З початку цього року в результаті проведення реформи децентралізації почали функціонувати об’єднані територіальні громади, відбулися суттєві зміни в міжбюджетних відносинах. Як зазвичай, нововведення викликали певні проблеми в їх практичній реалізації. У зв’язку з цим Департамент фінансів облдержадміністрації організував семінар для керівників місцевих фінансових органів за участю представників Міністерства фінансів України та Інституту бюджету та соціально-економічних досліджень для надання фахових роз’яснень щодо особливостей функціонування бюджетів об’єднаних територіальних громад.
- Відбулося перезавантаження органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування, що внесло корективи в нашу роботу. У нашій області діють шість об’єднаних територіальних громад. На їх прикладі ми вже маємо певний досвід. Головний результат – це те, що у громад значно зріс ресурсний потенціал, у порівнянні з попередніми періодами – у рази. Крім цього, громади отримують субвенції з державного бюджету на реалізацію інфраструктурних проектів. Та залишилися певні проблеми, пов’язані насамперед з тим, що не всі необхідні закони приведені у відповідність з вимогами реформи, - зазначив директор Департаменту фінансів облдержадміністрації Сергій Медвідь.
Під час семінару фахівці Міністерства фінансів України та Інституту бюджету та соціально-економічних досліджень детально зупинилися на питаннях регулювання міжбюджетних відносин, особливостях функціонування бюджетних відносин об’єднаних територіальних громад, які мають прямі між бюджетні відносини з державним бюджетом, подальшого розвитку програмно-цільового методу бюджетування на рівні місцевих бюджетів.
Представники місцевих фінансових органів мали змогу отримати не лише фахову інформацію та кваліфіковані роз’яснення, а й відповіді на запитання, які стосуються практичного застосування норм законів з урахуванням місцевих особливостей та наявних проблем.
Управління у справах преси та інформації