Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Новини

«Скриньки довіри» та «телефони довіри» в лікувальних закладах забезпечують зворотній зв’язок

8 січня 2013 - 11:22

«Скриньки довіри» та «телефони довіри»  в лікувальних закладах забезпечують зворотній зв’язок

З 26 липня минулого року  в лікувально-профілактичних закладах області було запроваджено встановлення «скриньок довіри» та «телефонів довіри».

За даними департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації, за цей період  створено  212 «скриньок довіри» та 93 «телефони довіри».

З моменту їх функціонування  на «скриньки довіри» надійшло 3940 звернень. Аналіз цієї  інформації показує, що найбільше зауваження та пропозиції респондентів стосуються питань покращення забезпечення безкоштовними медикаментами, харчування, побутових умов у лікувальних закладах; оснащення сучасним медичним обладнанням; укомплектування штату лікарів; встановлення групи інвалідності. Також висловлюються рекомендації щодо грудного вигодовування; покращення організації поліклінічних прийомів; оглядів пацієнтів вдома; забезпечення цукровознижуючими препаратами; пільгового зубопротезування; забезпечення пільговими рецептами на антигіпертензивні препарати.

На «телефонах довіри» за весь період їх функціонування надійшло 726 дзвінків.

Питання, що потребували негайного втручання, були оперативно вирішені.

Крім того, в лікувально-профілактичних закладах області раз на місяць проводиться цільове анонімне анкетування. На сьогодні проанкетовано 41874 пацієнти. За даними аналізу опитування, випадків порушень чинного законодавства, неналежної якості надання медичної допомоги не виявлено. За інформацією головних лікарів, зауваження та пропозиції пацієнтів враховані при плануванні заходів у лікувальних установах.

З метою забезпечення оперативного реагування на звернення громадян, підприємств, установ і організацій, органів місцевого самоврядування створена «гаряча телефонна лінія департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації» 0-800-500-533, на яку може звернутись кожен громадянин. Крім того, приймаються заяви, пропозиції, скарги від представників підприємств, установ та організацій, суб’єктів підприємницької діяльності. Усі заяви, які надходять на “гарячу лінію”, приймають фахівці Контактного центру та невідкладно надсилають департаменту охорони здоров’я для розгляду та підготовки письмової відповіді.

“Гаряча лінія” працює з понеділка по п’ятницю з 800 до 2000, у суботу - з 800 до 1900. Неділя та святкові дні – вихідні.

 

Управління у справах преси та інформації

Читайте також

Стійкі й віддані: у Запоріжжі привітали енергетиків із професійним святом

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 1032-го дня війни

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 22.11.2024

Впродовж доби окупанти завдали 349 ударів по 11 населених пунктах Запорізької області.

Як розвивається медична сфера в Запорізькій області: робоча поїздка Міністра охорони здоровʼя України

34 роки Державній службі зайнятості та Пенсійному фонду України: у Запоріжжі відзначили кращих працівників служб

Розвиток вищої освіти в регіоні: у Запоріжжі відбулась Координаційна рада ректорів при Запорізькій ОДА

В Запоріжжі відзначили переможців студентського конкурсу наукових проєктів

Ще один мобільний аптечний пункт розпочав роботу в Запорізькій області: він обслуговуватиме Широківську громаду

Ворог учергове атакував Запоріжжя: ліквідація наслідків російського обстрілу триває

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 21.11.2024

Загалом упродовж доби окупанти завдали 313 ударів по 16 населених пунктах Запорізької області.