В обласній державній адміністрації відбулася нарада з питань перспектив розвитку харчової та переробної промисловості, яку провів заступник голови ОДА Сергій Грачов (стажування). У заході взяли участь представники провідних хлібопекарських та кондитерських підприємств.
- Харчова та переробна промисловості є основами народного господарства, тому всі процеси, які відбуваються в цих галузях, керівництво облдержадміністрації тримає на постійному контролі. Особливо це стосується ринку хліба та хлібобулочних виробів, - зазначив Сергій Грачов. У цьому контексті посадовець відзначив, що керівництво обласної виконавчої влади підтримує діалог з місцевими товаровиробниками та зацікавлене в їх успішній роботі.
Нині в області працює 71 хлібопекарське підприємство, де щорічно виробляють близько 75 тис. тонн хліба та хлібобулочних виробів. Крім того, ще 23 підприємства забезпечують запоріжців кондитерськими виробами.
У ході наради були обговорені найбільш наболілі проблеми, які турбують місцевих хлібовиробників та кондитерів.
Насамперед генеральний директор ТОВ «АК «Агросервіс 2000» Богдан Свинцицький висловив занепокоєння ціновою політикою Аграрного фонду України, до цих пір не визначена остаточна ціна на його борошно з 1 січня 2013 року.
На це зауваження Сергій Грачов повідомив, що обласна влада також уважно стежить за цією ситуацією і наступного тижня в нього запланована робоча поїздка до Києва саме з цього питання.
Серед актуальних питань, як для хлібовиробників, так і для кондитерів, залишається співпраця з великими супермаркетами. Всі вони пропонують невигідні для товаровиробників маркетингові умови, які призводять до вимивання обігових коштів. Йдеться про відстрочку платежу на строк реалізації товару, покриття знижок на товар тощо. Це питання вже не раз порушувалось в обласній державній адміністрації, однак остаточне його вирішення можливе з прийняттям законопроекту «Про внутрішню торгівлю».
Учасники наради обговорили алгоритми формування цін на хлібобулочні вироби, можливості лобіювання місцевої продукції під час проведення тендерів та шляхи популяризації споживання товарів місцевих виробників.
Управління у справах преси та інформації