Голова облдержадміністрації Костянтин Бриль провів зустріч з бізнес-омбудсменом Альгірдасом Шеметою, під час якої було обговорено проблемні питання регіону та інвестиційного клімату.
Очільник регіону повідомив про досягнення Запорізької області у сферах інвестицій, енергетики, аграрного сектору, а також розвитку децентралізації. За словами Костянтина Бриля, нині бізнес у регіоні активно розвивається. Проте іноді трапляються певні перепони на його шляху.
- Насамперед міжнародний інститут покликаний реагувати на скарги підприємців, що виникають у різних куточках держави на роботу органів фіскальної служби чи державної влади. Цей механізм покликаний наводити лад та справедливість у системі. Як показує практика, чимало скарг нашого бізнесу, що направляються до омбудсмена, не підтверджуються. Це трапляється через недобросовісність наших підприємців, які подають скарги з метою ухилення від податків і намагаються тиснути на контролюючі органи. Тож сьогодні ми домовилися про окремий підхід до кожного звернення і прискіпливу увагу до них. Вважаю, наш бізнес має розвиватись, але не порушуючи законодавства та сплачуючи податки, - підкреслив голова облдержадміністрації Костянтин Бриль.
За словами бізнес-омбудсмена Альгірдаса Шемети, Запорізька область посіла 7 місце за кількістю скарг по всій Україні. Зокрема, з травня минулого року до нього надійшло 35 скарг, проте 12 з них були відхилені.
Також у рамках поїздки бізнес-омбудсмена Альгірдаса Шемети до Запорізької області відбулося інформування ділових кіл і представників влади про діяльність Ради бізнес-омбудсмена та можливості вирішення спірних питань між підприємцями і представниками органів державної влади регіону. Зустріч Ради бізнес-омбудсмена з членами координаційної ради підприємців при обласній та міській владі була присвячена проблемам, які постають перед представниками підприємств, малого та середнього бізнесу, бізнес-асоціацій області.
Насамперед бізнес-омбудсмен поінформував про свою діяльність, а також розповів про можливі шляхи вирішення суперечливих питань між підприємцями, представниками влади та контролюючими органами. При цьому Альгірдас Шемета наголосив, що бізнес-омбудсмен не розглядає скарги стосовно справ, що знаходяться на судовій стадії чи в арбітражі, скарги щодо справ, які вже розглянуті судом чи арбітражем, а також скарги приватного бізнесу один на одного. Також до сфери його впливу не входять скарги, коли сторона, яка зазнала впливу недобросовісної поведінки, не вичерпала принаймні одну інстанцію адміністративного оскарження, доступну згідно з чинним законодавством та внутрішніми правилами сторони, щодо якої подана скарга.
У рамках перебування в Запоріжжі бізнес-омбудсмен Альгірдас Шемета побував з екскурсією на одному з підприємств міста, де оглянув виробничі потужності та поспілкувався з його керівництвом.
Управління у справах преси та інформації