З початку цього року при облдержадміністрації почав працювати регіональний контактний центр з розгляду звернень громадян, який підбив перші підсумки своєї роботи. Як повідомив директор установи Олександр Вєрозубов, за І квартал на єдиний телефонний номер «гарячої лінії» надійшло 313 звернень, з яких 83 заяви, 85 скарг, 8 пропозицій, три подяки, 134 звернення стосувалися надання інформації та консультацій.
Найбільш масово заявники порушують питання соціального захисту – їх надійшло 48. За словами керівника центру, тепер це обумовлено й долученням внутрішньо переміщених осіб, які проживають на території області. Найчастіше вони цікавилися питанням оформлення та надання державної грошової допомоги та гуманітарної допомоги. Традиційно велика частка звернень стосується житлово-комунального господарства (45). Це і скарги на неякісні послуги та обслуговування, тривалу відсутність ремонту будинків, встановлення та перевірки лічильників тощо.
Крім цього, надійшло 16 звернень з питань охорони здоров’я, 11 – сільського господарства та землекористування, 8 – охорони правопорядку та забезпечення законності, 7 – роботи транспорту.
Як пояснив Олександр Вєрозубов, усі звернення оперативно опрацьовуються та передаються до відповідних структурних підрозділів. Так, із загальної кількості розглянуто 280 звернень, із них по 253 надано роз’яснення, 27 вирішено позитивно, 33 наразі знаходяться на стадії розгляду.
Зокрема, результатом розгляду звернень громадян стало забезпечення жителів Чернігівського району та Токмака пільговими медикаментами, жителі Запоріжжя подякували службі за вивезення сміття, перерахунок оплати за газопостачання, відновлення роботи ліфта, припинення доступу сторонніх осіб до підвального приміщення, жителька Куйбишевського району отримала заборгованість з орендної плати за земельний пай тощо.
Обласний контактний центр продовжує роботу та приймає звернення жителів області за єдиним телефонним номером: 0 – 800 – 503 – 508.
Управління у справах преси та інформації