Робота зі зверненнями громадян – один з найважливіших напрямків діяльності обласної виконавчої влади.
За повідомленням відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації протягом 2012 року до обласної державної адміністрації надійшло 5150 звернень, з них 3971 – письмових та 1179 подано громадянами на особистих прийомах. У зверненнях за цей період було порушено 6760 питань різної тематики.
У структурі звернень понад 50% питань стосуються соціального захисту населення, їх автори - багатодітні родини, особи похилого віку, люди, які значною мірою втратили здоров’я і працездатність, ветерани війни, інваліди тощо.
За підсумками розгляду саме цих звернень керівництвом області надана матеріальна адресна допомога 5942 громадянам на суму 2,8 млн. грн.
Друге місце за актуальністю, понад 15%, у зверненнях посідають питання житлової політики. Проблеми комунального господарства хвилюють понад 11% заявників - зокрема, тарифної політики, ремонту будинків, квартир та покрівель, благоустрою тощо.
Крім цього, протягом року від вищих органів державної влади України, до яких звернулися жителі області, на розгляд та виконання надійшло 1668 звернень.
Також представники обласної виконавчої влади розглянули 4870 звернень, що надійшли електронною поштою від ДУ «Урядовий контактний центр».
Усі звернення, що надходять до облдержадміністрації, уважно розглядаються, викладені в них факти ретельно перевіряються. Так, на контролі в облдержадміністрації в січні-грудні 2012 року перебувало 3927 звернень, вирішення та розв’язання яких потребувало деякого часу.
Управління у справах преси та інформації