Набула чинності нова Програма впровадження елементів електронного урядування в Запорізькій області на 2015 – 2016 роки, розроблена облдержадміністрацією. Її затвердили депутати обласної ради у ході 47-ї позачергової сесії.
Перехід на електронне урядування в органах влади є не лише вимогою часу щодо розвитку інформаційного суспільства, а й українського законодавства.
Реалізація цієї програми має на меті розширення можливостей: електронного доступу до інформації про діяльність місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, забезпечення конституційних прав та надання можливості безпосередньої участі як інститутів громадянського суспільства, так і громадян у процесах громадської експертизи та контролю за результативністю й ефективністю діяльності місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування через упровадження в них елементів електронного урядування.
Стартує Програма у жовтні 2015 року, а завершити її впровадження планується у грудні 2016 року. На її реалізацію з обласного бюджету буде спрямовано 1419 тис. грн.
У результаті виконання Програми очікується отримання експертної оцінки електронної інфраструктури, що слугуватиме відправним базисом для подальшого планування поетапного впровадження електронного документообігу в Запорізькій області; функціонування системи електронних закупівель та торгів за бюджетні кошти, яка суттєво зменшуватиме можливості для проявів корупції у цій сфері; функціонування системи електронного моніторингу закупівель товарів, робіт та послуг за бюджетні кошти; функціонування автоматизованого комплексу програмного забезпечення, який забезпечуватиме право громадян на подання звернень та запитів щодо надання публічної інформації в електронній формі через офіційні веб-ресурси місцевих органів виконавчої влади та місцевого самоврядування.
Управління у справах преси та інформації