Останнім часом загострилася ситуація на території області щодо взаємодії споживачів природного газу з ПАТ «Запоріжгаз». За інформацією споживачів природного газу, ПАТ «Запоріжгаз» знімає лічильники газу для проведення повірки без надання тимчасових лічильників з обмінного фонду.
Період повірки лічильника може тривати понад 2 місяці. У більшості випадків лічильник визнається непридатними для подальшого застосування. Керуючись чинними правилами надання населенню послуг з газопостачання, постачальники нараховує споживачам за цей період непомірно великі суми, які можуть сягати понад 10 тис. грн. При цьому, постачальник вимагає від споживачів придбати лічильники за власні кошти.
З метою всебічного з’ясування стану справ в жовтні 2015 року, за дорученням в. о. голови облдержадміністрації Костянтина Бриля організовано опитування населення та напрацьований перелік абонентів, у яких виникли проблеми під час повірки лічильників.
- Наразі, на жаль, ситуація не змінюється. До облдержадміністрації продовжують надходити чисельні звернення громадян щодо якості обслуговування ПАТ «Запоріжгаз». Крім того, результати проведеної роботи підтвердили системність проблеми. Ми дуже добре розуміємо, що за наданими сумнівними рахунками криються спроби постачальника перекласти свої втрати обсягів газу при його транспортуванні на громадян. Влада не може стояти осторонь. Мною вже надано доручення Департаменту промисловості терміново підготувати звернення до прем’єр-міністра України з проханням проведення у стислі терміни позапланової перевірки постачальника, - зазначив в.о. голови облдержадміністрації Костянтин Бриль.
Управління у справах преси та інформації