У Запорізькій області успішно впроваджується система електронного керування чергою для осіб, які звертаються за різними видами соціальної допомоги, у тому числі субсидіями.
Збільшення тарифів на житлово-комунальні послуги обумовили масову участь населення у Програмі субсидій.
З метою покращення умов призначення цього виду адресної допомоги в управліннях праці та соціального захисту населення в м. Запоріжжі реалізовано проект «Удосконалення системи надання соціальних послуг». У приміщеннях встановлено системи електронного керування чергою, придбано комп’ютерну техніку, робочі місця обладнано спеціалізованими меблями. На ці цілі з бюджету міста Запоріжжя виділено понад 12 млн. грн.
Проект реалізується в Комунарському, Дніпровському, Шевченківському і Хортицькому районах міста Запоріжжя. Його також поширено в управліннях соціального захисту населення Пологівського, Приморського, Розівського районів та в місті Бердянську, де завдяки допомозі німецького товариства «GIZ» встановлено системи електронного керування чергою, робочі приміщення приведено у відповідність до технічних вимог. Це дозволяє значно спростити доступ громадян до Програми житлових субсидій і попереджувати хаотичного скупчення відвідувачів.
Як пояснили в Департаменті соціального захисту населення облдержадміністрації, електронне керування чергою - це сучасна електронна автоматизована технологія, завдяки якій, натиснувши кнопку звернення, людина оперативно спрямовується до вільного на цей момент спеціаліста, який прийме заяву для подальшого опрацювання. Схема дозволяє за єдиним зверненням розглядати право особи на всі існуючі види соціальної допомоги та призначати їх. Це дуже зручно та результативно. Адже зараз субсидії для відшкодування вартості житлово-комунальних послуг в області отримує 332,6 тис. сімей або 54% від їх загальної кількості.
Програма житлових субсидій пройшла випробовування часом з періоду її впровадження у 1995 році й залишається однією з найефективніших форм допомоги вразливим категоріям громадян.
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю