Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Новини

Казначейство упроваджує систему дистанційного обслуговування клієнтів

26 лютого 2016 - 09:11

Казначейство упроваджує систему дистанційного обслуговування клієнтів

Одним із пріоритетних напрямів розвитку органів Казначейства на теперішній час визначено впровадження системи дистанційного обслуговування клієнтів за допомогою програмно-технічного комплексу «Клієнт Казначейства –  Казначейство», метою якої є спрощення та оптимізація взаємодії розпорядників та одержувачів бюджетних коштів з органами Казначейства.

Як пояснили у Головному управлінні Державної казначейської служби України в Запорізькій області, програмно-технічний комплекс "Клієнт Казначейства – Казначейство"  надає  розпорядникам, одержувачам бюджетних коштів та іншим клієнтам за допомогою мережі Інтернет віддалений доступ до інформаційних ресурсів Державної казначейської служби України для автоматизації процесу виконання бюджетів усіх рівнів із застосуванням електронного формату обслуговування клієнтів органами Казначейства. Так, через захищений канал зв'язку клієнт має змогу отримувати інформацію про рух засобів у реальному режимі часу не лише по реєстраційних рахунках, але й по рахунках обліку планових показників, фінансових зобов'язань і відкритих асигнувань, із застосуванням електронно-цифрового підпису оплачувати платіжні доручення, проводити фінансування підзвітних установ і надавати зміни до планових показників.

Застосування системи дистанційного обслуговування дозволить клієнту заощадити значні ресурси   (кошти на оплату проїзду, засоби, необхідні для друкування, папір, робочий час працівників тощо) та підвищити ефективність роботи з органами Казначейства.

При цьому клієнти у частині витрат на систему дистанційного обслуговування через ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство» порівняно з іншими on-line системами отримують низку переваг: надання послуг по генерації ключів електронного цифрового підпису безкоштовне;   використання клієнтами системи дистанційного обслуговування через ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство» не потребує абонплати; первинне підключення клієнтів до системи дистанційного обслуговування клієнтів через ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство» безкоштовне; підтримка клієнтів щодо використання системи дистанційного обслуговування клієнтів через ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство» безкоштовна.

 Протягом 2015-2016 років Державна казначейська служба України проводить роботу щодо розширення можливостей ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство».

У рамках цієї роботи у Головному управлінні Державної казначейської служби України в Запорізькій області відбувся  семінар-презентація нових можливостей ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство» для розпорядників та одержувачів коштів державного та місцевих бюджетів, де зокрема було детально продемонстровано на екрані роботу комплексу за допомогою мультимедійних слайдів.

Інформаційні матеріали щодо підключення та роботи системи дистанційного обслуговування клієнтів через ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство» розміщено на офіційному веб-порталі Державної казначейської служби України (http://www.treasury.gov.ua) в рубриці «Електронні сервіси».



Управління у справах преси та інформації

Читайте також

Віталій Безгін: «Держава має захистити не обласні центри та більш заможних, а захисьити, перш за все, громади й мешканців тих територій, що є деокупованими, ураженими та прифронтовими»

Як правильно користуватися пічним опаленням – рекомендації Штабу згуртованих громад

Відбудова чи сертифікати на нове житло – в Запоріжжі вирішують, як допомогти мешканцям пошкоджених будинків

СБУ встановила чергових колаборантів, які організовували фейкові вибори у Бердянському районі

На Хортиці пройшов молебень по останньому кошовому Запорозького козацтва

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 15.11.2024

Впродовж доби окупанти завдали 466 ударів по 12 населених пунктах Запорізької області

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 995-го дня війни

Стартувала друга хвиля програми з навчання та працевлаштування ветеранів, ветеранок та членів їхніх родин «Разом»

«Рухаємося – значить живемо»: в Україні стартує інформаційно-просвітницька кампанія

Уряд схвалив Держбюджет на 2025 рік: для прифронтових громад передбачено 14,9 млрд грн реверсної дотації та 37,5 млрд грн допомоги

Штучний інтелект для роботи та життя: стартували безоплатні онлайн-курси