Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Вакансії, конкурси на заміщення вакантних посад

Увага, конкурс!

19 жовтня 2016 - 10:56

УМОВИ
проведення конкурсу

на заміщення вакантної посади державної служби категорії «В» – головного спеціаліста - головного бухгалтера управління молоді, фізичної культури та спорту Запорізької обласної державної адміністрації

 

Загальні умови

Посадові обов'язки

1. Забезпечувати організацію бухгалтерського обліку на підставі встановлених правил його ведення;

2. Забезпечувати контроль і відображення на рахунках бухгалтерського обліку всіх фінансових операцій;

3. Контролювати використання фонду заробітної плати і всіх статей витрат згідно з кошторисом, цільове використання коштів;

4. Перевіряти та підписувати кошториси видатків на проведення спортивних заходів по місцевому бюджету;

5. Перевіряти та затверджувати касові документи та авансові звіти;

6. Забезпечувати своєчасне проведення інвентаризації та правильне відображення результатів у обліку;

7. Вести переписку та надавати інформацію на запити фінансових органів виконавчої влади та галузевих органів управління;

8. Здійснювати контроль та перевірки організації бухгалтерського обліку та звітності підвідомчих структур;

9. Проводити методичну роботу з бухгалтерськими службами підвідомчих структур;

10. Складати кошториси доходів та видатків з розрахунками на відповідні періоди по державному бюджету апарату управління;

11. Складати місячну, квартальну та річну бухгалтерську звітність по державному бюджету апарату управління;

12. Складати помісячні звіти касових видатків та звітності по формам 2-д , 4-д, 7‑д по державному бюджету апарату управління;

13. Нараховувати заробітну плату робітникам апарату управління та вести картки лицьових рахунків;

14. Вести оборотну відомість по рахункам бухгалтерського обліку 104, 113, 321, 641, 642, 651, 652, 661, 675 по апарату управління;

15. Складати статистичну звітність по апарату управління;

16. Вести аналітичний облік касових видатків, фактичних видатків по апарату управління та місцевому бюджету;

17. Складати кошториси доходів та видатків з розрахунками на відповідні періоди по місцевому бюджету;

18. Перевіряти кошториси доходів та видатків та штатні розписи і тарифікації підвідомчих структур;

19. Складати зведений кошторис доходів та видатків по місцевому бюджету та надавати його на перевірку до відповідних фінансових органів;

20. Приймати звіти від бухгалтерських служб підвідомчих структур;

21. Складати зведені помісячні звіти касових видатків та звітності по формам 2‑м, 4-м, 7-м по місцевому бюджету;

22. Складати місячну, квартальну та річну зведену бухгалтерську звітність по місцевому бюджету , в якій відображати результати фінансової діяльності, склад майна структурних підрозділів та джерела його формування;

23. Нести відповідальність за дотримання встановлених єдиних методичних засад бухгалтерського обліку, за дотримання вимог законодавчих та інших нормативних актів, за цільове та раціональне використання бюджетних коштів.

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 3274 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстрокове.

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1. Копія паспорта громадянина України.

2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.

3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.

4. Копія (копії) документу (документів) про освіту.

5. Заповнена особова картка встановленого зразка.

6. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2015 рік

Строк подання документів: 21 календарних  днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби.

Дата, час і місце проведення конкурсу

11 листопада 2016 року, початок об 11.00 год. за адресою: 69107, м. Запоріжжя, проспект Соборний, буд. 164, кабінет 717 облдержадміністрації.

Прізвище, ім'я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Іржавська Євгенія Вікторівна,

тел. (061) 239-02-52

molodzp@ukr.net

 

 

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

1

Освіта

Вища освіта за освітнім ступенем молодшого бакалавра або бакалавра.

2

Досвід роботи

Не потребує.

3

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою.

Спеціальні вимоги

1

Освіта

Вища освіта фінансово-економічного спрямування.

2

Знання законодавства

1) Конституція України;

2) Закон України «Про державну службу»;

3) Закон України «Про запобігання корупції»;

4) Закон України «Про доступ до публічної інформації»;

5) Бюджетний Кодекс України;

6) Кодекс законів про працю України;

7) Закон України «Про Державний бюджет України» на відповідний період;

8) Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»;

9) Національні положення (стандарти) бухгалтерського обліку в державному секторі та план рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ;

10) Акти Президента України та Кабінету Міністрів України, накази Мінфіну, інші нормативно-правові акти, що регулюють бюджетні відносини і фінансово-господарську діяльність бюджетних установ та порядок казначейського обслуговування.

3

Професійні чи технічні знання

Знання законів, інших актів законодавства з питань регулювання господарської діяльності та ведення бухгалтерського обліку, у тому числі нормативно-правові акти Національного банку, нормативно-правові акти Мінфіну щодо порядку ведення бухгалтерського обліку, складення фінансової та бюджетної звітності, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, порядок оформлення операцій і організації документообігу за розділами обліку, форми та проведення розрахунків, порядок приймання, передачі товарно-матеріальних та інших цінностей, зберігання і витрачання коштів, правила проведення та оформлення результатів інвентаризації активів і зобов’язань, основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби.

4

Спеціальний досвід роботи

Не потребує

5

Знання сучасних інформаційних технологій

Володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача; досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point) або з альтернативним пакетом Open Office, Libre Office; навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет; знання сучасних технологій з електронного урядування

6

Особистісні компетенції

1) відповідальність;

2) системність і самостійність в роботі;

3) уважність до деталей;

4) наполегливість.

Читайте також

Впродовж доби окупанти завдали 237 ударів по 9 населених пунктах Запорізької області

Діалог влади та бізнесу: на порядку денному – енергонезалежність в умовах воєнного часу

Гранти для ветеранів на відкриття та розвиток власної справи у Запорізькій області: оголошено конкурс

Мелітопольська міська рада підтримала президентський План Перемоги

Гаряча лінія Запорізької ОДА: громадяни отримали відповіді на свої питання

Мінсоцполітики працює над впровадженням нової системи соціального страхування – єПотенціал

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 01.11.2024

Впродовж доби окупанти завдали 287 ударів по 9 населених пунктах Запорізької області

Можливість здобути нову професію: у Запоріжжі з’явиться кулінарний хаб

Підтримка військових, ВПО та постраждалих від війни – пріоритети обласної влади на 2025 рік

Громадяни можуть мобілізуватись до військових частин напряму: в ТЦК та СП розповіли про способи потрапити до війська

Державна підсумкова атестація (ДПА) і вступна кампанія – 2025: Верховна Рада України ухвалила зміни до законодавства