховими спеціалізаціями кандидатів на основі:
- поданого резюме;
- онлайнових тестів на когнітивні навички та особистісні характеристики;
- результатів співбесіди у Конкурсній комісії;
- результатів виконання іспиту з пошуку рішення у «критичній ситуації» та представлення рекомендації Конкурсній комісії.