Відповідальним представникам органів виконавчої влади міст та районів були надані методичні рекомендації, якими мають керуватися при відкритті та функціонуванні «єдиного вікна». Причому розроблено два варіанти рекомендацій: окремо для міст обласного підпорядкування та невеликих районів. Це пов’язано з суттєвою різницею у навантаженні з реєстрації підприємництва, різною компактністю розташування служб – всього їх вісім - задіяних у цьому процесі. Зокрема, «вікно» рекомендується розмістити у приміщеннях міськвиконкомів та райдержадміністрацій, чітко визначити прийомні дні, забезпечити необхідною оргтехнікою та інформаційними стендами. Звичайно, у кожного району є свої особливості, десь єдиний шаблон недоцільний, але має бути забезпечений єдиний результат, - підкреслив Анатолій Головко, а саме: підприємець має здати пакет документів у «єдиний офіс» і через визначений термін – не пізніше 10 календарних днів – там же, відповідно оформлений, його забрати.
Відбулося ділове обговорення з проблемних питань. Наприклад, начальник обласного управління статистики Володимир Головешко підняв питання щодо передачі документів з районів до обласного центру. Адже щоразу реєстратору їздити у відрядження – дорогувато, кимось передавати – виникає питання збереження документів. Ці та інші нюанси доведеться відпрацьовувати по ходу. Та й схема загалом приймається як пілотний варіант на два місяці, щоб протягом цього часу проаналізувати й узагальнити проблеми і вийти на оптимальне рішення.
Анатолій Головко поставив завдання у всіх містах і районах розпочати роботу «єдиного офісу» з 29 червня, забезпечити у засобах масової інформації інформування про адресу та умови роботи.
Пресс-служба облдержадміністрації