Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Новини

Громадськість готова сприяти вдосконаленню надання адміністративних послуг

18 березня 2015 - 09:49

За ініціативи громадських організацій в облдержадміністрації відбулося засідання  «круглого столу» з метою ознайомлення громадськості зі станом надання адміністративних послуг у Запорізькій області та обговорення проекту Закону України «Про перелік адміністративних послуг та плату (адміністративний збір) за їх надання".

У заході взяли участь директор Департаменту економічного розвитку та торгівлі облдержадміністрації Елла Слепян, начальник управління  Державної міграційної служби України в Запорізькій області Олександр Харина, в.о. начальника Головного управління Держземагентства  в Запорізькій області Олександр Євграфов, представники ГУ юстиції, центру надання адмінпослуг м. Запоріжжя, громадськість.

Елла Слепян нагадала присутнім, що розпорядженням Кабінету Міністрів України №523 передбачено надання 51 адміністративної послуги органами виконавчої влади через спеціалізовані центри надання адміністративних послуг (ЦНАП). З 1 вересня 2014 року почалася поступова реалізація цього завдання Уряду. В області на цей час відкрито 25 центрів. Завдяки їх роботі громадяни вже отримують загалом 45 послуг: з питань Держгірпромнагляду, Держсанепідслужби, ГУ Держслужби з надзвичайних ситуацій, Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю, Державної міграційної служби, Реєстраційної служби ГУ юстиції, ГУ Держземагенства.

Посадовець відзначила, що в процесі реалізації завдань Уряду виникла низка законодавчих колізій, пов’язаних з несвоєчасністю внесення змін до нормативно-правових актів, що регулюють питання надання адмінпослуг у відповідних сферах. Також відсутній порядок взаємодії суб’єктів надання адміністративних послуг і Центрів. Більшість цих проблемних питань вже знайшли своє вирішення у прийнятому Верховною Радою України Законі України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України відносно спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)», який на сьогодні знаходиться на підписі у Президента України.

- Окрім законодавчих проблем існує й низка системних проблем на місцевому рівні – це й кадрове забезпечення центрів, і недостатня матеріально-технічна база,  відсутність належного фінансування. Але попри все, завдяки активній співпраці учасників процесу створена дієва система надання адміністративних послуг, - зазначила Елла Слепян.

Керівники територіальних органів центральних органів виконавчої влади поінформували громадськість про напрацьований досвід та результати своєї співпраці з ЦНАП.

Під час обговорення присутні насамперед зосередилися на проблемах, які впливають на якість надання адміністративних послуг. Найбільше звернули увагу на необхідність покращення взаємодії суб’єктів надання адмінпослуг – територіальних органів центральних органів виконавчої влади з центрами надання адміністративних послуг. Це  узгодження графіків роботи, вдосконалення системи обміну інформацією, забезпечення доставки документів тощо. Зокрема, присутні відзначили якісну роботу Мелітопольського ЦНАПу, де проблеми взаємодії зведені до мінімуму, а якість надання послуг є однією з найкращих.

Гострим питанням залишається забезпечення ЦНАПів приміщеннями та кваліфікованими кадрами. Як відзначив начальник управління  Державної міграційної служби України в Запорізькій області Олександр Харина, працівник ЦНАПу має бути «універсальним солдатом», який оперативно й безпомильно має визначити, за якою технологічною картою обслуговувати громадянина.

Учасники відзначили нагальну необхідність покращення організації надання адміністративних послуг у м.Запоріжжя. На сьогодні у кількасоттисячному місті працює лише один Центр зі штатом  12 працівників. Як доповів представник центру, міська влада активно вирішує питання створення районних відділень ЦНАП.

Також учасники зустрічі  розглянули  інші актуальні проблеми організації надання адміністративних послуг. Зокрема, запровадження сучасних інформаційних технологій тощо.

Голова Громадської ради при облдержадміністрації Наталія Заболотна наголосила, що на її думку, одним із чинників, які впливають на якість роботи центрів, є відсутність належного інформування населення.

- Людям потрібно роз’яснювати, що таке адмінпослуги, де їх можна отримати, необхідно розробити систему актуального інформування про надання конкретної послуги, де будуть вказані покрокові дії громадянина, - запропонувала Наталія Заболотна.

Представники громадських організацій позитивно оцінили надання якісних адміністративних послуг управлінням  Державної міграційної служби України та  ГУ Держземагенства в Запорізькій області, а також висловили  готовність підключитися до розв’язання проблем діяльності Центрів та всіляко сприяти вдосконаленню їх роботи.

 

 

Управління у справах преси та інформації

Читайте також

Запоріжжя: 1000 днів героїчної боротьби

Шановні підприємці! Проєкт «Діалог влади та бізнесу» триває

Тисяча днів незламності: як у запорізьких школах виховують патріотизм

«З понеділка в Запорізькій області через ворожі обстріли застосовуються графіки погодинних відключень», – речниця ПАТ «Запоріжжяобленерго»

Запоріжжя оговтується після нічної атаки: лікарня та котельні відновлюють роботу, тривають ремонти в приватному секторі

Інформація про аукціон 22.11.2024!

1000 день війни: в Запоріжжі вшанували пам’ять загиблих героїв

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 18.11.2024

Впродовж доби окупанти завдали 424 удари по 13 населених пунктах Запорізької області.

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 18.11.2024

Впродовж доби окупанти  завдали 458 ударів по 11 населених пунктах Запорізької області.

В Запорізькій області розширили програми допомоги постраждалим від ворожих обстрілів