У рамках робочої поїздки на АТ «Мотор Січ» в.о. голови облдержадміністрації Костянтин Бриль ознайомився з виробництвом підприємства, відвідав механічний, випробувальний та складальний цехи.
- Це підприємство відоме в усьому світі. «Мотор Січ» - візитна картка не лише нашої області, а й країни. Все це створювалось нашими батьками, дідами, всією елітою інженерного машино- та авіабудування. Побачене захоплює не тільки нас, а навіть іноземців. Деякі двигуни виробляють лише в трьох країнах світу: у нас, в Америці та в Англії і більше ніде. Ми повинні цим пишатися, але не лише пишатися, а зберегти та примножити. У нас багато соціальних проектів обласного масштабу. Мета сьогоднішнього візиту – погодити всі наші дії, - зазначив Костянтин Бриль.
Голова ради директорів АТ «Мотор Січ» В’ячеслав Богуслаєв підкреслив, що в багатьох питаннях підприємству допомагає обласна влада.
- Більше всього турбують питання щодо соціальних програм та укріплення оборони країни, створення робочих місць. Ми не можемо їх вирішити без допомоги обласної влади. Багато було керівників регіону, але ніхто з них не питав про робочі місця, а Костянтин Бриль цікавиться, скільки людей ми звільнили або прийняли на роботу. Так от, минулого року ми прийняли на роботу близько трьох тисяч працівників. Неможливо існувати навіть такому успішному підприємству, як наше, без допомоги влади. З владою треба товаришувати, - висловив свою позицію В’ячеслав Богуслаєв.
За словами керівника регіону, обласна влада готова вже вирішує проблеми підприємства на своєму рівні. А питання, що пов’язані з центральними органами влади будуть окремо підніматися та облдержадміністрація вимагатиме їх оперативного розв’язання.
- Це підприємство працевлаштовує багато людей, працівники мають весь соціальний пакет. «Мотор Січ» - важливе підприємство в рамках міста, області та України. Всі питання ми будемо вирішувати у тісній співпраці, - підкреслив Костянтин Бриль.
Довідково: Історія підприємства почалася в 1907 році. До грудня 1915 року завод випускав сільськогосподарські механізми та інструменти, виконував різні види механічної обробки, відливав вироби з чавуну і міді. У грудні 1915 року акціонерне товариство «Дюфлон, Костянтинович і Ко» («Дека») викупило завод і змінило профіль його виробничої діяльності. Завод почав освоєння виробництва авіаційних двигунів, і в листопаді 1916 року був виготовлений перший 6-циліндровий мотор водяного охолодження «Дека» М-100.
Історія підприємства - це поетапне створення та освоєння в серійному виробництві нових двигунів, кожен з яких став значною віхою у розвитку вітчизняного авіадвигунобудування.
Сьогодні на підприємстві розпочато серійне виробництво авіаційних двигунів АІ-222-25, Д-436-148, АІ-450-МС, ТВ3-117ВМА-СБМ1В для літаків Як-130, Ан-148, Ан-158, вертольотів Мі- 24, Мі-25, Мі-17, Мі-171 і ведеться інтенсивна підготовка до серійного виробництва Д-27, АІ-222-25Ф, АІ-25ТЛШ, АІ-450м, МС-500 для літаків Ан-70, L-15 , L-39 і вертольотів Мі-2М.
Управління у справах преси та інформації