Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Новини

В області створюється контактний центр для розгляду звернень громадян

26 листопада 2012 - 16:37

В області створюється контактний центр для розгляду звернень громадян

Для більш якісної організації розгляду звернень громадян на території регіону буде створено комунальну установу  «Запорізький обласний контактний центр».

Про це повідомив заступник голови-керівник апарату облдержадміністрації Юрій Пелих.

- Контактний центр створюється з метою забезпечення оперативного розгляду на території Запорізької області звернень громадян та фізичних осіб-підприємців за єдиним телефонним номером «регіональної «гарячої» лінії» та через мережу Інтернет. Також працівники центру будуть контролювати якість розгляду звернень, які надійшли до центру, відповідними місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, - повідомив Юрій Пелих.

Відповідне рішення про створення  обласного контактного центру було прийнято на засіданні двадцять першої сесії обласної ради, яке відбулося 22 листопада.

До функціональних обов’язків контактного центру входить забезпечення приймання звернень громадян, первинне опрацювання  звернень та їх надсилання на розгляд місцевим органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування відповідно до компетенції. Також фахівці центру консультуватимуть заявників щодо норм законодавства, компетенції органів влади, актуальних питань державної та регіональної політики.

Крім того, працівниками центру здійснюватиметься моніторинг забезпечення своєчасності та якості розгляду звернень заявників місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування на території  області, подання за результатами узагальненої інформації Запорізькій обласній державній адміністрації. Також на підставі отриманих звернень визначатимуться найважливіші соціально-економічні питання, що потребують невідкладного прийняття рішень.

Інформація про роботу центру поширюватиметься через засоби масової інформації, офіційні Інтернет-ресурси місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування регіону.

- Просто створити контактний центр, який працюватиме за новітніми технологіями, - замало, необхідно провести навчання працівників органів влади, які відповідають за цей напрямок роботи. Тому фахівці центру займатимуться організацією та проведенням навчальних семінарів для відповідальних працівників місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування області щодо впровадження новітніх технологій у сфері організації розгляду звернень громадян, підготовкою та виданням відповідних методичних матеріалів, - зазначив Юрій Пелих.

 

 

Управління у справах преси та інформації

Читайте також

Як розвивається медична сфера в Запорізькій області: робоча поїздка Міністра охорони здоровʼя України

34 роки Державній службі зайнятості та Пенсійному фонду України: у Запоріжжі відзначили кращих працівників служб

Розвиток вищої освіти в регіоні: у Запоріжжі відбулась Координаційна рада ректорів при Запорізькій ОДА

В Запоріжжі відзначили переможців студентського конкурсу наукових проєктів

Ще один мобільний аптечний пункт розпочав роботу в Запорізькій області: він обслуговуватиме Широківську громаду

Ворог учергове атакував Запоріжжя: ліквідація наслідків російського обстрілу триває

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 21.11.2024

Загалом упродовж доби окупанти завдали 313 ударів по 16 населених пунктах Запорізької області.

Бронювання, відстрочка та служба за контрактом – в Україні продовжується укомплектування військових частин

«Діалоги влади та бізнесу»: на зв’язку – аграрії

Кібератака ворога на держреєстри: всі дані збережені і будуть відновлені

Як бізнесу стати постачальником ЗСУ: новий серіал на Дія.Освіта