Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Новини

Проблеми житлово-комунального господарства та соціального захисту домінують у зверненнях громадян

9 липня 2015 - 12:11

Проблеми житлово-комунального господарства та соціального захисту домінують у зверненнях громадян

Такий висновок контактного центру Запорізької області, який підбив  підсумки щодо звернень, які надійшли  від громадян та фізичних осіб-підприємців на єдиний телефон регіональної «гарячої» лінії» протягом І півріччя поточного року.

Загалом за цей період до Центру надійшло  984  звернення, з них 308 заяв, 440 консультації, 216 скарг, 13 пропозицій та 7 подяк. Більшість звернень надійшло з м. Запоріжжя – 360.  По області найбільше зверталися жителі Чернігівського району – 78, Запорізького та Василівського  –  по 26, Оріхівського – 22, Гуляйпільського – 19, Мелітопольського – 15, Вільнянського – 14, міст Бердянськ, Мелітополь, Токмак – 16, 15 та 12 відповідно. Крім цього, 297 звернень надійшло з інших областей.

За тематикою  звернення стосувалися різних сфер життєдіяльності, але найчастіше  громадяни порушували питання житлово-комунального господарства та  соціального захисту населення – 247 та 104 відповідно.  Питання охорони здоров’я турбували 35 заявників, сільського господарства та землекористування – 20, транспорту та зв’язку – 20 та 18 відповідно.

 Як зауважив директор Центру Олександр Вєрозубов, проблеми житлово-комунального господарства, такі як  оплата комунальних послуг,  відсутність або неякісні послуги холодного та гарячого водопостачання, встановлення та перевірки лічильників, ремонт багатоквартирних житлових будинків, ліфтів, обслуговування прибудинкових територій найбільш актуальними є для жителів м. Запоріжжі.

Питання ж соціального захисту обумовлені активністю внутрішньо переміщених осіб, які тимчасово перебувають на території області, і цікавилися питаннями оформлення та виплати адресної грошової допомоги з державного бюджету, надання гуманітарної  та матеріальної допомоги, призначення  та виплати повторної адресної грошової допомоги.

У розрізі цієї тематики звернення також стосувалися надання матеріальної та гуманітарної допомоги, призначення та перерахунку соціальних виплат, призначення та користування субсидіями на оплату житлово-комунальних послуг, перерахунку пенсій, надання та користування пільгами (на ліки, на проїзд).

За категоріями найбільше звернень надійшло від пенсіонерів  - 311 звернень, від безробітних – 53, інвалідів – 44, переселенців та біженців – 32, інвалідів війни – 12.

Результати розгляду абсолютної більшості звернень задовольняють заявників. За звітний період отримано лише 32  повторні звернення, більшість яких викликана невдоволенням громадян результатами розгляду та вирішенням порушених ними  питань.

У той же час сім заявників   надіслали подяки за оперативний та якісний розгляд їх заяв. 

Контактний центр Запорізької області приймає звернення  від громадян та фізичних осіб-підприємців за єдиним телефонним номером 0 800 503 508 регіональної «гарячої» лінії».

 

Управління у справах преси та інформації

Читайте також

Норвезька делегація відвідала Запоріжжя: увага міжнародних партнерів прикута до зруйнованих ворогом будинків

В Запоріжжі відзначили кращих молодих науковців 2024 року

До Міжнародного дня студента відбувся цікавий нетворкінг

Програма Фонду енергоефективності «ГрінДІМ»: ще більше можливостей для ОСББ та ЖБК

«Національний кешбек»: запоріжці обирають українське

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 17.11.2024

Впродовж доби окупанти завдали 392 удари по 11 населених пунктах Запорізької області.

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 997-го дня війни

Власники рахують збитки: внаслідок ворожої атаки дронами Запоріжжя пошкоджено об’єкти торгівлі

Голова Запорізької ОДА Іван Федоров зустрівся із мешканцями зруйнованого будинку по Запорізькій, 2-А

У Запоріжжі відзначили кращих студентів області 2024 року

Діалог влади та бізнесу триває: на порядку денному грантові програми для підприємців