Під головуванням директора Департаменту промисловості та розвитку інфраструктури облдержадміністрації (стажування) Андрія Антонова відбулося перше засідання обласної робочої групи з розгляду проблемних питань щодо діяльності ПАТ «Запоріжгаз», пов’язаних з наданням послуг населенню.
Крім членів робочої групи, до якої входять фахівці профільних структурних підрозділів органів виконавчої влади, на захід були запрошені представники КП «Основаніє» та абонентської служби ПАТ «Запоріжгаз». Саме до їх діяльності є численні претензії.
За даними Департаменту промисловості та розвитку інфраструктури ОДА, з початку року до облдержадміністрації надійшло близько 100 скарг на ПАТ «Запоріжгаз». Невдоволення громадян найбільше викликають якість обслуговування, несанкціоноване тривале відключення будинків від газопостачання при проведенні планових перевірок газового обладнання, груба поведінка працівників підприємства та неможливість отримати необхідну інформацію по телефону контакт-центру.
За результатами обговорення цих питань для підвищення ефективності роботи контакт-центру запропоновано використовувати новітні засоби зв’язку, такі як Інтернет, електронна пошта, смс-повідомлення, а також збільшити чисельність працівників, підвищувати рівень їх компетенції.
Крім цього, облдержадміністрацією буде розглянуто питання ініціювання перед НКРЕКП проведення перевірки ліцензованої діяльності ПАТ «Запоріжгаз» у частині повноти надання послуг та їх якості. Також буде вивчено можливість підготовки проекту типової судової скарги від абонента до ПАТ «Запоріжгаз» у разі необгрунтованих тривалих відключень газопостачання.
На наступному засіданні робоча група планує розглянути пропозиції стосовно внесення змін до типового договору про постачання природного газу та проаналізувати інвестиційну програму підприємства в частині виділення коштів для безкоштовного встановлення газових лічильників населенню.
Управління у справах преси та інформації