УМОВИ
проведення конкурсу
на заміщення вакантної посади державної служби категорії «В» - головного спеціаліста відділу планування та моніторингу капітальних вкладень управління економіки будівництва Департаменту економічного розвитку і торгівлі
Запорізької обласної державної адміністрації
Загальні умови |
|||
Посадові обов’язки |
1. Забезпечує реалізацію державної політики у сфері капітального будівництва на території області, аналізує стан та тенденції економічного і соціального розвитку будівельної галузі області. 2. Здійснює: 1) підготовку пропозицій щодо використання коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансування заходів соціально-економічної компенсації ризику населення, яке проживає на території зони спостереження, та формування відповідного переліку об’єктів та заходів; 2) моніторинг стану реалізації затверджених заходів, даних щодо фінансування та освоєння коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансування заходів соціально-економічної компенсації ризику населення, яке проживає на території зони спостереження; 3) підготовку аналітичних довідок та звітів про стан фінансування та освоєння коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансування заходів соціально-економічної компенсації ризику населення, яке проживає на території зони спостереження; 4) аналіз документів, що стосуються формування переліку об’єктів капітального будівництва регіону, які потребують залучення бюджетних капітальних вкладень, та готує відповідну узагальнену інформацію; 5) розробку пропозицій, комплексу заходів, які стосуються залучення бюджетних ресурсів на розвиток капітального будівництва, контролює організацію їх виконання. 3. Бере участь у підготовці: 1) пропозицій до проектів регіональної стратегії розвитку та плану заходів з її реалізації, регіональних програм та комплексних державних програм з питань капітального будівництва; 2) пропозицій центральним органам виконавчої влади з переліку найважливіших об’єктів капітального будівництва регіону, які потребують залучення державних коштів; 3) звітів центральним органам виконавчої влади щодо ефективного освоєння коштів державного та обласного бюджетів на будівництво соціально значимих об’єктів області; 4) пропозицій до проектів законодавчих та нормативних актів, заходів, спрямованих на виконання актів Президента України, Кабінету Міністрів України та інших центральних органів виконавчої влади з питань капітального будівництва; 5) проведення нарад, семінарів, конференцій з питань капітального будівництва. 4. Забезпечує підготовку проектів рішень обласної ради, голови облдержадміністрації, наказів Департаменту, у тому числі на виконання доручень органів виконавчої влади вищого рівня, з питань компетенції відділу. 5. У межах компетенції відділу бере участь у: 1) підготовці довідок про соціально-економічний стан міст та районів області; 2) проведенні оцінки (рейтингу) результатів діяльності районних державних адміністрацій та соціально-економічного розвитку міст обласного значення, аналізу оцінки результатів діяльності обласної державної адміністрації; 3) розробці соціально-економічного паспорту регіону; 4) підготовці доповідей та виступів керівництва облдержадміністрації, директора Департаменту. 6. Розглядає листи та заяви підприємств, організацій, юридичних осіб та громадян, що належать до його посадових функцій.
|
||
Умови оплати праці |
посадовий оклад – 3801 грн., розмір надбавки до посадового окладу за ранг державного службовця визначається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»; інші надбавки, доплати та премії визначаються відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»; додаткові стимулюючі виплати (надбавки за інтенсивність праці та за виконання особливо важливої роботи) встановлюються згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів».
|
||
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду
|
строкове призначення на посаду, на період відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку основного працівника
|
||
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
1) копія паспорта громадянина України; 2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, до якої додається резюме у довільній формі; 3) особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, має інвалідність та потребує у зв’язку з цим розумного пристосування, подає заяву за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування; 4) письмова заява, в якій особа повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону, або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки; 5) копія (копії) документа (документів) про освіту; 6) заповнена особова картка встановленого зразка; 7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік.
Документи приймаються до 17:00 години 09 березня 2017 року.
|
||
Дата, час і місце проведення конкурсу |
Конкурс проводиться 15 березня 2017 року, початок о 10:00 годині за адресою: 69054, м. Запоріжжя, вул. Шкільна, буд. 1, аудит. № 48 (будівля Торгового коледжу)
|
||
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Міндак Дар’я Вікторівна тел.: (061) 224-65-73 e-mail:dert@zoda.gov.ua
|
||
Вимоги до професійної компетентності
|
|||
Загальні вимоги
|
|||
1 |
Освіта |
вища, ступінь вищої освіти – молодший бакалавр або бакалавр
|
|
2 |
Досвід роботи |
не потребує
|
|
3 |
Володіння державною мовою |
вільне володіння державною мовою
|
|
Спеціальні вимог
|
|||
1 |
Освіта |
вища освіта економічного, фінансового, технічного спрямування
|
|
2 |
Знання законодавства |
1) Конституція України; 2) Закон України «Про державну службу»; 3) Закон України «Про запобігання корупції»; 4) Закон України «Про державний бюджет України»; 5) Постанова Кабінету Міністрів України від 15.02.2012 № 91 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансування заходів соціально-економічної компенсації ризику населення, яке проживає на території зони спостереження», зі змінами
|
|
3 |
Професійні чи технічні знання |
знання основ соціально-економічного прогнозування та планування; навики ведення ділового листування, підготовки аналітичних довідок; навики організації та проведення засідань |
|
4 |
Спеціальний досвід роботи |
бажано досвід роботи на посадах державної служби, служби в органах місцевого самоврядування, інших сферах управління державного або приватного сектору |
|
5 |
Знання сучасних інформаційних технологій. |
володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача: вміння працювати з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point); навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет
|
|
6 |
Особистісні компетенції |
1) уважність до деталей; 2) самостійність та ініціативність; 3) наполегливість; 4) орієнтація на саморозвиток |
|
Начальник відділу кадрової роботи,
бухгалтерського обліку та діловодства О.О. Рева