Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Новини

Казначейство упроваджує систему дистанційного обслуговування клієнтів

26 лютого 2016 - 09:11

Казначейство упроваджує систему дистанційного обслуговування клієнтів

Одним із пріоритетних напрямів розвитку органів Казначейства на теперішній час визначено впровадження системи дистанційного обслуговування клієнтів за допомогою програмно-технічного комплексу «Клієнт Казначейства –  Казначейство», метою якої є спрощення та оптимізація взаємодії розпорядників та одержувачів бюджетних коштів з органами Казначейства.

Як пояснили у Головному управлінні Державної казначейської служби України в Запорізькій області, програмно-технічний комплекс "Клієнт Казначейства – Казначейство"  надає  розпорядникам, одержувачам бюджетних коштів та іншим клієнтам за допомогою мережі Інтернет віддалений доступ до інформаційних ресурсів Державної казначейської служби України для автоматизації процесу виконання бюджетів усіх рівнів із застосуванням електронного формату обслуговування клієнтів органами Казначейства. Так, через захищений канал зв'язку клієнт має змогу отримувати інформацію про рух засобів у реальному режимі часу не лише по реєстраційних рахунках, але й по рахунках обліку планових показників, фінансових зобов'язань і відкритих асигнувань, із застосуванням електронно-цифрового підпису оплачувати платіжні доручення, проводити фінансування підзвітних установ і надавати зміни до планових показників.

Застосування системи дистанційного обслуговування дозволить клієнту заощадити значні ресурси   (кошти на оплату проїзду, засоби, необхідні для друкування, папір, робочий час працівників тощо) та підвищити ефективність роботи з органами Казначейства.

При цьому клієнти у частині витрат на систему дистанційного обслуговування через ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство» порівняно з іншими on-line системами отримують низку переваг: надання послуг по генерації ключів електронного цифрового підпису безкоштовне;   використання клієнтами системи дистанційного обслуговування через ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство» не потребує абонплати; первинне підключення клієнтів до системи дистанційного обслуговування клієнтів через ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство» безкоштовне; підтримка клієнтів щодо використання системи дистанційного обслуговування клієнтів через ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство» безкоштовна.

 Протягом 2015-2016 років Державна казначейська служба України проводить роботу щодо розширення можливостей ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство».

У рамках цієї роботи у Головному управлінні Державної казначейської служби України в Запорізькій області відбувся  семінар-презентація нових можливостей ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство» для розпорядників та одержувачів коштів державного та місцевих бюджетів, де зокрема було детально продемонстровано на екрані роботу комплексу за допомогою мультимедійних слайдів.

Інформаційні матеріали щодо підключення та роботи системи дистанційного обслуговування клієнтів через ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство» розміщено на офіційному веб-порталі Державної казначейської служби України (http://www.treasury.gov.ua) в рубриці «Електронні сервіси».



Управління у справах преси та інформації

Читайте також

Відкрито можливість подання заяв для вступу на бакалавра

Відбудова зруйнованих будинків в Запоріжжі: ухвалено рішення Уряду

Вже сьогодні в графіках немає чотирьох черг одночасно. Сподіваємося, що надалі буде легше, – речниця «Запоріжжяобленерго» Зореслава Цупренко про погодинні відключення електропостачання у регіоні

Отримати грант на навчання можна буде через Дію: Уряд ухвалив постанову

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 18.07.2024

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 19.07.2024

Впродовж доби окупанти завдали 447 ударів по 13 населених пунктах Запорізької області.

Прем’єр-міністр України Денис Шмигаль провів засідання Уряду, присвячене Запоріжжю

Металурги Запоріжжя приймають вітання з професійним святом

«Встановіть новий застосунок банку»: МВС попереджає про нову кібершахрайську схему

Моніторинг внутрішньообласних автобусних маршрутів: виявлено порушень на 100 тисяч гривень

«Україна – це Дім» – нова онлайн-платформа для ВПО та українських шукачів притулку за кордоном