В Україні запрацював електронний сервіс для батьків, завдяки якому в електронному режимі можна подати документи для отримання допомоги по народженню дитини.
До цього часу механізм призначення цього виду допомоги був досить трудомістким і вимагав багато часу. Молодим батькам доводилося потрапити на прийом до органу соцзахисту, написати заяву, піти в банк та зареєструвати рахунок, повернутись і повідомити про цей рахунок тощо. Тепер електронна реєстрація відповідної заяви дозволяє значно скоротити, спростити і поліпшити цей процес.
Електронна послуга доступна через портал Мінсоцполітики. Згодом її можна буде отримати на єдиному державному порталі адміністративних послуг my.gov.ua.
Батьки через мережу Інтернет можуть подавати документи в зручний для них час 24 години на добу сім днів на тиждень.
За рахунок автоматизації соціальної послуги значно пришвидшується процес розгляду документів від суб’єктів звернення та ухвалення відповідного рішення. Як стверджують фахівці, такий електронний сервіс дозволить заощадити час, фінансові ресурси та максимально мінімізує ризики будь-яких зловживань або шахрайства. Також скоротилась і кількість документів, що вимагаються від суб’єктів звернення. А саме, не вимагається копія свідоцтва про реєстрацію, адже за рахунок запровадження електронної взаємодії між реєстрами Мінсоцполітики та Мін’юстом працівники територіальних управлінь соціального захисту можуть он-лайн перевірити наявність відповідного свідоцтва в реєстрі актів громадянського стану.
За матеріалами Урядового порталу