Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Новини

Олександр Пеклушенко: «Зробити запорізькі автошляхи не «воєнними», а мирними та безпечними, зберегти життя людей – наше головне завдання»

4 лютого 2013 - 12:31

За ініціативою та під головуванням голови облдержадміністрації Олександра Пеклушенка відбулася нарада з питань безпеки дорожнього руху та пасажирських перевезень в Запорізькій області. У заході взяли участь керівники автотранспортних підприємств, представники місцевої влади, контролюючих та правоохоронних органів регіону.

Як наголосив голова облдержадміністрації Олександр Пеклушенко, ситуація на запорізьких автошляхах, і, зокрема, у сфері пасажироперевезень набула трагічних рис. Адже кількість дорожніх аварій за участю пасажирського транспорту в минулому 2012 році з вини водіїв автобусів зросла маже в 2 рази. Лише у січні  2013 року  за участю пасажирського транспорту сталося 5 ДТП, в яких одна людина загинула, 17 травмовано.

За даними, які навів начальник УДАІ ГУ МВС України Віталій Горьковий, в Україні у ДТП щорічно гине більш ніж 5 тис. чоловік, в Запорізький області - понад 200 осіб.

- Розробити комплекс заходів, який дозволить кардинально змінити ситуацію та зробити запорізькі автошляхи не «воєнними», а мирними та безпечними,  зберегти життя людей – наше головне завдання, - наголосив Олександр Пеклушенко.

Проведенню наради, яку на такому представницькому рівні провели вперше, передувала серйозна робота. За дорученням голови облдержадміністрації було сформовано робочі групи до складу яких увійшли фахівці від облдержадміністрації, міської влади, Укртрансінспекції в Запорізькій області. Вони проаналізували роботу 24 автоперевізників за різними напрямками. Як показали результати перевірки, дві третини цих перевізників не мають власної матеріально-технічної бази, що не дозволяє їм на належному рівні забезпечувати належне збереження, ремонт та обслуговування транспорту. Більше 60% автобусів мають строк експлуатації понад 10 років, 54% водіїв мають стаж роботи менше 1 року.

Серед проблем функціонування пасажирського автотранспорту, на думку Олександра Пеклушенка, також є неналежний санітарний стан та зовнішній вигляд мікроавтобусів, недотримання водіями маршруток правил дорожнього руху, а також некультурне, інколи нахабне ставлення до пасажирів.

- Ми з великою повагою ставимося до водіїв - людей, які виконують дуже важливу соціальну функцію. В зв’язку з цим нам особливо боляче усвідомлювати, що ситуація у сфері пасажироперевезень трагічна. І ми з вами маємо розуміти в чому причини та говорити один-одному правду. А правда полягає в тому, що з цих бідних транспортників беруть гроші усі хто завгодно. За те, щоб отримати маршрут – беруть, щоб пройти техогляд - беруть, сержант Петренко – бере. І перерахувати тих, хто бере, пальців не достатньо. Як наслідок ми маємо ситуацію, коли перед водієм стоїть завдання: віддати власнику гроші і щось залиши собі, аби прогодувати родину. Тому вони і «літають на танках», не розуміючи, що ризикують не лише своїм життям, але й життям пасажирів. Я застерігаю: лише у цьому 2013 році вже порушено 10 карних справ проти тих, хто брав хабарі. Зупиніться!, - звернувся до присутніх Олександр Пеклушенко.

Як підкреслив очільник регіону, головне завдання для влади і особисто для нього - ліквідувати корупційну складову у роботі з перевізниками. З свого боку влада буде наполягати на виконанні перевізниками усіх правил та умов ліцензії та договорів на обслуговування маршрутів.

Щоб змінити ситуацію на дорогах на краще фахівці Держінспекції з безпеки на наземному транспорті рекомендують поступово замінити маршрутні таксі на автобуси великої місткості, а органам місцевої влади - посилити вимоги до матеріально-технічної бази автопідприємств та зобов’язати їх оновлювати автопарк, а керівникам фірм-перевізників - розривати договори з водіями-порушниками.

Соціальна реклама на узбіччях доріг, більш жорсткі умови конкурсів на маршрути, стимулювання сумлінних водіїв та автопідприємств, створення громадських постів сприяння ДАЇ, розробка обласної та міських програм для закупівлі транспорту великої місткості, розвиток електротранспорту -  ці заходи мають сприяти вирішенню питання безпеки на автошляхах області, вважає голова облдержадміністрації Олександр Пеклушенко.

- У найближчі 3 місяці я забороняю проводити будь-які перевірки автотранспортників. Дайте людям можливість навести лад власноруч. Впевнений, що ви, шановні керівники автопідприємств, добре знаєте, що саме необхідно зробити. Я гарантую вам співробітництво, діалог та допомогу, адже ми з вами робимо спільну справу, працюємо на благо Запорізького краю, - наголосив Олександр Пеклушенко.

 

Управління у справах преси та інформації

 

Читайте також

В ЗАПОРІЖЖІ ЧЕРЕЗ НЕСПРИЯТЛИВІ ПОГОДНІ УМОВИ МОЖЕ ВІДЧУВАТИСЯ НЕПРИЄМНИЙ ЗАПАХ

В ЗАПОРІЖЖІ ЧЕРЕЗ НЕСПРИЯТЛИВІ ПОГОДНІ УМОВИ МОЖЕ ВІДЧУВАТИСЯ НЕПРИЄМНИЙ ЗАПАХ

Перший навчальний день вже в 3 «підземній» школі – фоторепортаж

Запорізький регіон – лідер безпечної освіти: розпочалося навчання у третій «підземній» школі

Культура попри війну: Український культурний фонд вперше провів інформаційний день в Запоріжжі

Фінансова підтримка для поранених внаслідок ворожих обстрілів: як отримати допомогу в Запорізькій області

Допомога ВПО, підтримка освіти та медицини: до Запоріжжя приїхав гуманітарний координатор ООН в Україні Матіас Шмале

Після 1 вересня Уряд продовжить виплати на проживання для ВПО, які потребують підтримки

Експериментальна програма допомоги для ВПО та осіб з інвалідністю: новий підхід до соціальних послуг

Програма бізнес-навчання REDpreneurUA для ВПО, ветеранів та осіб з інвалідністю: стартував прийом заявок

Підвищення обізнаності ВПО: стартує серія правопросвітницьких онлайн-заходів

Яка медична допомога надається внутрішньо переміщеним особам при інфаркті в Україні