Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Новини

«Скриньки довіри» та «телефони довіри» в лікувальних закладах забезпечують зворотній зв’язок

8 січня 2013 - 11:22

«Скриньки довіри» та «телефони довіри»  в лікувальних закладах забезпечують зворотній зв’язок

З 26 липня минулого року  в лікувально-профілактичних закладах області було запроваджено встановлення «скриньок довіри» та «телефонів довіри».

За даними департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації, за цей період  створено  212 «скриньок довіри» та 93 «телефони довіри».

З моменту їх функціонування  на «скриньки довіри» надійшло 3940 звернень. Аналіз цієї  інформації показує, що найбільше зауваження та пропозиції респондентів стосуються питань покращення забезпечення безкоштовними медикаментами, харчування, побутових умов у лікувальних закладах; оснащення сучасним медичним обладнанням; укомплектування штату лікарів; встановлення групи інвалідності. Також висловлюються рекомендації щодо грудного вигодовування; покращення організації поліклінічних прийомів; оглядів пацієнтів вдома; забезпечення цукровознижуючими препаратами; пільгового зубопротезування; забезпечення пільговими рецептами на антигіпертензивні препарати.

На «телефонах довіри» за весь період їх функціонування надійшло 726 дзвінків.

Питання, що потребували негайного втручання, були оперативно вирішені.

Крім того, в лікувально-профілактичних закладах області раз на місяць проводиться цільове анонімне анкетування. На сьогодні проанкетовано 41874 пацієнти. За даними аналізу опитування, випадків порушень чинного законодавства, неналежної якості надання медичної допомоги не виявлено. За інформацією головних лікарів, зауваження та пропозиції пацієнтів враховані при плануванні заходів у лікувальних установах.

З метою забезпечення оперативного реагування на звернення громадян, підприємств, установ і організацій, органів місцевого самоврядування створена «гаряча телефонна лінія департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації» 0-800-500-533, на яку може звернутись кожен громадянин. Крім того, приймаються заяви, пропозиції, скарги від представників підприємств, установ та організацій, суб’єктів підприємницької діяльності. Усі заяви, які надходять на “гарячу лінію”, приймають фахівці Контактного центру та невідкладно надсилають департаменту охорони здоров’я для розгляду та підготовки письмової відповіді.

“Гаряча лінія” працює з понеділка по п’ятницю з 800 до 2000, у суботу - з 800 до 1900. Неділя та святкові дні – вихідні.

 

Управління у справах преси та інформації

Читайте також

Медичні фахівці Запорізької області пройшли унікальний тренінг із реконструктивної хірургії у Дніпрі

Витяг з ЄДРВВ за 5 хвилин: понад 5000 ветеранів уже скористалися послугою

«Пліч-о-пліч: згуртовані громади»: представники громад з Рівненщини та Львівщини побували у Широківській громаді

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 12.02.2025

Впродовж доби окупанти завдали 448 ударів по 13 населених пунктах Запорізької області

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 1084-го дня війни

Обстеження укриттів у Запорізькій області: що зміниться у 2025 році?

Гаряча лінія ОДА: влада на постійному зв’язку з населенням

Як подати заяву до фахівця із супроводу ветеранів війни?

«Пліч-о-пліч: згуртовані громади»: Запорізьку область відвідали представники громад-партнерів з 6 областей України

Як бізнесу отримати кредит від держави на придбання енергообладнання?

Як внутрішньо переміщеним особам отримати субсидію на оплату житлово-комунальних послуг?