Одним із пріоритетних напрямів розвитку органів Казначейства на теперішній час визначено впровадження системи дистанційного обслуговування клієнтів за допомогою програмно-технічного комплексу «Клієнт Казначейства – Казначейство», метою якої є спрощення та оптимізація взаємодії розпорядників та одержувачів бюджетних коштів з органами Казначейства.
Як пояснили у Головному управлінні Державної казначейської служби України в Запорізькій області, програмно-технічний комплекс "Клієнт Казначейства – Казначейство" надає розпорядникам, одержувачам бюджетних коштів та іншим клієнтам за допомогою мережі Інтернет віддалений доступ до інформаційних ресурсів Державної казначейської служби України для автоматизації процесу виконання бюджетів усіх рівнів із застосуванням електронного формату обслуговування клієнтів органами Казначейства. Так, через захищений канал зв'язку клієнт має змогу отримувати інформацію про рух засобів у реальному режимі часу не лише по реєстраційних рахунках, але й по рахунках обліку планових показників, фінансових зобов'язань і відкритих асигнувань, із застосуванням електронно-цифрового підпису оплачувати платіжні доручення, проводити фінансування підзвітних установ і надавати зміни до планових показників.
Застосування системи дистанційного обслуговування дозволить клієнту заощадити значні ресурси (кошти на оплату проїзду, засоби, необхідні для друкування, папір, робочий час працівників тощо) та підвищити ефективність роботи з органами Казначейства.
При цьому клієнти у частині витрат на систему дистанційного обслуговування через ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство» порівняно з іншими on-line системами отримують низку переваг: надання послуг по генерації ключів електронного цифрового підпису безкоштовне; використання клієнтами системи дистанційного обслуговування через ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство» не потребує абонплати; первинне підключення клієнтів до системи дистанційного обслуговування клієнтів через ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство» безкоштовне; підтримка клієнтів щодо використання системи дистанційного обслуговування клієнтів через ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство» безкоштовна.
Протягом 2015-2016 років Державна казначейська служба України проводить роботу щодо розширення можливостей ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство».
У рамках цієї роботи у Головному управлінні Державної казначейської служби України в Запорізькій області відбувся семінар-презентація нових можливостей ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство» для розпорядників та одержувачів коштів державного та місцевих бюджетів, де зокрема було детально продемонстровано на екрані роботу комплексу за допомогою мультимедійних слайдів.
Інформаційні матеріали щодо підключення та роботи системи дистанційного обслуговування клієнтів через ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство» розміщено на офіційному веб-порталі Державної казначейської служби України (http://www.treasury.gov.ua) в рубриці «Електронні сервіси».
Управління у справах преси та інформації