Сьогодні в облдержадміністрації відбулася презентація Запорізького Офісу реформ. Журналістам та представникам громадськості нову структуру представив голова облдержадміністрації Григорій Самардак.
Завдання Офісу реформ - надавати консультаційну та організаційну допомогу в запровадженні системи децентралізації, яка є першочерговим завданням серед державних перетворень. Головний сенс децентралізації - передача повноважень від центральної влади до територіальних громад.
Керівник регіону впевнений, що необхідність цієї реформи вже давно назріла. Григорій Самардак запевнив, що готовий надавати повне сприяння з боку обласної влади для її реалізації.
- Ми даємо старт у Запорізькій області дуже важливому державному перетворенню. Ми стоїмо на порозі довгоочікуваної зміни системи влади. Більше повноважень на місця, відповідно більше відповідальності. Важливо розуміти, що столична влада не самоусувається, а дозволяє місцевим громадам самим визначати, що, коли і як потрібно робити. Адже нам тут в Запоріжжі або, наприклад, в Куйбишевському районі більше зрозуміло, де саме потрібно докласти зусилля для вирішення тих чи інших проблем. Через цю реформу пройшли всі розвинені європейські країни. Система довела свою спроможність. Відтепер з'являється можливість створювати територіальні громади, які матимуть повноваження заробляти і витрачати так, як вважають за потрібне. Завдання будь-яких реформ, і децентралізації також - максимально захистити інтереси людей. Найкращим помічником в розумінні та реалізації децентралізації готовий виступити Запорізький Офіс реформ. Структура відкривається для того, щоб надавати всебічну допомогу громадам щодо самоорганізації, - наголосив Григорій Самардак.
Директор Запорізького Офісу реформ Олександр Іванович Свистун запропонував запоріжцям долучатися до процесу реформування влади. Він підкреслив відкритість і прозорість роботи Офісу реформ. Структура розташована в приміщенні Запорізької облдержадміністрації. Контактний телефон: 239 02 80, ел. адреса: officereformzp@gmail.com
Управління у справах преси та інформації