У рамках розробки Стратегії регіонального розвитку області на період до 2020 року відбулося засідання фокус-групи «Просування продукції місцевих товаровиробників».
Учасники заходу зупинилися на обговоренні аналізу розвитку малого і середнього підприємництва, напряму «Просування продукції місцевих товаровиробників» та завдань, основні з яких - розвиток внутрішнього ринку, адаптація та стимулювання товаровиробників до експорту продукції в країни ЄС.
Члени фокус-групи опрацювали SWOT-аналіз розширення ринків збуту для продукції місцевих товаровиробників, сильні та слабкі сторони, можливості та потенційні загрози.
Так, сильною стороною для виробників області є активна співпраця бізнесу з місцевою владою, у тому числі реалізація проекту «Купуй запорізьке – обирай своє» шляхом виконання положень Меморандуму між Запорізькою обласною державною адміністрацією, Запорізькою міською радою та місцевими виробниками продовольчих товарів - учасниками проекту та інших заходів. Слабка сторона – обмеженість для виробників фінансово-кредитних ресурсів та інформаційно - рекламної підтримки.
Крім того, члени фокус-групи обговорили місію та стратегічне бачення майбутнього Запорізької області, яке визначено Стратегією регіонального розвитку регіону до 2015 року.
Всі напрацювання фокус-групи будуть винесені на засідання робочої підгрупи «Розвиток ринкового середовища. Підтримка малого та середнього підприємництва».
Управління у справах преси та інформації