Прямим телефонним зв’язком з головою облдержадміністрації Костянтином Брилем скористалися 18 жителів регіону.
Найбільша кількість звернень стосувалась транспортного сполучення. Так, жителька с. Федорівка Запорізького району повідомила про відсутність необхідної для селян зупинки, а жителі с. Володимирівське навіть написали колективне звернення щодо продовження автобусного маршруту в так звану «нову частину» села.
Заявники з кількох районів приділили увагу роботі Держгеокадастру, земельним питанням та соціальним напрямкам, що стосувались підтримки інвалідів та ветеранів АТО.
Жителі Бердянського району поскаржилися на роботу ПАТ «Укртелеком», а також районних служб газу, електромереж та водоканалу. Особливу увагу було приділено відсутності очисних споруд у Якимівському районі, адже, за словами місцевих жителів, усі стоки просто зливаються у водойми, незважаючи на те, що з людей продовжують стягувати платню за цю послугу. Не менше питань викликало не прийняття бюджету однією з сільських рад Чернігівського району.
Як наголосив Костянтин Бриль, окрім роботи виїзних приймалень громадян, які регулярно проводяться на територіях, «гаряча» телефонна лінія – це можливість дізнатися про реальні проблеми жителів регіону.
- Чимала кількість питань, порушених громадянами, дуже схожі між собою. Найбільше вражає, що в більшості випадків люди вже звертались за допомогою до влади на місцях, проте не отримали потрібного роз’яснення та сприяння. Тож нині фахівцями облдержадміністрації було зібрано чимало проблемних питань, кожне з яких буде опрацьовано належним чином, - запевнив голова облдержадміністрації Костянтин Бриль.
Управління у справах преси та інформації