Останнім часом на адресу облдержадміністрації надходять численні скарги від жителів області та суб’єктів господарювання на роботу підприємства з газифікації та газопостачання ПАТ «Запоріжгаз». За період з 01.01.2015 по 23.03.2015 надійшло 69 таких звернень громадян, що більше ніж у п’ять разів за аналогічний період минулого року. Здебільшого звернення стосуються таких питань: відключення стояків будинків і цілих під'їздів від газопостачання на кілька днів при проведенні планових робіт з перевірки внутрішньої системи газопостачання у багатоповерхових будинках, а також при виявленні окремих неплатників за послуги газопостачання; відмови в безкоштовному встановленні лічильників газу; затягування термінів установки газових лічильників; відмови в безкоштовній заміні лічильників газу після повірки у разі виявлення несправностей; неналежної роботи абонентської служби ПАТ «Запоріжгаз» з приводу обслуговування споживачів; неналежної роботи телефонної лінії ПАТ «Запоріжгаз»; неправомірних, на думку заявників, нарахувань штрафів ПАТ «Запоріжгаз» при проведенні перевірок вузлів обліку природного газу у суб’єктів господарювання та виявленні несправності.
З метою вирішення цих та інших питань в облдержадміністрації створено обласну робочу групу з розгляду проблемних питань у діяльності ПАТ «Запоріжгаз», пов’язаних з наданням послуг споживачам, яка розпочне свою діяльність наступного тижня. До її складу ввійшли представники облдержадміністрації, обласної ради, Запорізької міської ради, відділу НКРЕКП у Запорізькій області, територіального відділення Антимонопольного комітету України, територіального відділення Держгірпромнагляду України, ПАТ «Запоріжгаз», Інспекції з питань захисту прав споживачів у Запорізькій області та громадськості.
Управління у справах преси та інформації