Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Новини

Інклюзивні школи в області отримають комп’ютерне обладнання з інтерактивними програмами навчання

17 березня 2017 - 14:55

Дружина Президента України Марина Порошенко разом із Міністром освіти і науки пані Лілією Гриневич презентували і передали комп’ютерне обладнання та інтерактивні навчальні програми для 19 інклюзивних шкіл у Запорізькій області, які стали учасниками експериментального проекту по розвитку інклюзивного освітнього середовища.

Обладнання й новітні навчальні технології закуплені в рамках українсько-китайської співпраці між Благодійним Фондом Порошенка та Міжнародною торговою палатою Великого Шовкового Шляху.

Загалом пілотний регіон отримає понад 350 ноутбуків, 21 мультимедійний телевізор, 21 принтер та wi-fi роутери, які будуть розподілені в 21 комп’ютерному класі, де кожна дитина й педагог матиме персональний комп'ютерний пристрій.

Крім цього, в ноутбуки одразу завантажено розвиваючі програми з української мови та математики, розроблені видавництвом «Розумники». Вони розраховані як для дітей з особливими освітніми потребами, так і для дітей, що типово розвиваються. Навчальний контент покликаний заохочувати дітей до навчання, розвивати логіку, пам’ять та креативне мислення.

За словами Марини Порошенко, в епоху інформаційних технологій немає обмежених можливостей і саме інклюзивна освіта – це, в першу чергу, рівні можливості для всіх дітей.

 - Ми розуміємо, що сьогодні комп’ютерна грамотність – це назріла вимога сучасного життя. Тому в рамках свого експериментального проекту ми запроваджуємо прогресивні методики навчання, які базуються на використанні комп’ютерних технологій. А також працюємо над створенням єдиного інклюзивного освітнього середовища на основі дотримання прав дитини на якісну освіту. Адже сьогодні діти – це лише 20% нашого населення, але це 100% нашого майбутнього, - наголосила дружина Президента.

У свою чергу Лілія Гриневич підкреслила, що сучасне освітнє середовище  неможливе без широкого використання технологій в освітньому процесі.

- Міністерство освіти і науки підтримує проекти, в рамках яких більше українських шкіл можуть покращити свою матеріально-технічну базу. Слід також пам’ятати, що освітнє середовище - це не лише стіни чи комп’ютери, це, в першу чергу, люди, які нас оточують. Тому ми всіляко підтримуємо впровадження інклюзивної освіти в Україні. Зокрема, у 2017 році для забезпечення роботи інклюзивної освіти Уряд виділив субвенцію в розмірі 209 мільйонів гривень, - повідомила Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич.

Під час заходу стало відомо, що Благодійний Фонд Порошенка планує провести в Запоріжжі окремий спеціалізований тренінг з використання інформаційно-комп’ютерних технологій у навчальному процесі для покращення навичок і максимально ефективного застосовування новітнього обладнання та програм педагогами та асистентами вчителя, які безпосередньо працюють в інклюзивних класах.


Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю

Читайте також

Христос народився! Славімо його!

У п’ятьох людей виявили онкозахворювання на ранній стадії: підбито підсумки міського пілотного проєкту «Онкоскринінг на рівні закладів охорони здоров’я»

Руханки на перервах, безоплатне харчування та група продовженого дня: у «підземній» школі в Запоріжжі триває освітній процес

Через що можуть скасувати пенсію та як пройти ідентифікацію: роз’яснення від Пенсійного фонду України

Пункти незламності в Запоріжжі готові приймати відвідувачів цілодобово: за необхідності вони розгорнуть додаткові потужності

В Запоріжжі через несприятливі погодні умови може відчуватися неприємний запах

Програма перекваліфікації жінок на операторів сільськогосподарської техніки: відкрито конкурс

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 24.11.2024

Впродовж доби окупанти завдали 200 ударів по 13 населених пунктах Запорізької області.

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 1034-го дня війни

Як скористатися державними послугами після кібератаки?

«Пліч-о-пліч: згуртовані громади» – від експериментального проєкту до державної програми