УМОВИ
проведення конкурсу
на заміщення вакантної посади державної служби категорії «Б» - заступника начальника відділу розвитку підприємництва та з питань регуляторної політики управління розвитку підприємництва, регуляторної політики та торгівлі Департаменту економічного розвитку і торгівлі Запорізької обласної державної адміністрації
Загальні умови |
|||
Посадові обов’язки |
1. Забезпечує виконання покладених на відділ завдань щодо організації, координації та реалізації державної політики розвитку підприємництва, надання адміністративних послуг, державної регуляторної політики та дозвільної системи у сфері господарської діяльності у межах делегованих йому заступником начальника управління-начальником відділу повноважень. 2. Бере участь у: 1) розробці проектів законодавчих і нормативних актів; 2) розробці окремих положень комплексних державних програм з питань розвитку підприємництва; 3) координації та методичному забезпеченні діяльності управлінь обласної державної адміністрації, районних державних адміністрацій, пов’язаної з реалізацією державної політики розвитку підприємництва, надання адміністративних послуг, державної регуляторної політики та дозвільної системи у сфері господарської діяльності. 3. Розробляє пропозиції, спрямовані на вдосконалення системи та механізму фінансово-кредитної підтримки підприємництва, реалізацію заходів з підтримки і розвитку підприємництва в регіоні, проводить моніторинг використання бюджетних коштів виділених на реалізацію заходів з підтримки і розвитку підприємництва в регіоні. 4. Бере участь в організації роботи обласної координаційної ради з питань розвитку підприємництва та контролює виконання її рішень, в організації роботи Запорізької регіональної ради підприємців та інших дорадчих органів, які сприяють виконанню завдань, покладених на відділ. 5. Бере участь в організації роботи щодо координації та методичного забезпечення діяльності структурних підрозділів обласної державної адміністрації, районних державних адміністрацій, пов’язаної із плануванням, підготовкою, оприлюдненням та відстеженням результативності дії регуляторних актів, з реалізацією державної політики підтримки підприємництва та наданням адміністративних послуг. 6. Здійснює аналіз проблемних питань, що виникають у суб’єктів підприємництва під час ведення господарської діяльності та готує пропозиції щодо їх вирішення.
|
||
Умови оплати праці |
посадовий оклад – 4300 грн., розмір надбавки до посадового окладу за ранг державного службовця визначається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»; інші надбавки, доплати та премії визначаються відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»; додаткові стимулюючі виплати (надбавки за інтенсивність праці та за виконання особливо важливої роботи) встановлюються згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів».
|
||
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
строкове призначення, на період відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку основного працівника
|
||
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
1) копія паспорта громадянина України; 2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, до якої додається резюме у довільній формі; 3) особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, має інвалідність та потребує у зв’язку з цим розумного пристосування, подає заяву за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування; 4) письмова заява, в якій особа повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону, або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки; 5) копія (копії) документа (документів) про освіту; 6) заповнена особова картка встановленого зразка; 7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік.
Документи приймаються до 17:00 години 09 березня 2017 року. |
||
Дата, час і місце проведення конкурсу |
Конкурс проводиться 15 березня 2017 року, початок о 10:00 годині за адресою: 69054, м. Запоріжжя, вул. Шкільна, буд. 1, аудит. № 48 (будівля Торгового коледжу).
|
||
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Міндак Дар’я Вікторівна тел.: (061) 224-65-73 e-mail:dert@zoda.gov.ua
|
||
Вимоги до професійної компетентності
|
|||
Загальні вимоги
|
|||
1 |
Освіта |
вища, ступінь вищої освіти – магістр (у разі коли особа, яка претендує на зайняття посади державної служби категорії "Б", здобула вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста (повну вищу освіту) відповідно до підпункту 2 пункту 2 розділу XV "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про вищу освіту", така освіта прирівнюється до вищої освіти ступеня магістра).
|
|
2 |
Досвід роботи |
досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років
|
|
3 |
Володіння державною мовою |
вільне володіння державною мовою
|
|
Спеціальні вимоги
|
|||
1 |
Освіта |
вища освіта фінансово-економічного спрямування
|
|
2 |
Знання законодавства |
1) Конституція України; 2) Закон України «Про державну службу»; 3) Закон України «Про запобігання корупції»; 4) Закон України «Про розвиток та державну підтримку малого і середнього підприємництва в Україні»; 5) Закон України «Про адміністративні послуги»; 6) Закон України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності»; 7) Закон України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»
|
|
3 |
Професійні чи технічні знання |
володіння інформацією щодо перспективних та поточних завдань сфер надання адміністративних послуг, державної регуляторної політики та дозвільної системи у сфері господарської діяльності; знання процедури розроблення та затвердження розпорядчих документів і регіональних цільових програм, забезпечення виконання програмних документів, що реалізуються в регіоні; навики підготовки та проведення засідань робочих груп, комісій, конференцій тощо; вміння аналізувати статистичну інформацію |
|
4 |
Спеціальний досвід роботи |
досвід роботи на посадах державної служби, служби в органах місцевого самоврядування, інших сферах управління державного або приватного сектору
|
|
5 |
Знання сучасних інформаційних технологій. |
володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача: вміння працювати з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point); навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет
|
|
6 |
Особистісні компетенції |
1) вміння обґрунтовувати власну позицію; 2) вміння здійснювати ефективну комунікацію та проводити публічні виступи; 3) організація роботи і контроль; 4) самоорганізація та орієнтація на розвиток |
|
Начальник відділу кадрової роботи,
бухгалтерського обліку та діловодства О.О. Рева