Контактний центр Запорізької області, який працює при облдержадміністрації, підбив підсумки прийому звернень, які надходили від громадян та фізичних осіб-підприємців за єдиним телефонним номером «гарячої» лінії» протягом 2015 року.
Усього за рік до Центру надійшло 3527 звернень, з них 1400 заяв, 1567 консультацій, 513 скарг, 26 пропозицій та 21 подяка. Традиційно левова частка надійшла з м. Запоріжжя – 1506. Серед територій області найбільш активними були жителі Чернігівського району – 209. Решта звернень надійшли: із Запорізького - 96, Василівського – 79, Вільнянського - 65, Оріхівського – 57, Мелітопольського – 48, Гуляйпільського – 39, Якимівського – 35. Буквально одиниці звернулися з Розівського, Веселівського та Великобілозерського районів – 11, 7 та 2 відповідно. З міст Мелітополь, Бердянськ, Токмак та Енергодар надійшло 75, 62, 38 та 19 відповідно. У той час як з інших областей надійшло 989 звернень.
Найчастіше громадяни порушували питання житлового господарства, комунального господарства та благоустрою населених пунктів і соціального захисту населення – 571, 546 та 288 відповідно; охорони здоров’я – 80, транспорту та зв’язку – 60 та 74 відповідно, сільського господарства та землекористування – 47, забезпечення законності та охорони правопорядку – 42, освіти, виховання та навчання дітей і молоді – 38, праці - 23.
Найбільше питання житлово-комунального господарства хвилювали жителів Запорізького, Василівського, Вільнянського та Оріхівського районів, а також усіх міст.
У розрізі тематики соціального захисту звернення стосувалися надання матеріальної та гуманітарної допомоги, призначення та перерахунку соціальних виплат, призначення та користування субсидіями на оплату житлово-комунальних послуг, перерахунку пенсій, надання та користування пільгами (на ліки, на проїзд).
У сфері охорони здоров’я превалювали скарги на роботу закладів охорони здоров’я, оскарження дій медичних працівників, рішень МСЕК та визначення групи інвалідності, забезпечення пільговими ліками та надання безкоштовної медичної допомоги.
Продовжують надходити повторні звернення, більшість яких викликана невдоволенням заявників отриманою інформацією щодо результатів розгляду та вирішення порушених питань. Усього їх отримано 74.
Авторами більшості звернень є найменш соціально захищені верстви населення: люди похилого віку, багатодітні сім’ї, громадян, які значною мірою втратили здоров’я і працездатність.
Загалом від пенсіонерів надійшло 1124 звернення, від безробітних – 192, інвалідів – 184, переселенців та біженців – 63, інвалідів ВВВ – 31.
Однією з особливостей звернень негативного плану в 2015 році стали скарги на відключення газопостачання без попередження, невдоволення режимом роботи газової служби та неможливості зв’язку для передачі показників лічильників, що змушує звернути увагу органів влади на цю проблему.
У той же час від заявників отримано 21 подяку за своєчасне реагування та позитивне вирішення порушених питань.
Регіональна «гаряча лінії» контактного центру продовжує свою роботу і приймає дзвінки за єдиним телефонним номером: 0 800 503 508.
Управління у справах преси та інформації